|
|
|
|
stanislav (Stálý) - 29.10.2003 > Původně jsem, Anarelko, špekuloval o tom, že přestanu lízt na totem, když se rozjela Literra.cz, ale připravil bych se tak o Tvý fotočky, pročež budu schizofrenně poletovat mezi těmito servery, dokud mě nevodstřihnou... :o))
Ovšem pakliže přestaneš publikovat, totem pro mě ztratí jakejkoliv půvab...
Básničky mě ani moc neberou, ale Tvý fotky, to je prostě NĚCO...
:o)))
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
BlueSky (Občasný) - 29.10.2003 > o------´ Dík za dobrou náladu všem.
Anarelo, ta fotka je fakt povedena, ty barvy, to je zahada, navic vcera jsem videla dokument o nejakem fotografovi (velke uspechy) a popravde , kam se na tebe hrabe:-) Nemas vysvetlovat, ze je to kamerkou, ale rikej, ze je to umelecky zamer !-)
Mně se to moc líbí.
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
|
fcelkamaja (Občasný) - 29.10.2003 > Vy jste si nikdo nevšiml hlubšího podtextu této fotky. Vpravo dole, jsouc zahaleni temnotou, nacházejí se lidé. Je to zloděj z vlaku, který v té ukradené kabelce od paní po nemoci našel klíče od rodinné chaty. Neváhal, rychle skočil na rychlík, a již s partou stejných pacholků obhlížejí tento malebný domeček, aby ho
a) vykradli
b) použili jako sklad pašované ropy z Ruska
c) obojí.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
Pierre Bosquet (Občasný) - 29.10.2003 > musim vas, mili obdivovatele Anarelky alias Puncosky, vyplisnit...nikdo chuderce nepopral dobreho rana!!! eh...tedy: dobre rano! :-)
fotografie je uchvatna...myslim, ze jde o vecne tema: postav dum (prekrasny ruzovy domek na kraji mesta), zasad strom (do jeho stinu si budes za horkych parnych dni sedat a naslouchat uklidnujicimu bzuceni vedeni vysokeho napeti) a splod syna (kteryzto se vraci ze skoly pronasledovan bandou nicemnych pacholku na obchuzce rajonem)...perfektne pojato a dnes kompozicne (i kdyz to je nepodstatny) vybrouseno...ten roh urizlej dratem je paradni...znameni radikalniho rezu? chystas se nas zase prekvapit serii zabyvajici se jinou tematikou?
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|