Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
 

ARCHIV PŘÍSPĚVKŮ ZE SOUTĚŽÍ

 

Na této stránce bychom rádi uvedli příspěvky, které se umístily na prvních místech v soutěžích, které na Totemu už proběhly. Soutěžní sekci jsme založili, aby se ještě více vypíchnuly kvalitní příspěvky autorů na Totemu. Pojďme se tedy podívat, co se v soutěžích urodilo.

 

 

 

 

Prázdninová fotka - fotografická soutěž (výsledky jsou ZDE)

Datum uzávěrky je 30. září, datum ukončení je 31. října.

Tohle je naše první téma, které bude zároveň sloužit k otestování systému soutěží. Žánrově nejste nijak omezeni, můžete posílat portréty, krajiny, reporáže, zkrátka vše, co jste na svých prázdninách a dovolených vyfotili a co si nechcete nechat jen ve svých fotoalbech.

 

 

Vítězem se stala autorka Mari se svou fotografií Plážová idyla.

 

Plážová idyla - autorka Mari

 

 

 

 

 

 

Podzimní listí - fotografická soutěž (výsledky jsou ZDE)

Datum uzávěrky je 14. listopadu, datum ukončení je 30. listopadu.

Podzim jako každý rok láká všechny fotografy přírody a krajin k založení barevného filmu a focení neuvěřitelné krásy, kterou nabízí. Jelikož téma podzimu je příliš obecné a dalo by se do něj zařadit téměř cokoli, omezili jsme naši soutěž pouze na krásu, rozmanitost a barevnost podzimního listí. Na své si určitě přijdou jak fotografové makra či zátiší, tak i ti ostatní.

 

 

Vítězem se stal autor Pepinos se svou fotografií Podzimní listí.

 

Podzim - autor Jonáš Hájek

 

 

 

 

 

 

Dým bramborové nati - literární soutěž (výsledky jsou ZDE)

Datum uzávěrky je 30. listopadu, datum ukončení je 21. prosince.
Milí literáti, je tu podzim a s ním přichází i váš čas. Otevíráme pro vás novou soutěž s názvem "Dým bramborové nati". Ano, pokud se vám vybavily čadící ohýnky, pečené zemáky, utržení draci, kaštany padající na hlavu atd., zkrátka poetika podzimu, uchopte směle propisovačky nebo svěřte své prsty klávesnici - a pište Poezii i Prózu. Těšíme se na vaše příspěvky!

 

 

Vítězem se stává autor Jonáš Hájek
se svou básní
Podzim.

 

PODZIM

 

 

Stárnoucí muž se vleče plískanicí.

Hrbí se v hruškách. Chtěl by ke kamnům.

Nastydlý podzim kašle. Smyčce, bicí.

V orchestru mlhy hledá vlastní dům.

 

Na vrata fouká. Bláto... Nedojde k nim?

Uťatá větev. Listy. Žluté stáje.

Po cestě zemře. Padne podchlazením.

Ve sklepě nový se sklem v ruce zraje.

 

 

  
     
                                                   
Předchozí stránka   
 

 
 

Copyright © 1999-2005 WEB2U.cz
Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.


free web hit counter