analfagot> JAROMÍRE! minulá verze nebyla špatná, ale pro mě trochu mdlá, tady to je super a přitom jsi tam zanechal vše cos chtěl říct-čte se to skvěle! Pošli mi recitaci až se k tomu dostaneš, dík!
analfagot> čtenář> BOHUNO, HEZKY SES POPSALA-SOUHLASÍM👹👹INFANTILNI, VYCHLASTANÁ FEŤÁCKÁ MRDKA TEDA JSI 100%
TVŮJ KOMENTÁŘ SVĚDČÍ O TVOJEM PRIMITIVISMU A JE Z RANKU hlíny, karlu gottovi ap. TY JSI RETARD NEBO AUTISTKA💀💀 KDYŽ TOMU NEROZUMÍŠ TAK PROČ TO HEJTUJEŠ, TY HOVADO CO SE NEUMÍ PŘIHLÁSIT?
analfagot> čtenář> Bohuňo, julián je originál-jeden jedinej na tomto světě, má neobyšejný charisma, které uchvátí každýho ve společnosti, lidi ho přímo nábožně poslouchaj, a to myslim i známé herce, zpěváky, profesory a doktory, ale neméně dělníci, bezdomáči, prostě všichni.
TY žiješ nudný, stádní život ovce, která se snaží zaujmout svojí prostoduchostí, sprostotou, jsi totálně bez talentu a talentovaný neumíš ocenit, protože nemáš žádný sebevědomí a jsi nasraná na svůj vzhled, svoji impotenci, svůj zbytečnej život!
Tací lidé jsou za trapáky a nestojíš ani za to abychom tě politovali.
A jak Julián často říká-TA SE UMLÁTÍ SAMA!💩💩💩
analfagot> debile, když nevíš, co kdo je na fotce, tak nemel!
OMLOUVÁM se těm, kterým se básnička líbila, musel jsem ji v podstatě celou změnit na radu jfj.
analfagot> kunda opět nepoznala českého herce a famózního recitátora, kterýho už představil Miroslavek, prostě TUPÝ hovado. Ale můžeme se divit, když mně píše judla? asi je slovo analfagot pro ní příliš složitý...
analfagot> čtenář> Bohuňáku, už klikli přes 4000x...
ty radši nic nepředpovídej, a nebo jo, o to větší jsou čísla a o to větší jsi za nepřející kreaturu.
Možná, kdybys něco sama napsala...
Já vim, to je blbost, lepší je hejtovat a urážet, ty, kteří se o něco snaží, viď? Aspoň se u toho uděláš!
analfagot> čtenář> BOHUŇO, ZASE SIS PŘIŠLA PRO FACKU?!😁😁😁
Takhle bys to udělala TY💩💩💩
6600 zhlídnutí😂😂 to by ses uklikala k smrti, ty trondo bezcenná🤪😛
Napiš si to na svoji CHLUPATOU PRDEL👻
Já ani Julián nemusíme podvádět, protože...😜😜😜zase z tebe vytryskl jen hnus a výron závisti, malosti a nesoudnosti-jak by řekl jfj🍸🍸🍸👻
Příspěvek: NĚKDY Zobrazeno:716× Uloženo:0× Doporučeno:1× Bodů:5 Průměr:5.00
analfagot> čtenář> copak hejtře, nerozumíš básni?
když za 5 let nepochopíš, že julián je profesor a já jeho žák, tak jsi DEMENT!
Když se podíváš na jeho i má čísla, tak si myslím že čtenáři jsou rádi🤪🤠
Navíc, ON ti někdo brání vkládat své skvosty???👎🐱
Nebude to spíš tak, že tě nikdo nečet a řekl ti že nemáš talent, a tak tu hejtuješ pod anonymním zbabělým nickem???🤬🤬🤬
TAK SE PŘEDVEĎ, SLINTALE, ČEKÁME!!!
Příspěvek: NĚKDY Zobrazeno:716× Uloženo:0× Doporučeno:1× Bodů:5 Průměr:5.00
analfagot> závist a vlastní neschopnost, to je BOHUŇA HOUSKOVÁ😛
Zase si přišla pro facku, tak jsi jí vyhověl🐼
Hloupá fašistická nepřizpůsobivá, a tohle my tu živíme, tuhle pakáž🐑🐑🐑