Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kolekce Povídky
Autor: Martina (Občasný) - publikováno 16.6.2001

Tato kolekce obsahuje následující:

Tvůj příběh - 22.3.2001
Věnováno těm, co na ně stále myslím…Co bude? Najednou jako by se zastavil čas. Sedíš v křesle a kolem tebe se plouží stíny těch, kteří již dávno ztratili své vlastní já. Co bude dál?

Dívka - 30.1.2001
Město. Po kamenné dlažbě se rozprostírá zboží na vozech z proutí a všude kolem mnoho hluku. Občas zazní píseň potulného zpěváka a struny loutny jakoby na chvíli zastavily čas. Ulicí jde chudá dívka, její zelené oči jsou jasné, ale smutné. Oděna v režné látce jde bosá, chodidla ztvrdlá a zaprášená. Tak jako mnozí kolem ní pokyvujíce jí na pozdrav, žijící bez domova...

Slova - 19.1.2001
Částečky plující vesmírem. Mým vesmírem. Některá jsou barevná, spojena s veselými událostmi, které vystupují v mysli spíše jako něco neskutečného. A já pluji na jejich...

Prozření bolesti - 8.8.2001
Proč je to někdy tak těžké! Proč, se ptám svých stínů, jakoby oni měli vědět více. Když ani já nevím, co bude příští minutu. Nebojím se smrti. Bojím se pohledů těch, které miluji, bojím se smutku jejich očí, když dívají se do mé bledé tváře.

Přání - 19.1.2001
Je krásný slunný den, budí mne zpěv ptáků a šumění stromů. Sním… Ležím ve stanu, tělo ještě ztuhlé od celonočního pozorování oblohy. Pamatuji se, jak mne někdy těsně před svítáním do stanu...

Obyčejný příběh - 26.7.2001
Bouchl dveřmi a prudce se otočil k cestě mířící k lesu. V ruce svíraje brokovnici tak, že dlaň ho pálila, zabarvená do běla. Chlapec, nebo muž. Spíš chlapec, co ve svých dvanácti chce bránit svoji mámu, možná i celý svět.

Bez tebe - 21.6.2001
Tak tady je ta povídka slíbená ode mne :-) - na Fóru

Úvaha o plechové placce - 18.5.2002

Slzy - 10.10.2003
Skutečnost je někdy překvapivější než fantazie.



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter