Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nepřestanu na anděly věřit (kvůli němu)
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 9.12.2007 (19:44:34)


Janele z Liků (Občasný) - 14.12.2007 > Mimochodem, osobnost člověka probíhá neustálými dynamickými změnami, překonáváním vlastních slabostí, prožitím pocitů zmaru, nás o to více může připoutat k životu, někteří jdou za světlem přímo, jiní oklikou...S tímto se s tebou loučím, z časových důvodů si nemohu dovolit skluz na své práci, čeká mě příprava na zkoušku.Připojím ještě skromnou poznámku: Pokud šachovou partii nad sebou vyhraju, chci stvrdit své, pro mnohé přirozené vítězství, podobným závazkem, jaký chováš ty pod srdcem. Je pro mě nemyslitelné se svým partnerem soutěžit,bylo by to vlastně, jak tak nad tím přemýšlím -nemožné--u nás probíhá spolužití,tvorba spíše jakýmsi dílčím způsobem, v němž je každý výjimečný právě ve své polaritě a tím i obohacující. To je jako poměřovat studenou vodu s teplou, která je lepší. Ale ve vašem vztahu jste si příliš podobní, než abyste se vyhnuli zdravé soutěživosti.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janele z Liků
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter