Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
 

Čtvrté číslo časopisu věnované podzimu
v próze, verších a obrazech

 

Milí čtenáři,

v čase vánočním a novoročním bychom se ještě na chvíli rádi ohlédli za uplynulým létem a podzimem a, schouleni do teplých zimních kabátů, zavzpomínali na letní slunce a podzimní barvy. 

Opět jsme pro Vás připravili číslo časopisu, v pořadí již čtvrté, kterým náš kulturní server Totem vyzdvihuje čtenářsky nejúspěšnější díla zviditelněná v časopise vždy za určité období. Redakčním výběrem jsme se pokusili zahrnout do čísla díla nejlépe hodnocená jak čtenáři, tak i redaktory, z příspěvků uveřejněných v období od června do října 2001.

Doufáme, že Vás naše vzpomínky zahřejí na duši a že si zde každý najde to, co se mu líbí...
Za celou redakci přeje příjemné chvilky na našich stránkách

redaktoři elektronického čísla
Petra Sklenářová (Pišišvor) a Jiří Kočí (_JiKo_)

 

Co je to vlastně Totem?

Je to zkratka názvu elektronického kulturního časopisu TOtální E Magazín, který se na internetu vyskytuje od roku 1999. Za jeho zrodem stála myšlenka vytvořit kulturní koutek na WEBu, kde si člověk může odpočinout, začíst se do příspěvků, ale také sám přispět svými díly a nápady.

Totem je PROSTOR PRO VŠECHNY, kteří se chtějí podělit o svá díla, výtvory, články, nápady i jakékoliv pokusy v oblasti literatury, hudby, grafiky, filmu divadla a dalších kulturních oblastí. Díky průvodci vkládání odpadá posílání příspěvků elektronickou poštou a následné pracné zpracování. Své příspěvky můžete sami vkládat, zařadit do rubriky, určit datum zveřejnění, obohatit je o obrázky nebo zvuky, atd. a  to vše přímo přes WEB.

Vydavatelem Totemu je občanské sdružení Loreta, která se snaží podporovat publikující autory i mimo Internet pořádáním autorských večerů, různých výstav a pořádáním dalších kulturních akcí.

 

Kulturní akce Totemu

Totem sdružuje lidi tvořivé a hravé, a proto pro ně pravidelně pořádá různé zajímavé akce. Cílem je odbourat anonymitu běžně vznikající při elektronické komunikaci a poodhalit osobnosti, skrývající se za naším "nickem". Zde jsou některé z našich akcí:

- Pravidelná autorská čtení v JazzClubu v Železné se konají každou třetí neděli v měsíci. Jsou zaměřena na čtení poezie a prózy, spojené s promítáním obrázků, fotografií a grafiky publikované v Totemu. Jako hosté zde vystupují různé hudební skupiny a divadelní soubory.

- Skochovická rychlovka byla spíše hudební akcí Totemu, která se konala v srpnu, a vystoupilo na ní několik převážně gothic-rockových skupin, mimo jiné Nothingham, Kapela snů, Vlny a vlnky apod.

- Konec léta s Totemem se konal poslední týden v srpnu v Panenském Týnci a představila se zde literární tvorba autorů Totemu doprovázená představením dvou divadelních souborů (Divadlo Kyvadlo a Divadlo Náhlá posedlost).

- Kulturní odpoledne v Chodovské vodní tvrzi byla zářijová akce, která propojila autorské čtení s hudebním programem. Doplňkem bylo promítání dvou dokumentárních filmů od autora Janka Růžičky.

- Den poezie byl pořádán 16. 11. k uctění památky K. H. Máchy. V JazzClubu v Železné se konalo čtení poezie autorů Totemu a poté se uskutečnil pochod na Vyšehrad k hrobu K. H. Máchy, kde byly zapáleny svíčky na počest tohoto velkého básníka.

- Večer pod lampou pořádaný v kavárně Merkur 2.12. Přednes poezie a prózy spolupořádali Literární klub Pegas, Humanistické vysokoškolské noviny Zejména, Obec českých spisovatelů a studentský časopis Babylon. Z každého sdružení se představili dva zástupci se svou tvorbou. Cyklus Večerů pod lampou bude pokračovat, těšte se!

- Setkání ctitelů prózy a poezie na Moravě se uskutečnilo 14. prosince ve Studentském klubu gymnázia v Uherském Hradišti za doprovodu jazzového orchestru.

 

Co připravujeme?

Pro velký úspěch bychom chtěli dál pokračovat v organizování kulturních akcí, a proto si Vás dovolujeme pozvat na některé z těchto následujících:

12. ledna 2002 se koná vernisáž výstavy fotografií v kavárně Merkur.

- 20. ledna 2002 Vás pak zveme do Prahy, na další autorské čtení v JazzClubu.

 

a na další se těšte...

  
     
                                                   
 
   Následující stránka

 
 

Copyright © 1999-2005 WEB2U.cz
Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.


free web hit counter