Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 29.6.
Petr a Pavel
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jiná
nieboras.jan (Občasný) - 22.8.2002 > Tak jsem si tě taky našel. Jsi hodně všestranná, že? Před touto fotografií smekám.
U příspěvku:Posel smrti
nieboras.jan (Občasný) - 25.7.2002 > Souhlasím s Mari, fakt hezké a působivé. Opravdu.
U příspěvku:Nezájem
nieboras.jan (Občasný) - 11.7.2002 > Nepleteš. Jen mně to sere. A hlavně to, že jsem stejný jako ostatní. Jen chlastám a pak píšu tyhle blbosti.
U příspěvku:Střela
nieboras.jan (Občasný) - 11.7.2002 > Možná to je stejné a vůbec bych se tomu nedivil. Psal jsem to ve stejný den, tak mi to odpusť, jo? Předem děkuji
U příspěvku:Tichý hlas
nieboras.jan (Občasný) - 9.7.2002 > To znám!!! (ten pocit)
U příspěvku:Růže
nieboras.jan (Občasný) - 9.7.2002 > Na čtení jsme se potkat nemohli, protože jsem na žádném nebyl. Do Prahy se totiž jen tak nedostanu. Ale díky.
U příspěvku:My
nieboras.jan (Občasný) - 9.7.2002 > Hlubší kritiku nepřidám, jen se ptám stejně a tebe chválím...
U příspěvku:Nemocniční trágo blues.
nieboras.jan (Občasný) - 9.7.2002 > Já jsem to nezažil, ale je to super. Nic víc, prostě super.
U příspěvku:Slzy moře
nieboras.jan (Občasný) - 3.7.2002 > Více si od této básně nemůžeš přát? Tak fajn.
U příspěvku:Jako Fénix
nieboras.jan (Občasný) - 3.7.2002 > Já jsem asi dost divný. Básnička se mi líbí, ale jsem jediný, komu se zdá, že to je o nějakém chlápkovi, co se jmenoval Ježíš? Až na to že mi připadá, jako by se to posunulo do dnešní doby a On by byl třeba bezdomovec. Fakt to je jen zdání???
U příspěvku:Báječný den zemřít
nieboras.jan (Občasný) - 3.7.2002 > Hodně se mi líbí část po prvním intermezzu, hlavně to "stěny se hemží ranami". (Píšu to průběžně, tak klídek.)
Bar nasáknutý - SUPER!!!
Aha, tak ne po prvním intermezzu, ono to asi JE to první intermezzo...
A celkově? Myslím, že to je hodně zajímavé... A dobře napsané (možná nic zvláštního, ale mně se to líbilo, fakt že jo...)
U příspěvku:Chodník
nieboras.jan (Občasný) - 10.6.2002 > Matěj: V tom případě se upřímně omlouvám, doufám, že jsem tě moc neurazil.
U příspěvku:Noc
nieboras.jan (Občasný) - 10.6.2002 > Gorgono, vylož si to jak chceš, ale myslím, že jsi to pochopila správně... :)
U příspěvku:Chodník
nieboras.jan (Občasný) - 7.6.2002 > No, popravdě. Připomíná mi to nějakou písničku. Zcela upřímně, není to takový výběr? Sakra, jen si teď nemůžu vzpomenout, co to bylo. Už vím, tak trochu Hapka (alespoň myslím, že to je ona). Dívám se dívám... Tam taky bylo pořád: Řekni mi co uděláš a co když... No... Jestli to je ono, tak to příště lépe zakryj. Jestli to ono není, tak se moc omlouvám.
U příspěvku:Na smrt Rimbaudů
nieboras.jan (Občasný) - 7.6.2002 > To už jsi byla pod vlivem absintu nebo ne?
U příspěvku:ještě
nieboras.jan (Občasný) - 29.5.2002 > Mně se to líbilo. Na pocity já dám...
U příspěvku:VĚŘIT ČI NEVĚŘIT
nieboras.jan (Občasný) - 12.5.2002 > MÁ SLOVA NEMĚLY - máš tam chybu. Jinak se mi to - bohužel - zdá jen jako nesrozumitelná a hodně neuspořádaná směs myšlenek. Moc se mi to nelíbí. A ještě jedna věc - když člověk v něco věří, nepotřebuje důkaz. Ne u víry, o které tady píšeš. Prostě - věř nebo ne.
U příspěvku:Nemocná
nieboras.jan (Občasný) - 7.5.2002 > Jo, taky jsem byl nemocný, takže přidávám...
U příspěvku:Anděl
nieboras.jan (Občasný) - 22.4.2002 > Možná touhle vysvětlivkou celou tuhle básničku pokazím, ale co: Nacpat do nosu naráží na drogu zvanou kokain (alespoň myslím, že ta se "lajnuje") - bílá křídla. Nicméně, děkuji za hodnocení.
U příspěvku:cesta
nieboras.jan (Občasný) - 1.4.2002 > Já (bohužel) musím říct, že tohle mě taky moc nedostalo. Hezké obraty (jako vždy), ale tentokrát si do téhle básně nedokážu nic promítnout.
U příspěvku:upoutaná
nieboras.jan (Občasný) - 1.4.2002 > No, asi jsem si to vyložil špatně, ale třeba by se tahle básnička dala přirovnat k prvnímu pohlavnímu styku, ne???
U příspěvku:pastýřská
nieboras.jan (Občasný) - 1.4.2002 > To je prostě drsné! Nevím, co k tomu víc říct. Prostě to na mně působí jako vražda ve třetím patře dvoupatrového hotelu. Ještě že se neporouchal výtah! Kde na tohle chodíš?!
U příspěvku:březnová
nieboras.jan (Občasný) - 1.4.2002 > Už jen kvůli té skelné vatě musím ohodnotit kladně. Doufám, že si oči nebudu NIKDY utírat skelnou vatou. Stačí, když se jí dotkneš rukou, že?
U příspěvku:závrať
nieboras.jan (Občasný) - 26.1.2002 > Říkám stále tytéž věci. Skvělá přirovnání nebo metafory či co to je, ale abych řekl něco nového: Tady se mi líbí ten konec ještě trošku víc než celá báseň, pokud to ještě jde.
U příspěvku:soukromá
nieboras.jan (Občasný) - 22.1.2002 > Já sice ty kritiky píšu pozpátku, ale při každá z tvých básní ve mně zatím opravdu nechala takový ten pocit, jakože se něco děje. A přitom se neděje nic, že? ... Že? ... Že ne???
U příspěvku:nepokřtěná
nieboras.jan (Občasný) - 22.1.2002 > Všechny komentáře tady už máš...
U příspěvku:každodenní
nieboras.jan (Občasný) - 22.1.2002 > To je naprosto super!!! Nemůžu ani dýchat, hlavně se mi líbí ta ocejchovaná tvář. Vlastně všechna ta přirovnání jsou hodně výstižná (pokud chápu alespoň trošku, co jsi chtěl(a) vystihnout). Prostě, tohle je asi bezkonkurenční.
U příspěvku:mlčenlivá
nieboras.jan (Občasný) - 22.1.2002 > Já bych souhlasil s Martinem. Je to skvěle napsané a zapůsobí to, ale je tam opravdu něco, co by si člověk měl zapamatovat? Jestli ne, tak fajn, jestli ano, rád bych si to nechal objasnit. Ale jinak se mi to hodně líbí.
U příspěvku:setkání s ďáblem
nieboras.jan (Občasný) - 17.1.2002 > Šílené...
U příspěvku:Odešla
nieboras.jan (Občasný) - 13.1.2002 > Prostě se mi to líbí. Je to zajímavé a líbivé. Nevím, mně to připadá, jakoby odešla přesto se nic nezměnilo. Nic navenek, jen v tobě??? Ale to není důležité, co to znamená. Důležité je, jak to působí.
U příspěvku:ILUZE
nieboras.jan (Občasný) - 13.1.2002 > Jo, souhlasím s tím, že iluze je, ale jinak se mi to bohužel moc nelíbilo. Beru, možná je to tvůj styl, ale prostě mi nepadl do oka. Kdybych to měl hodnotit, tak dám asi dvě až tři. Mimochodem - TA OSOBA J(!!!)SI TY. Můžu mít otázku? Začínáš psát, nebo píšeš už dlouho?
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter