Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nepřestanu na anděly věřit (kvůli němu)
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 9.12.2007 (19:44:34)


 Janele z Liků (Občasný) - 12.12.2007 > čtenář> Myslím, že ta, co si ji Jiří bude brát by se podepsala jménem, stejně tak si nemyslím, že by Jiří zmiňoval můj pseudonym zde...Vadí mi styl jeho komunikace se mnou, to je celé, nedokážu pochopit, jak někdo dokáže tak chladnokrevně přepnout, bez toho, aby alespoň vyrovnal starý účet, stavy věcí. Výmluvy na místní vzdálenost, nedostatek času je opravdu dosti průhledný způsob a mě uráží. Je to jakési uzavření, mísící se se znechucením toho, že mi takovéto věci říká přes internet. Stejně tak nesnáším zápornou, ironizující konotaci slova "drahá" u neznámých lidí...Fotka ničím nepohoršuje, jsem jejím autorem, autorská subjektivnost se v uměleckých kruzích jaksi předpokládá, stejně jako narkotická posedlost uchovat si jiskřivost dokonalosti ikony-pro sebe. Jak sama zmiňuješ v textu výše-praxe je asi taková-že by pak všechny zpodobněné osoby-nevědomě vyfotografované, tedy ty bez vědomého souhlasu-musely být pohoršeny záběrem s nimi. Funguje u mě jiný mechanizmus opouštění starých světů, žel mi v tom brání dobrá paměť, absurdita mezilidských vztahů a můj temperament...Uveřejnění jeho jména zde- ze tvé strany-mluví za vše...Rozjitření zpola spící rány, nediv se, na první opravdovou lásku se nezapomíná,o to více bolí její chladnokrevnost v jednání, neumožnil mi nenásilný přechod do narovnání...Jeho milá tu skutečně nezanechala vzkaz...Ještě naposledy se zpiju jeho bezbřehou líbezností, která mi mimořádně týrala a ovlivnila svět snů a archetypů, mám plné právo na své rozhodnutí a bilanci...Jaký paradox, že jeho snoubenka vypadá jako má případná sestra a můj nejbližší mu není nepodobný, ač jsem nemohla předem přes svitky slov rozluštit jeho fyzickou podobu...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janele z Liků
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter