Jeden den...
Taky máte po probuzení lepší náladu? Ne snad, že bych rád vstával, stačí přeci vyhlédnout z okna a plesat... strmá úbočí, jehličnatí kmeti, sem tam roztroušené salaše.
(Ráno na Selle - Drosophila)
Kdepak není nad to vídat po ránu horský kraj ... vlastně, jeden pohled za to přeci stojí. Stačí se jen otočit. Vždy vedle nás na posteli mnohdy dlí ta největší královna.
(Dvojportrét - Madman)
Obouvám si botky a Máchovými slovy opěvuji vůkolní krajinu. Úrodná půda lemována lesy, shora ji laská slunce svým svitem.
(Krajina - Clau)
V podvečer bývá rosa, už se šeří, nebe tmavne. Je sobota a jako vždy nezapomenu navštívit hřbítůvek s kostelíkem za vsí.
(Sobotka - Lucie)
Klid odpočívajících do mě vstoupí, rozloučím se vzpomínkou a pokračuji ve své pouti. První lampy již svítí. Klikatím se uličkami, vzpomínám na časy lampářů obcházejících své rajony a rozsvěcují a rozsvěcují a ...
(Ulička Nový svět - Oclee)
Ploužím se cestou domů kol nádraží, není velké, jen pár kolejí, tu a tam vyhýbka. Pro nás odvátý čas, pro zdejšího přednostu bohatství. Pyšně kývá placatou čepicí s plácačkou u pasu, na pozdrav, cestujícím, přestože se na půlnoční kávu nestaví.
(Bylnické nádraží - Madman)
Byl to krásný den. Až jednou zestárnu a skráně mi budou brázdit vrásky, vzpomenu si na své mládí a nezahořknu na svět. Je přeci tak krásný. Stačí se jen dívat. Zatím si však nechám zdát o tajemné kráse...
(Let the silence talk - Cavalera)
stránku připravil _JiKo_ |