Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 31.5.
Kamila
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Upstairs to heaven
Mona (Občasný) - 18.3.2002 > No, dostals mne. Upozornil jsi mne, že to bude něco jiného, ale až takovéto? Vůbec mi to k Tobě nesedí. Dost velký úlet.
U příspěvku:Alley in the Dark
Mona (Občasný) - 27.2.2002 >
U příspěvku:Láska na poslední chvíli
Mona (Občasný) - 10.9.2001 > Sice je to dlouhé, ale vydržela jsem až do konce, protože mě zajímalo, co se z toho vyklube. Tato povídka je protkána smutkem a jen na okamžik prosvětlena nadějí. Život je někdy krutý a nemilosrdný.
I když je to jen povídka, tak jsem na váškách, zda mám hodnotit. Takže zůstanu jen u toho,že se mi líbí, jak je to podáno. Četlo se mi to svižně.
U příspěvku:Paprsek života
Mona (Občasný) - 29.8.2001 > zvědavá nebo číhající chobotnice
U příspěvku:Star Spray
Mona (Občasný) - 17.8.2001 > westfood - lepší než co? Snažím se Tě pochopit,ale marně.
U příspěvku:Psychedelie1
Mona (Občasný) - 14.8.2001 > westfood - tohle není fraktál, takže nechápu, proč sem cpeš to, že se ti nelíbí frakt. programování.
U příspěvku:Bez tebe
Mona (Občasný) - 22.6.2001 > Moc se mi to líbí, i když z toho teď mám melancholickou náladu. Na vlastní kůži bych to zažít nechtěla. Ale člověk nikdy neví co bude.
U příspěvku:Západ Slunce v Řepích
Mona (Občasný) - 6.6.2001 > ad Romeo - to nejsou hrany okna, ale paneláky.
U příspěvku:Hlavonožec Flynn
Mona (Občasný) - 26.4.2001 > Omlouvám se za rámeček okolo fotky. Neměl tam být. Mé publikování je teprve v plenkách.
U příspěvku:Růže
Mona (Občasný) - 30.3.2001 > Thomas - s těmi poupaty a lístky máš pravdu. Vytvořila jsem to v 7.třídě a to jsem si ještě na detaily nehrála. V tomto dílku vidím mnoho dalších nedostatků, o kterých si nemluvil. Až budu mít chuť, tak to pro vlastní dobrý pocit dodělám. Jsem ráda, že se ti to jinak líbí :-))
Marjánka - no, zafačované ruce jsem neměla, ale dost jsem se přitom vyvztekala. ;-))
Flynn - nářadíčko mám, s narozeninama si to ještě rozmyslím. zahradník Flynn - růže mám ráda. A kdybych se měla přirovnat k růži, tak bych spíše řekla, že jsem křehká jak tak růže trnová. ;-))
U příspěvku:Zrada
Mona (Občasný) - 22.3.2001 > Kdybych si přečetla ve fóru téma "Není tu té lásky moc?", nikdy bych asi nenašla odvahu svou báseň publikovat. Svou básničku i sebe jsem dala v šanc, protože jsem byla zvědavá na odezvu.
Musím konstatovat, že jsem byla mile překvapena.
Každý, kdo se k mé básničce vyjádřil, má svým způsobem pravdu.
igor - mám raději jasné a jednoduché básně. Šifrované jsou někdy tak zašifrované, že už nemám chuť je číst. Ať mám fantazii jakoukoliv. někdy v tom vůbec nic nevidím. Je zájímavé, že na druhé straně mám ráda příběhy, které rozvíjejí fantazii. A tvůj názor, že by byl krutý? Vůbec ne. Jeden má rád holky, druhý vdolky. :-)
Buick - nešlo mi o čtenářovu fantazii. V tu dobu mi šlo o to, hodit své zážitky a pocity na papír a zveršovat to. Podařilo se mi to, i když s uměleckými nedostatky.
wopi - v zásadě souhlasím se vším, co jsi
sdělil zde i ve fóru o lásce
Flynn - dík za podporu
KSTK - dík, že jsi mi rozjasnil zrak. Teď už také vidím své nedostatky.
Tresnicka - podle jména předpokládám, že jsi žena. Dofám, že se nemýlím. Mám takovou teorii, že jen žena může pochopit, co jsem chtěla touto básní říci. Jak se říká "Muži jsou z Marsu a ženy z Venuše".
U příspěvku:Zrada
Mona (Občasný) - 19.3.2001 > Děkuji Flynnovi za odbornou radu a korekci, bez jehož pomoci by se tato básnička nikdy na Vašem monitoru nevyskytla.
P.S. Dík, Flynne, i za ten dovětek, který sis sám vymyslel.
U příspěvku:Mondsee
Mona (Občasný) - 16.3.2001 > Jen čtyři slova - líbí se mi to.
U příspěvku:Highland
Mona (Občasný) - 13.2.2001 > Líbí se mi to. Čiší z toho správná zima. Zaujal mě stín na nejbližší skále. Vypadá to jako stín od tyče, ale v tom úhlu žádnou nevidím. Možná je to úplně něco jiného.
U příspěvku:Neverending Story
Mona (Občasný) - 17.1.2001 > Připomíná mi to trhlinu mezi dvěma světy. Proudění života z jednoho světa do druhého.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter