Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Problém bolesti
Autor: romann (Občasný) - publikováno 21.5.2002 (10:09:44)


čtenář Slunce - 24.5.2002 > Romane, měl by sis uvědomit spoustu věcí. Například to, že nevíš všechno. Přijde mi, že sis vytvořil vlastní iluzorní pravdu, které se křečovitě držíš a kolem sebe se nedíváš a kolem sebe nevidíš. Zamysli se nad tím. Jistě, bolest je důležitá.. je to velmi silný prostředek, pokud se užívá vědomě... může ti pomoci, abys pochopil, kým jsi... to ale není to, o čem tu mluvíš ty... nebo vůbec to, čeho se tak křečovitě držíš. Ať čtu jakýkoli text, tak vyzdvihuješ bolest.. neusále ji hlásáš... musím tě ale varovat.. každá tvá myšlenka ti přivádí situace a okolnosti ve tvém životě.. je jedno, zda-li si to uvědomuješ, či nikoli, ale bolest je součástí tvých meditací právě proto, že se jí tak držíš... že ji CHCEŠ PROŽÍVAT, protože mi přijde, že jsi na tom uplně závislý... ono by asi všechno zmizelo a rozplynulo se, kdyby ses jí přestal tak křečovitě držet... kdyby ses jí vzdal... ono by se v tobě něco změnilo, viď? Navíc... uvědom si, že bibli nenapsal bůh, ale že ji napsali lidé... tohle by ti mělo dojít v první řadě... dále potom, že i všechny ostatní knihy, které rád propaguješ, psali lidé.. a nakonec se objektivně podívej na lidi a posuď, zda-li by realita nemohla býti jiná, než je psáno v knihách. (Cítíš teď, jak se tomu bráníš? Jak to nechceš připustit? Tak silná je tvá závislost...) A také to, co se hlásí tisíc let může být klidně falešné. Že lidé si vytvořili jisté falešné představy, kterých se drží. A že na tvé úrovni nemůžeš spatřit realitu. NIKDY, rozumíš? Nejde to... kdybys začal prožívat realitu, vše by zmizelo, "vývoj" božího sebepoznání by byl u konce... rozumíš? To není možné! Bůh se CHCE poznávat, tudíž budeš vždycky částečně ovlivněn iluzí. Iluze bude kolem vždy... A další věc, ovládá tě strach... také proto ta bolest. Nelze prožívat součastně lásku a strach, to si pamatuj. Jestliže cítíš strach, láska mizí a opačně... možná proto se ti příčí pocit, že by bůh byl láskou... což ovšem je a s tím nic neuděláš, jako nic neuděláš s tím, že se už nic dělat nemusí, jako nic neuděláš s tím, že duchovní proces může být bez bolesti (pokud chceš). (Jak už jsem ale řekla, bolest tě může velmi posílit, pokud se vhodně použije, vhodně prožije.. otázka ovšem je, jak ji prožíváš ty a zda-li ji chceš prožívat.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter