Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
 

Tak tu máme druhé číslo...

B
yli jsme opět pilní a připravili jsme pro vás další výběry těch nej... literárních příspěvků z Totemu. Tentokrát jsme se tématicky zaměřili na zimu. Je sice dávno po Vánocích, ale kdopak by si rád nezavzpomínal na jejich příjemnou atmosféru. Opět jsme se podívali na množství příspěvků a pokusili se vybrat, co zaujalo čtenáře a redaktory jednotlivých rubrik. Výběr nebyl snadný, ale snad se podařil. Posuďte sami...

Jakmile se určilo datum uzávěky, všimli jsme si náhody v datumu vydání prvního (1.11.) a druhého čísla (11.1.) , milá podoba viďte ? :). Doufáme, že si jednotlivá čísla oblíbíte a tyto, ze začátku občasníky, budete rádi číst. Můžete si je dokonce objednat, aby vám chodily na váš mail. Stačí vyplnit e-mail a stisknout tlačítko OBJEDNAT ve formuláři, který naleznete v časopise pod menu nebo na své osobní stránce po přihlášení. Po dokončení zasílacího systému se můžete těšit na pravidelné literarně-hudebně-grafické zásilky.

Básně jsou rozděleny na pět tématických celků a to básně s tématikou zimy, básně milostné, přírodní, ze života a k zamyšlení.

P
ovídky jsou rozděleny do čtyř témat, takže je zde stránka o zimě, životní příběhy, mezilidské vztahy a zase k zamyšlení. Koukáme na to a vypadá to, že se nebudete nudit...

Nakonec jsme pro vás připravili malý výběr vtípků...smějeme se totiž strašně rádi :)

Přejeme vám tedy příjemné začtení se.

Vaše redakce Totemu

  
     
                                                   
 
   Následující stránka

 
 

Copyright © 1999-2005 WEB2U.cz
Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.


free web hit counter