|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Čtenář - 27.6.2005 > To jsou věci, taková rozporná hodnocení! To jsem tu u sebe ještě nezažila, ale baví mě to. Docela ráda bych věděla, co je celková idea té prosté básničky a co není správný nebo hezký.
Souhlasím, že je až moc jednoduchá, ale nevadí mi to.
Vlastně to chápu spíš jako soukromé vítězství, protože vyšla z celkem nejednoduché fonomenologické úvahy (věci, které vnímáme, nejsou věci o sobě, ale věci pro nás), kombinované s mým milostným okouzlením.
Mám radost ze všech reakcí! Byla bych ráda, kdybyste je ještě trochu rozvedli (ty negativní).
Díky! j.
| | | <reagovat |
|
drfaust (Občasný) - 27.6.2005 > nemohu tu básničku příjmout, protože pro mne obsahuje až příliš mnoho stínů (to opakování není nikterakt originální), duší, hladin, ozvěn ap. to jsou taková slova... musí se s nimi opatrně v básničkách...
3-2
| Body: 3
| | <reagovat |
|
Kelly (Občasný) - 8.7.2005 > jo, taky na mě dýchlo nějaké to starší století - a tomu já moc nefandím - nevidím důvod, proč dnes psát takhle, ve století číslo 21 :o)
řemeslně je napsaná slušně, ale při čtení působí jako kolovrátek - přesně jako ta veledíla, co jsme se museli učit nazpaměť na ZŠ
při čtení jsem se poněkud nudila - nic mě nepřekvapilo, žádný nápad, žádné vybočená z rytmu či z předem daného "pouzdérka" - tím jako myslím, že se mi to zdá sešňerované, a že člověk po přečtení první strofy celkem dobře uhodne, jaký bude zbytek...
ale jak říká Terorista lásky - do památníčku je to nadprůměrné :o)
| Body: 3
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|