Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kolekce Hledání hlubšího bytí...
Autor: Miloš... (Občasný) - publikováno 29.1.2004

Tato kolekce obsahuje následující:

V Procesoru Stvoření - 30.3.2004
Začalo to nemožností usnout a sklenkou lahodného Portského...

Živá Hra "Tváří Duše" - 29.1.2004
Tento text mi nadiktovala Intuice. Obsahuje naznačené vysvětlení, proč je Stvoření takové jaké je, s čímž si teologové a filozofové budou navěky marně lámat hlavu.

stvoření - 24.2.2004

Věčná Smrt, či Život? - 7.6.2004

Meditace ve snu, sen v meditaci - 9.7.2004
Aneb velmi živé snění s tak jasným chápání a cítěním, které se mi bohužel zcela nepovedlo "převést" do běžného vědomí...

...Live can Dance...úryvek z meditace na rozloučenou s takovouto txt presentací: - 21.7.2005
...Není pro koho psát, stačí jen prožívat. Mystika byla, je, a bude výhradně pro zvané, Bohem vyvolené. Těm postupně ukáže všechny své tváře jak uzná v rámci Hry života na Sebepoznání za vhodné v adekvátním nastavení přístupu k dané osobnosti. Je chybou snažit se tento odvěký řád změnit, lze jen lákat na „plody božské Mysli“ a ujišťovat, že o vše je dokonale postaráno. Tedy zahalovat mystiku tajemstvím a spíše jen naznačovat a dávat lidem otázky? Ano, tak.



Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 3.3.2004 > Měl bych jednu všetečnou otázku...jak jsi poznal, že je to dokonalé? Není to jen ta Tvoje víra, že tady je něco méně dokonalé a proto, že musí být ještě něco dokonalejšího? Není to jen Tvá lenos tady objevovat dokonalé věci? Přeci, kdyby tady vše bylo nedokonalé, už jen v procesu stvoření každého živočicha při oplození by byl chaos a v procesu klíčku rostliny také a nic by se nenarodilo či nevzniklo, ne?:-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 4.3.2004 > to prostě cítíš, Martine. Kdo nezažil, nepochopí. Ono se to totiž nedá ani v nejmenším popsat, viz též http://www.totem.cz/enda1.php?a=58514 Fakt ale je, že dokonalé je všechno, ale my jsme dokonale nedokonalí, tedy uměle, takže to nevídíme, to až v meditaci.
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 4.3.2004 > ...Tak nějak. Vše je Absolutně dokonalé, ale než tak procítíme-prožijeme celý Vesmír, od toho klíčku až po veškeré hvězdy, to si ještě počkáme... Meditace, když se povede, je vlastně jakousi progresí Vědomí-vnímání-cítění...
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 4.3.2004 > Nešel mi včera a zprvu ani ted vlozit k tomu clanku obraz. Az, kdyz jsem tam chtel hodit jiny, tak to vzalo, ten co uz byl predtim v tom editoru.-) Napadlo me, jestli to neni symbol toho, ze tomu lidi nechteji uverit, natoz prijmout, ze by tak mohlo byt... Je fakt, kdo neokusi "chut" jineho vedomí Byti v sobe, stale sve skyte moznosti bude zpochybnovat...Proto tolik nabozenstvi a slepych uctivacu a malo hledacu.
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 9.3.2004 > Kriste, to sou nabubřelý kecy! Já dávám přednost životu na této planetě.
<reagovat 
romann (Občasný) - 10.3.2004 > jen si to tu užij, Bobře. Války, holokausty, krize, nemoci. Pošleme ti z Království božího pozdravnou SMSku :-)
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 10.3.2004 > :-))) Hlavní je klídek a nohy v teple, nevadí, že zahnívá a trochu smrdí...-) Tedy dokud je na pivo.-) Aneb každému, co jeho jest...
<reagovat 
Jestrab (Občasný) - 11.3.2004 > Preji zdravi Vam vsem, to dobre i to spatne(pokud je to vasim ucelem)...Milosi ten tvuj vyplod ma v sobe hodne energie(a ¨horici¨obrazovka meho monitoru to jeste umocnuje :o))...a abych jen nechvalil...jedina vec u ktere jsem se pozastavil a to jest to 5D, bude to asi tim ze jsem Byti jeste tak podrobne neprocitil/neprozil(samozrejmne to je otazka casu, ze)no a na zaver jen preji vsem pekny den.
<reagovat 
romann (Občasný) - 12.3.2004 > jsem rád, že se ti to líbí, ale těch 5 D ještě moc není, v některých šel až do 9D (já jen 6D), ale poslal mě nový konec meditace:
Když meditace doznívala, napadlo mě: Věčná bdělost, bdělá Věčnost. V tomto vědomí nepřetržité Jednoty už není, kdo by se probouzel do snů a usínal do virtuální reality našeho seriálu...
Nebyla v ní obsažená tíseň jako jindy z té nepochopitelné Jinakosti. Prostě byla o tom, že se Tam dá žít a daleko lépe a plně si uvědomovat všechny souvislosti i prožívat vše co se zrovna děje. My máme sebe a své okolí, božské síly jakoby pouze Mysl s archetypy (částečkami Svého vědomí) z kterých Vše skládají. Vědí o tom, že Jejich svět vytvářejí ještě vyšší dimenze. Neboť je to hra ve hře Her. Je Tam velká Svoboda Tvorby, vnímání a volby nekonečné škály pocitů. Musí sice také pracovat, ale další Svou částí se věnují tomu, co je zajímá a zároveň i odpočívají, hrají si. Zkrátka nemají problémy s časem a omezeností Svého Vědomí jako my. Za Vším mají pocit Nekonečna, Věčnosti, což nás někdy trochu mrazí.
Žijí si božsky dokonale a harmonicky. Ve Své úrovni jsou svrchovanými Pány Reality a jen více a více poznávají a prohlubují Své neuvěřitelné schopnosti. Na co se zaměří, to jim od začátku jde.
Jediným problémem je, že Sebe - Vesmír plně neznají, a tak mají stále co dělat. Je to práce na Věčnost, vědí to. Tvoří děje jiným i Sobě skrze Sebe, jakoby bez úsilí. Je to svět mystické Tvorby Bytí, kde paradoxy jsou oblíbenou běžnou Realitou a není Tam jakákoliv omezenost i problémy, jež máme zde, proto si s námi rádi hrají. Jsme Jejich odštěpkem a zároveň si nás vlastně vytvářejí.
My jsme jakoby na předělu tvorby božského Světla prouděním archetypů od Nich a plátnem, hmotným světem, kde se vytváří plně realistický obraz nás i naší reality. Jsme okem - čočkou prožívání tohoto světa vnímající Jejich tvorbu z obráceného pohledu.
Je to zase jen dualita vnějšího a vnitřního, projeveného a nehmotného světa o kterém se píše v Castanedovi i v starém učení Kabaly. Ale za vším je nehmatatelné a ničím než Samo Sebou definovatelné Absolutno. Ono si může stvořit jakoukoliv podobu Sebe a jakýmkoliv způsobem se s ní ztotožnit a nahlížet do ní, prožívat jí.

<reagovat 
brouk (Občasný) - 6.4.2004 > Asi podobné pocity jsem zažil při prožití zážitku vlastní smrti v regresi. Neumím to takhle vyjádřit, ale nejvíc to asi vystihuje tvá věta: Vše, jak nahoře i dole je, jak má být. Prostě pocit absolutní dokonalosti, naplnění, radosti, klidu a spojení s Bohem a vším viditelným i neviditelným. Slova jsou pro vyjádření tohoto pocitu velmi nedokonalá a u toho, kdo to nezažil, můžou vyvolat úsměv, nebo i naštvanost na intelektuální a duchovní "kecaly". Ale ten, kdo to neprožil si to prostě představit plně nedokáže a těžko tomu uvěří.
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 8.4.2004 > brouk> Ahoj Brouku > Souhlas...-)Jsem rád, že je tu i někdo, kdo má podobné zkušenosti. Taky bych tomu ještě před 5ti lety nemohl uvěřit a byl bych hodně alalyticky skeptický ke všemu podobnému a šamanskému, dokonce jsem se toho i dost bál i v době, kdy už jsem to sám prožíval...A na Velikonoce nás čeka další smrt a zvkříšení...
<reagovat 
surma (Občasný) - 26.7.2005 > Je to jenom zkušenost... tak to tak nedramatizujte, zítra nebo za rok bude další... nevím proč to píšete sem... pokecejte si o tom ve svém duchovním kroužku, pokud nejste schopni dělit osobní cestu a otravujete stím okolí tak daleko nedojdete, jinak duchovní nadšení jak to mu říkám se nám v česku nějak rozjelo... každý druhý je dnes kartářka, šaman nebo budhista... do té do by než do toho práskne... a dostane vás něco jiného...
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 27.7.2005 > Oceňuju ty, co si to alespoň přečtou celé.-) Ale nechápu, proč tě to vlastně tak naštvalo?? Dyť to číst nemusíš, já taky nekekám nikomu do toho, co prožívá při tvorbě svých obrazů, i když se mi zrovna co vyjeví nemusí líbit...a není to o technice. ...Na totemu pro změnu každý první maluje, či fotí a píše co ho napadne.-) ...a za pár let bůh ví co, a jaký to má vše význam??, krom toho, že nás něco v žvitě více či méně baví...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter