Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Óda na vlast
Marthas (Občasný) - 15.3.2013 >
U příspěvku:Rex
Marthas (Občasný) - 15.3.2013 > Tak tohle bylo ošklivé, asi už ti Rex leze krkem!:)
U příspěvku:Ing
Marthas (Občasný) - 15.3.2013 > Koukám, že jsi změnil přezdívku?:( Asi, aby ses hůř pamatoval!!:) A já proč jsem měla najednou poznámku k Eine Bleiche Orchidee od někoho koho vlastně vůbec neznám! Teď se to vysvětlilo! Co je ale hlavní, že ses nenechal odradit od psaní třeba pseudointeligentem Leviathanem, někteří už mu ale asi podlehli, což je škoda!! Tuším, že tebe odradí leda nedostatek nápadů, což se leckdy stane každému, jelikož svou tvorbu a komentáře k ní bereš s nadhledem!! Jen tak dál...
Jinak jako vždycky super pobavení:)
U příspěvku:Adepti do knihy leden 2013
Marthas (Občasný) - 9.3.2013 > fernet> Samozřejmě, že vím, že nejsi redaktor, to bys to musel mít napsáno u nicku, ale teď k těm podstatnějším věcem, zazo už jsem si všimla,(je to bohužel psáno trochu menším písmem, ten jeho nick a já jsem bohužel trochu přisleplá) sice by nebyl taky úplně dle mého gusta ale hlas bych mu dala, ale myslím, si že teď už je stejně vybráno, tak snad někdy příště:)

A ne,abys sis našel Leviathana, ještě byste se servali,
a měl bys z toho průser, takhle ho jednou bude mít jen Levi!!
Zdraví Marthas
U příspěvku:Adepti do knihy leden 2013
Marthas (Občasný) - 9.3.2013 > Il Comandatore> Leviathane, pokud tě tedy ještě nezablokovali, čemuž se nedivím, koho by bavilo, pořád blockovat různý nicky s prominutím nějakýho magora, tak ano už ses k mé tvorbě vyjadřoval párkrát, sice nevím, jestli ti čtenáři byli také tvá práce,ale asi ne, jak koukám, ti totiž měli jakoustakous úroveň, ano má tvorba není tak dobrá jako některých jiných, možná, že není ani tak průměrná jako ta tvoje, ale je dá se říci rekreační a já si myslím, že jako zneuznalá autorka bych nikdy neklesla, tak hluboko jako jsi klesl ty!!!
Asi bych měla být vděčná, že si se mou tvorbou nudil k smrti a říct, že je někdy lepší, jak koukám, být tím podprůměrem někdy možná průměrem, když takovým pošukům jako jsi ty, člověk pak nestojí za urážení ale já stále tvrdím, že urážíš pouze ty, co ti podvědomě připadají jako konkurence tvé tvorby, a že stejně ty nej, na ty by sis netroufl...

PS: Taková menší pomstička, abys musel číst mou tvorbu, v komentech ji určo nečekáš!!

Leviathan
Leviathan prý je pěkný lhář,
dál také sprostý žhář,
podpaluje základy Totemu,
"život" nám a "smrt" jemu!

"Život" nám a jemu krapet "slávy",
po Totemu už se o něm šíří zprávy,
jeho hlody proslaví ho líp,
než kohokoliv dobrý vtip!!:(

PS: Bylo mi ctí si z tebe krapet vystřelit a kdybys nevěděl,co to je, tak je to pokus o pamflet ale každému více znalému literatury dojde, že jím asi není:)
Zdraví Marthas a přeje ti více překážek ve tvé činnosti
U příspěvku:Adepti do knihy leden 2013
Marthas (Občasný) - 5.3.2013 > Il Comandatore> Tak jsi to ty, Leviathane, já nechápu, že se chováš jako naprostej imbecil, tvoje tvorba sice nebyla nic moc ale nebyla špatná, tak proč máš zapotřebí, se projevovat jako naprostý hovado...

PS: Sice chápu, že nemá smysl v téhle situaci na sebe příliš upozorňovat, ale počítám, že by sis mě stejně jednou podal, i když možná jsem podle tebe tak mizerná, že ti to za to ani nestojí, zatím jsem totiž nevysledovala žádné preference, podle čeho si vybíráš tvůrce na urážení, asi ty, které považuješ za své největší konkurenty!!:)
U příspěvku:Adepti do knihy leden 2013
Marthas (Občasný) - 5.3.2013 > šedé> Jak koukám tak, Levi, se hlásí dobrovolně, myslím, že bude děsně rád testovat vaši trpělivost, doufám, že z toho všichni nezešednete, moc by mě to mrzelo!:)
U příspěvku:Adepti do knihy leden 2013
Marthas (Občasný) - 5.3.2013 > fernet> To fernet: Jistě redukce vopruzu, ale jde tu taky, o to kdo bude vychytralejší a kdo koho dostane, nebo ne!! Je to jako souboj mozků: gangster, v tomto případě zastoupený Leviathanem versus redaktoři...
Samozřejmě, že to redaktory nebaví, kdo by se taky rád nechal urážet, ale jak vidno Leviathana to baví děsně, hraje si na muže tisíce tváří a baví se tím, zda redaktoři odhalí všechny jeho přezdívky a vulgárními provokacemi...
PS: Ohledně Zazo nemůžu sloužit v lednových nominacích jsem ji neviděla, nebo ho neviděla, bohužel neznám všechny autory, ale pouze pár a pak sama sebe!:)Nejsem tu tak často a nemám takovou výdrž.:)
U příspěvku:Adepti do knihy leden 2013
Marthas (Občasný) - 3.3.2013 > šedé> Abych byla upřímná, ty, co tu jsou tu vidět a je možné pro ně hlasovat mě opravdu nijak nezaujaly, bez urážky,
není to tím, že by byly špatné, to mi nepřísluší posuzovat, jelikož sama neumím moc dobře psát ale jde o to,co preferuji, znáš mě vázaný verš a tak, a fotky, si myslím, že mi též nepřísuší posuzovat, jelikož těm rozumím ještě míň...

PS: Co mě ale zaujalo, je to cos psal, pokud jste si jistí, že to je Leviathan (měla jsem též čest s ním názorově střetnout ale s kým také ne)budiž, ale jak to myslíš, s tou registrací přes e-mail, museli by se registrovat přes e-mail i stávající uživatelé nebo jen ti noví??
A jak přesně to bude fungovat, ne, že bych vám chtěla kazit překvápko, a vaši snahu ho přečůrat, ale zajímá mě to, z ryze osobních důvodů, jestli si náhodou nebudu muset založit další mailovku, tentokrát bez pseudonymu??
Měj se
U příspěvku:Adepti do knihy leden 2013
Marthas (Občasný) - 1.3.2013 > Já osobně nedokážu vybrat nic ale řekla bych, že by už konečně někdo měl něco udělat s těma urážkama těch "čtenářů". Myslím si, že nejsem sama, kdo si myslí, že to asi píše furt ten samej, nějakej zneuznalej "mstitel", opakuje se tam furt ten prvek urážení rodičů, bylo by mi opravdu divný, kdyby nás tolik lidí nesnášelo, a tak hustě...
A k tomu, jestli to byl Leviathan, myslím, že je fakt, jak to říct slušně, divnej, má šovinistický názory a vůbec mě mrtě štval ale proč by to dělal, vyhodili jste ho snad z jeho písečku??

Nerozhodnutá Marthas
U příspěvku:Láska bez hranic
Marthas (Občasný) - 20.2.2013 >
U příspěvku:Smutná opilcova píseň z Jedové chýše
Marthas (Občasný) - 19.2.2013 > guru1> Prosím, musím uvést trochu na pravou míru, že jsem Marthas, tedy vzniklo to z přivlastňování anglického Martha - Martino, Marty a shodou okolostí to je i oslovení Martiny, tedy alespoň já to tak beru, z čehož nepopiratelně vyplývá, že jsem, ač ne vždy ráda, dívkou, i když si za to mohu sama (za komolení mé přezdívky), jelikož jsem si tuto přezdívku zvolila, je zapotřebí, abych to upřesnila, proto to prosím nekomol!!:)
PS: S těmi chybkami si nedělej starosti, ostatní ti to tu s radostí opraví, i když někteří i s dost výsměšnými komentáři, bohužel!!:)
Mě se to stává taky, ty chyby,:( jinak se snažím výsměšné komentáře nepsat!!:)
U příspěvku:Nápověda
Marthas (Občasný) - 17.2.2013 > Sallybill> Připojuji se k Salllybilovi, díkybohu teď už mohu skoro všechno, ale vyskytl se problém, který právě on popisuje, nevím, zda jsem tam měla obálku, nevšimla jsem si, ale přesto jsem zaregisrovala novou zprávu, byl tam autor, datum ale dál nic, myslala jsem si, že to někdo spletl, ale pak jsem si vzpomněla na tento příspěvek a raději jsem to prověřila, a bylo to tak, podívala jsem se do všech příspěvků daného autora, které jsem komentovala, a opravdu v jednom byla mnou hledaná reakce, kupodivu v této verzi bylo i něco napsáno a já se ptám, to pokaždé, když někdo zareaguje na můj komentář, budu muset projet s prominutím spoustu komentářů, abych se dohledala, kdo mi a hlavně, co napsal!??
Díky za odpověď Marthas
U příspěvku:Billboard
Marthas (Občasný) - 17.2.2013 > Předtím jsem nebyla přihlášená, tak boduji teď!!
PS: Vždycky jsem ignorvala volby, tentokrát jsem byla, řekněte koho má člověk volit, jeden neumí dát volební lístek do urny a vymlouvá se, že ho znervóznilo světlo
a druhý padá ze schodů!!:)

Tak doufám, že se pan Zeman ukáže v lepším světle a nebude jen neustále polonkovat EU!!!
U příspěvku:Copak asi napíše na hradní vlajku
Marthas (Občasný) - 15.2.2013 > Nejsem si jistá!!:-( Přeci jen jsme lidi!!
U příspěvku:Kikina prostitutka z Malé Strany
Marthas (Občasný) - 15.2.2013 >
U příspěvku:běžná bylina
Marthas (Občasný) - 15.2.2013 > Ještě jednou já, dá se říct, že "čtenář"? má na mou paměť špatný vliv!!:)
U příspěvku:běžná bylina
Marthas (Občasný) - 15.2.2013 > Málem jsem kvůli těm drsným slovům "čtenáře":-( byla zapomněla, co jsem před tím četla, je div, že se sem něco takového vůbec dostalo...
Myslím, že s radostí přehodnotím názor na některé přispěvovatele, kteří měli tu čest nesouhlasit s mým "uměním", s díky kvituji, že se ke mně nikdy taková prasárna nedostala, ať už z pera kteréhokoliv čtenáře,
a že mě tu nikdo nezná a nebo to alesoň netvrdí!!!
Toť vše,
teď k dílku, myslím, že je to pěkné a kvituji, že si ze špatného dětství, nelámeš hlavu, alespoň ne v prostoru na netu...
U příspěvku:Jaro
Marthas (Občasný) - 15.2.2013 >
U příspěvku:Smutná opilcova píseň z Jedové chýše
Marthas (Občasný) - 15.2.2013 >
U příspěvku:Ranní pozdravení
Marthas (Občasný) - 15.2.2013 >
U příspěvku:Motýlek
Marthas (Občasný) - 15.2.2013 >
U příspěvku:"Ad jedna z dcer, Březnová víla
Marthas (Občasný) - 15.2.2013 > Mohu pouze říci, že prostším lidem a méně vzdělaným, se to vůbec líbit nemusí...:(
U příspěvku:Táta se zlatým glancem
Marthas (Občasný) - 15.2.2013 > Přijde mi, že se zde prostě pouze nadužívá slovo glanc a nic víc, bohužel, i když mě nepřísluší to příliš soudit!!:(
U příspěvku:Povzdech v domově seniorů
Marthas (Občasný) - 15.2.2013 >
U příspěvku:Shnilá růže
Marthas (Občasný) - 15.2.2013 > Mně se to líbí, sama ale nemohu moc přispět k diskuzi, jelikož věcem jako metrum moc nerozumím, ale bezesporu to není špatné, tak jak to slyším, se mi to líbí...:)
U příspěvku:klečící slepice, kohout o nic lepší
Marthas (Občasný) - 15.2.2013 > Nějak mi to sem nepasuje!!:(
U příspěvku:Nápověda
Marthas (Občasný) - 14.12.2012 > Mám problém a nemohu kontaktovat redakci, přihlašovala jsem se v knihovně a teď když mám net doma, se přihlásit sice mohu ale....
Ale nemohu kontaktovat redakci furt mi to hází, že nejsem přihlášená, přitom mám vyplněn nick i heslo a mohu nick i odhlásit. Je to děs nemohu nikomu nic poslat, aby mi s problémem pomohl a vysvětlil mi ho, mohu maximálně s problémy publikovat a komentovat příspěvky, což momentálně není akutní...

Prosím, poraďte mi co mám dělat, to si mám jako udělat nový nick, to by bylo dost děs, na tento už jsem si zvykla!!!

Předem díky Marthas PS: Též mi to hází, takové bílé okénko úplně dole před přihlášením, a po přihlášení, že je problém se vzdáleným serverem!!!
U příspěvku:Štědrý večer
Marthas (Občasný) - 14.12.2012 > TO REDAKCE: Bohužel se mi redakci nedaří jinak kontaktovat, proto redakci žádám, aby mne kontaktovala nebo zjednala nápravu, stále mi to hlásí, že jsem neznámí uživatel a přitom jsem registrována už přes dva roky a mám problém, je sice pravda, že se teď hlásím z jiného počítače, mám totiž již svůj vlastní, ale v tom by snad neměl být problém, znám své heslo a jsem to stále já Marthas
S díky Marthas
U příspěvku:MC Trapas R.I.P.,(rap)
Marthas (Občasný) - 4.12.2012 > To Čtenář: Souhlasím, nikdo takový opravdu není,
my ostatní jsme nezralí a zelení...
U příspěvku:Je to kulatý a stát se může cokoliv
Marthas (Občasný) - 4.12.2012 > Jo, Cermat, ještě štěstí, že já tu maturu už asi nikdy dělat nebudu.:)
PS: Možná by ses v příští básni mohl více věnovat Cermatu a nebo politice, anebo radši ne, i když věřím, že bys obě témata zvládl s bravurou, nevěřím, že by mi to neskazilo náladu!:(
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter