Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nepřestanu na anděly věřit (kvůli němu)
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 9.12.2007 (19:44:34)


 Janele z Liků (Občasný) - 6.1.2008 > Michelle> Nu, tento pán bez holení je neměl dlouho delší než já, ale teď jsem za Petříka Bajzů, takže se současným přítelem bojujeme o prvenství v krátkém střihu...Pamatuji si, jak jsem s Jiřím byli na louce a kolemjdoucí na nás volali, hele-dvě lesby, to je zajímavý, nebo jej ošahávali ve vlaku, nebo při stopu mu muž nabídl, že by ho jeho žena přeoperovala na ženu, že to nebude problém...Mně spíš vadilo, že má postavu jako modelka.-), ksakru...že má nohy delší než já a ladnější pohyby než já...ale to i ten současný přítel by mohl alternovat Harapese.)...a dlouhé vlasy se hodí na zimu jako šála.-)...Jiří měl (má asi stále) překrásné vlasy, jen ty opravdu kvalitní mohou být dle mého skromného názoru dlouhé, záleží na typu člověka, jeho stáří, životním stylu, není pravidlem, že jsem vysazená jen na ty velmi dlouhé, rozevláté...Jeho žena má ale ještě delší vlasy, než jaké jsem mívala já, ti budou mít vlasaté robě.-)...Znáš továrnu, kde se vyrábí štětce a děti jsou tam v sítích, mažou je burákovou pastou, aby jim rychleji rostly vlasy? Indové chápou vlasy jako odpad, není nic horšího, než lpět příliš na vlasech...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janele z Liků
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter