|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Páteční blues
Vysvědčení rozdáno, ráno šla jsem běhat. Do soukromé žákyně vědomosti nalila i když bylo volno, nepřestala jsem spěchat. Liebesbrief od policie na poště vyzvedla, na otočku přes servis bručící motor na trénink odvezla.
Chtěl bych ti zahrát, napsal mi Chris...
"Konečně jsi tady, auto máš?" "Dávej pozor, co s tím volantem děláš?" "Jeď opatrně, pivo v žaludku mi bublá." David pivo pil v bázni, že na tréninku to půjde ztuha.
Přéma schoval tuky, zaťal svaly a sundal tričko. I nováček Láďa ukázal, že není žádné béčko. Kamila spěchá, brzy ráno musí do práce a večer má ples. Péťa neví, co je zítra a co dnes.
Za zvuku techna a hluku hospody se mému uchu Michal vilně svěřil: "Potřebuju podrbat na koulích." Ohnivé pohledy krájí prostor od vedlejšího stolu. Má modrou mikinu, pleš a já mířím domů.
Držím se volantu a jako při kumite lokty mám u těla. Mých pět ožralých kamarádů se válí po sobě. Já jsem připoutaná a zodpovědná. Zbavuju se jich postupně na trase Unhošť – Praha, při zákeřném útoku ze zadu na hrudník z auta vyhazuju Milana. Poslední nabídka toho dne přišla v Uhříněvsi: "Pojď, zakalíme, vykouříš mě a užiješ si...!"
Nevím, co je horší. Zda být nechtěná a sama nebo sama a chtěná těmi, co se mi nelíbí. Lidé se prostě najdou nebo nenajdou... Občas vás někdo políbí. Nezbývá než o touze po lásce a sexu s někým normálním psát blues, když je člověku smutno a je mu čím dál hůř.
|
|
|