Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Chvíle ... zařvala z kolekce duševní průjmy
Autor: Luk Malér (Občasný) - publikováno 19.4.2004 (10:21:55)
další ve sbírce>


Poznámky k tomuto příspěvku
Gorn (Občasný) - 22.4.2004 > Trapný jako vždy.
Body: 1
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.4.2004 > Gorn> 

Jéééééééééééé, čípak ty si xtej a rychlopečenej nick?

Ctí mě, že se ti to nelíbí, adoruješ-li Jolaniný ruční malovánky.

Můžeš bejt konkrétnější, v čem trapný, co by se mělo změnit? Apod.


<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 24.4.2004 > Chtěla jsem si původně zažertovat na téma zní z ní, ale vážně: já ten výkřik slyším.
Body: 5
<reagovat 
Chliv (Občasný) - 23.4.2004 > to je Burroughs?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.4.2004 > Chliv> Jasňas - fotka ze zastavenýho videa, zvětšenej kontrast
<reagovat 
Shammann (Občasný) - 11.5.2004 > Skvostný pozadí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Cirilla (Občasný) - 11.5.2004 > Výkřik chvíle   zkopané ve tmě... jojo, mezilický (v)stahy fakt nejsou prdel, nojono  , teť koukám, že už sem tady byla devatenáctýho, tak nic, se zas něgdy stavim na kus řeči
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.4.2004 > quentinbubakoff> 

Teď sis naběh, tohle neni žádnej Meký Mesr, je to hrdina filmu Nahý oběd (jako faktický prozaik jistěs četl), a ten chlápek je tam dost přešlej - děj jako faktický prozaik znáš, viď? ;-))))

Obsesi nemám - tam to bylo v jiným významu, teď ale reaguješ podobně, jako ňákej bambus, kterej ti pod jednu věc (SD?) napsal, jestli tě to uspokojuje.

Klidně mi průměr zkaz. ;-))))


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 23.4.2004 > quentinbubakoff> bez argumentů se uchyluje k osobním útokům a jízlivůstkám většina lidí...
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 26.4.2004 > Luk Malér> Ajvaj, vítejfklubu!!!
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 23.4.2004 > quentinbubakoff> Kjooo, dyš si ff tom medíš.... tuhle diskusi končim a nechávám ti tímto poslední slovo.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.4.2004 > delikt> 

Se f klubu bavim, teď zjišťuju že sem na kordy skoro s celou redakcí. Nojo pak mam mít něco ffčasáku (z posledních 8 věcí - mají průměr 12,1 déček - tam je jedna)

Ťym se taky bavim.

 


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 30.4.2004 > Luk Malér> 

No, tak zkus publikovat fotográfii, dyk je to tam samá fotka, v dubnu! :))

Si stěžuj, ty, dyk je zrovna ta tvoje "jedna" v top ten!!

Kurňa, a jaxi přišel zrouna k tomuhle rapíru, co?!


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.4.2004 > delikt> 

To neni stěžování, jen postřeh vůči redakci

Jakýmu rapíru??????????????


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 30.4.2004 > Luk Malér> No tak k tomudle konkrétnímu kordu teda, jax přišel...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.4.2004 > delikt> Sem byl drškatej - Egil prázdno, Kelly ty vrhači nic moc, apod.
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 30.4.2004 > Luk Malér> Kurňa, tak dovim se, cos proved tomu Kventýnoj?!
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.4.2004 > delikt> Napálil jsem Jolanu, qůli kerý se von teť může posrat (asi i něco jinýho). Toť vše.
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 30.4.2004 > Luk Malér> Jen todle?! Tu dišputaci sem shlédla, ale nepřišlo mi to tak ňák... na po...kousání, či tak něco... Na ja, na...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.4.2004 > delikt> 

Poidle mě tam je víc vlivů, možná.

Nojono


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 30.4.2004 > Luk Malér> No jó... Ale co teď už s tím včíl, že jo... Nic!
<reagovat 
Cirilla (Občasný) - 19.4.2004 > ufuf, drsníš...
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 12.5.2004 > Cirilla> Sakra ty ale rychle otáčíš.....
<reagovat 
 Cirilla (Občasný) - 12.5.2004 > Luk Malér> Ale nééé, to jen neznalost tunajších poměrů, tož se vomlouvám a kaju a sypu popel na hlaviznu, že ti tady kazim průměr, takže škrtám pětibobek a Luku... Nežer ty body, stoupne ti EGO, a to je horší než rakovinoha ;)))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.5.2004 > Cirilla> 

Já nežeru body, ale déčka. Chicht

Rakovinoha není strašnej, je poctivej.


<reagovat 
 Cirilla (Občasný) - 13.5.2004 > Luk Malér> Nojono, oni jsou ty déčka dost energeticky nevydatný... Co se rakovinohy týče, tak s poctivostí nejdál dojdeš, ale s rakovinou v noze? Na trek asi to úplně košer nebude  
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.5.2004 > Cirilla> Jak nevydatný???? Ty mi ho dáš, pak sebereš a pak to chceš vokecat.
<reagovat 
 Cirilla (Občasný) - 13.5.2004 > Luk Malér> Právidlo asertivity č. 4: Máte právo měnit či opravovat svůj názor., ačkoliv tady, a to jest mi ke cti, jsem ho změnila jax nevědomky, doprčic, proč to píše žlutě???
<reagovat 
 Cirilla (Občasný) - 13.5.2004 > Luk Malér> Pravidlo asertivity č. 4: Máte právo měnit či opravovat svůj názor., ačkoliv tady, a to jest mi ke cti, jsem ho změnila jax nevědomky, doprčic, proč to píše žlutě???
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.5.2004 > Cirilla> 

A proč dvakrát? Jen jestli to nejsou ty tvý ňáký naprogramovaný.... Tohle co píšeš je trojka, čtyřka zní: jakkoli jsi asertivní, nesebereš od Lukova dílka již jednou udělné déčko.

Tak to je fááákt.


<reagovat 
 Cirilla (Občasný) - 13.5.2004 > Luk Malér> 

Naprogramovaný co?

S tím déčkem - To je zas pravidlo nasertivity


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.5.2004 > Cirilla> 

Ó Cirillo děkuji ti, tvé jméno budiž blahslaveno, Cirilla akbar, pámbůůů ti to oplatí na dětech.


<reagovat 
 Cirilla (Občasný) - 13.5.2004 > Luk Malér> Salám alejkum, Luku, odkdy víš, že Bůh je žena?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.5.2004 > Cirilla> Cirilla akbar znamená Cirilla je velká. Ale proč by Bůh nemoh bejt žena? Viz americký alternativní film Dogma.
<reagovat 
 Cirilla (Občasný) - 13.5.2004 > Luk Malér> Jasný, ustáleně se používá Alláh akbar, modlitba, že jo, tak sem si to vyložila po svém   Hele, a nelez na blbou zdravotní sestru s inťoušskejma filmama typu Dogma, on to měl i Fellini na konci filmu Postel, že je Bůh žencká jestli mě paměť neklama, a jesli jo, tak se odvolávám viz výše řečené
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.5.2004 > Cirilla> 

To neni inťoušskej film, to je výborná prdel, jen to má takovej existenciální podklad, ze kterýho si však tvůrci dělaj neustále srandu.

je to vo křesťanství, alepřekvápka: apoštolů bylo 13, Jéžíš byl černoch, padlí Andělé jsou podvodníčci,múza je barovou tenčnicí a Bůh je střelená holka.


<reagovat 
 Cirilla (Občasný) - 13.5.2004 > Luk Malér> Waůůů! Tak to musí být údernost první třídy..! Kdeže to promítaj? Snad to budou dávat někdy v tv... ačkoli máme doma jen stařičký televizor Hitashi, který umí jen novu , tak tam as těžko :( Inu, strastiplná je cesta nekomerce.
<reagovat 
random (Občasný) - 10.1.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Aquarius (Stálý) - 22.4.2004 > Skutečně oduševnělý průjem..  Proč je to vlastně v poezii? (řečnická otázka-nečekám odpověď)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.1.2006 > Aquarius> Páč to poezie je, protože poezie není jen nyvé lkaní raněné duše - je to promítání země Bohu nebo nekonečnu nebo prostě tomu co nás přesahuje. Když už si redaktor, moh bys to vědět.
<reagovat 
Lhostej (Občasný) - 7.2.2006 >

napřed jsem myslela, že to je Tom Waits.

 

rozhodně líbí 


Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 7.2.2006 > lhostej> Díkec ;-))))))))))))))))))))
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 11 13 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter