Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 25.11.
Kateřina
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:BASEŇ
Krytyk (Občasný) - 11.4.2000 > Stále jen ryzí city..
U příspěvku:Posel špatných zpráv
Krytyk (Občasný) - 11.4.2000 > Tohle je nefalšovaný Wolker, ale ten byl propracovanější a rafinovanější, přitom to není špatný nápad, ale chtěl ještě dva tři bratříčky a volit slovíčka..
U příspěvku:ANDĚL
Krytyk (Občasný) - 11.4.2000 > Veršovánky nezachrání celkový nepoetický dojem, city jsi ovšem omámila i mne..
U příspěvku:TOUHA
Krytyk (Občasný) - 11.4.2000 > Nepřemluvím tě k poezii?? :-))
U příspěvku:Sharllotta
Krytyk (Občasný) - 11.4.2000 > Nepřekračuješ stále pozorovatelský kruh kolem sebe, zkus říci stejný obsah jen polovinou slov..
U příspěvku:BLÍŽENCI
Krytyk (Občasný) - 11.4.2000 > Vážně o tvých citech nepochybuji, ale přál bych ti, aby poezie pro tebe měla skoro stejnou hodnotu, byla bys zamilovaná dvakrát :-)))
U příspěvku:Kosí
Krytyk (Občasný) - 11.4.2000 > Vtipné, celkem zdařilé, světlo pod lucernou i ponocný jsou milí čtveráčci, dokážeš být metaforický, tak se toho neboj, pak je to přitažlivější a víc literatura a tu tady snad chceme obohatit.. Nebo ne?
U příspěvku:NOC
Krytyk (Občasný) - 11.4.2000 > Věřím tvým citům, ale tohle poezie není, to je jen popis citové situace..
U příspěvku:Má drahá Zombice
Krytyk (Občasný) - 11.4.2000 > Jsou to jen příležitostné veršovánky..
U příspěvku:Naše zem
Krytyk (Občasný) - 11.4.2000 > Bohužel vůbec nesouzním..
U příspěvku:Taky smrt
Krytyk (Občasný) - 11.4.2000 > Jsem mrzut, je to velmi neumělé, téma je obhroublé, s provokací to nemá nic společného, jsou to zveršované noviny..
U příspěvku:Orání v dešti
Krytyk (Občasný) - 11.4.2000 > Spolehlivá kvalita :-))
U příspěvku:Vozíčkář
Krytyk (Občasný) - 11.4.2000 > Rytmicky ti to nevychází, bez metafor je z toho jen dokumentární vyprávění..
U příspěvku:Shledání
Krytyk (Občasný) - 11.4.2000 > Vtipné, lehké, obyčejné a jakž takž poetické, zvolnil jsi v intenzitě počátečních obrazů..
U příspěvku:Léto
Krytyk (Občasný) - 11.4.2000 > Stále žádný neotřelý nápad, milostná korespondenční poezie..
U příspěvku:Snad to není konec
Krytyk (Občasný) - 11.4.2000 > Myslím, že se časem ještě zlepšíš, zatím mi nepřipadá všechno původní a přitažlivé, ale máš skvělé obrazy - např. ten o duze..
U příspěvku:Očekávání
Krytyk (Občasný) - 11.4.2000 > Tvoje báseň končí: Jenom ty už tu dávno nejsi. Myslel jsem, že máš smysl pro humor a na druhé straně není v poznámce vidět ten velkej smajlík co jsem ho s tím poslal, líbí se mi to.
U příspěvku:Noc
Krytyk (Občasný) - 11.4.2000 > Monolog je myslím příliš dlouhý a celkem zdařilý závěr mé nadšení nezachránil..
U příspěvku:TANEC
Krytyk (Občasný) - 11.4.2000 > Chtělo by to nějaký nový nápad, tohle všechno je již mnohde napsáno..
U příspěvku:Drobky I
Krytyk (Občasný) - 7.4.2000 > Citlivé sdělení, jemuž lze i věřit, nemusí být poezií, to bychom mohli zveřejnit všichni svoje milostné dopisy..:-))
U příspěvku:První bouřky
Krytyk (Občasný) - 7.4.2000 > ..blesky, jako zlaté pentličky vlají - zas jedna milá metafora, dál už jenom vyprávění..v poezii jde o metaforu!! :-))
U příspěvku:Horská píseň
Krytyk (Občasný) - 7.4.2000 > Naši buditelé by měli radost, čím dál tím víc básníků se dnes vrací k formám 19.století, mne to docela zneklidňuje, ale snad se s tím vyrovnám :-))
U příspěvku:Dopis pro Johanku
Krytyk (Občasný) - 7.4.2000 > ..plout k nebi z louží - máš na tak dobré metafory jako je tahle, tak nám jich dopřej víc, na druhou stranu tvoje básně mají vzletnost..
U příspěvku:Zimní obrázek
Krytyk (Občasný) - 7.4.2000 > ..v noci budou v ústech - oceňuji tvoje metafory, ale mám raději básníky přeplněné jiskrami než s jiskrou tu a tam :-))
U příspěvku:Tanec
Krytyk (Občasný) - 7.4.2000 > Pravdy, ach ty nakousnuté a nedořečené pravdy.., na druhé straně ve tvé básni jsou pěkně vyřčené pravdy o dívkách, mužích i tanci..:-)
U příspěvku:Očekávání
Krytyk (Občasný) - 7.4.2000 > Ten čtenář jsem byl já.. Krytyk
U příspěvku:Dialog
Krytyk (Občasný) - 7.4.2000 > Ten přístup k člověku v montérkách se mi zdá značně fatální, básník ho může změnit, je to těžké a nefunguje to na knoflík, ale funguje to..
U příspěvku:* * *
Krytyk (Občasný) - 6.4.2000 > Beru.. nicméně intenzita se začíná ponořovat..
U příspěvku:Vysněné představení.
Krytyk (Občasný) - 6.4.2000 > Pokud bych se domýšlel jak to přesně myslíš, mohl bych si myslet, že je to dosti nebezpečně vulgární, jsem překvapen tvrdostí sdělení
U příspěvku:Drobky II.
Krytyk (Občasný) - 6.4.2000 > Ani jedno nové slovo, žádné vzrušení z fantazie..
U příspěvku:nesmrtelný
Krytyk (Občasný) - 6.4.2000 > Umíš se nadchnout, máš pathos, ale logický tok myšlenky porušuješ nesouvislostí, bude-li tě to podrobněji zajímat kde, napiš mi..
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter