Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Leden přestal hrát na klavír, právě se pozvracel...
Molly Brown (Občasný) - 23.12.2003 > Hrůza. Nesnídal jsi náhodou loňskou vánočku ?
U příspěvku:Ovlivnění "špatnou" reklamou
Molly Brown (Občasný) - 4.6.2003 > Lian> Tak ta je teda zrovna pěkně stupidní. Tu vždycky přepínám, ale jinak mám reklamy moc rád, speciélně ty na chlast...Škoda, že nepiju.
U příspěvku:zubař
Molly Brown (Občasný) - 2.6.2003 > Na tom je nejhorší, že to takhle asi doopravdy je...
U příspěvku:Hvězda naděje
Molly Brown (Občasný) - 2.6.2003 > Píseň je super, lehký, vzdušný, rozhodně bych pokračoval dál v tvorbě. Bude to stát za to. Díky.
U příspěvku:Na smrtelne posteli
Molly Brown (Občasný) - 15.5.2003 >

 Gut.

U příspěvku:soustředěné němo
Molly Brown (Občasný) - 15.5.2003 > farišta> 

Sám jsi napsal, že se ti v poslední době moc nedaří. Tak jsem Tě v tom utvrdil. Máš rozhodně lepší kousky, jeden, podle mého takměř geniální, je Stařec od života pomačkaný  

Jinak pokud Ti to přišlo hrubé, tak se pochopitelně omlouvám. Takoví jsme my básníci.

Zdravím a díky za všechny Tvé příspěvky, já se k tomu dokopu jem málokdy a to to ještě za moc nestojí.

Nicméně až něco bude, tak si rád přečtu tvou případnou reakci.

Molly

U příspěvku:Brankářská
Molly Brown (Občasný) - 7.5.2003 >  Tak si přečti pravidla, truhlíku.
U příspěvku:SADA NOŽŮ
Molly Brown (Občasný) - 7.5.2003 > Jasně, to je z teleshopingu, to já znám...
U příspěvku:soustředěné němo
Molly Brown (Občasný) - 7.5.2003 > Sračka.
U příspěvku:autobusák
Molly Brown (Občasný) - 20.2.2003 > Celá kolekce je nejen kolorovaná, ale taky nádherná. Díky.
U příspěvku:Chlapec, který potkával příliv
Molly Brown (Občasný) - 20.2.2003 > Všichni hledáme něco, co by zmírňovalo naši bolest, nebo někoho, kdo by naši bolest nesl s náma. Tomu klukovi se to podařilo. Závidím.
U příspěvku:Mraveneček
Molly Brown (Občasný) - 20.2.2003 >

Dneska jsem potkal prima kámošku, kterou jsem už asi půl roku neviděl. Díky za druhý nejsilnější zážitek dnešního dne. Molly.

U příspěvku:Nad Tatrú sa blýská
Molly Brown (Občasný) - 20.2.2003 > mandril Ripper> Ono to taky JE Scizofrenické evangelium od Hrabala, jen jsem ho napsal sám a to pod dojmem právě skončené hodiny Hv. S tím Čechomorem, to je snad pravda, je populární a je to dobře, protože jsou to dobrý a poctivý muzikanti, ale je to přeci jen již trochu něco jinýho než TRADIČNÍ folklor (jehož poslech ale pochopitelně vyžaduje vysokou dávku kultivovanosti a vnímavosti - nicméně tak se pozná láska k vlastní kultuře: tedy nebrat si pouze to, co se mi LÍBÍ a vzí tu kulturu se vším všudy a mít ji rád, i když je to náročnější) Možná že to s náma není ještě tak úplně špatné. Díky za reakci. Molly.
U příspěvku:Všechno jinak
Molly Brown (Občasný) - 19.2.2003 >  S přehledem. Frajer.
U příspěvku:Včera jsem narušil pitný režim
Molly Brown (Občasný) - 19.2.2003 > běž se napít, prosím tě !
U příspěvku:Play Hard
Molly Brown (Občasný) - 19.2.2003 > jasně ! jsem doma !
U příspěvku:Cirkulárka
Molly Brown (Občasný) - 19.2.2003 > Tak to je bomba !
U příspěvku:Kruh
Molly Brown (Občasný) - 17.2.2003 > No, je to těžký, s tím kruhem - já do něj neustále narážím čelem: možná že jsou věci, které se musí podlézt a nebo přeskočit, záleží, co od života očekáváme.
Fandím Ti.
Molly
U příspěvku:ZIMNÍ DEŠTĚ
Molly Brown (Občasný) - 17.2.2003 > Ale vždyť už je únor !
U příspěvku:Epileptický záchvat
Molly Brown (Občasný) - 12.2.2003 > Tak to je ono?
U příspěvku:Eroticka
Molly Brown (Občasný) - 12.2.2003 > WOW ! Tak to jsem dneska potřeboval ! Díky.
U příspěvku:Přejmenování
Molly Brown (Občasný) - 1.10.2002 > Tak to my, co používáme hned několik pseudonym najednou pro publikování svých pochybných literárních pokusů, se jedním blbým přejmenováváním nedáme vyvézt z míry.
Ale i tak je to dobrý nápad. Díky.
U příspěvku:SONET VYSNĚNÉHO MUŽE
Molly Brown (Občasný) - 24.9.2002 > Hodně zdravíčka!

P.S. Jestli tohole potřebuje hlubší kritiku, tak jsem příští prezident (což opravdu nemohu být, neboť mi chybí 19 let věku).
A pěkné pozdravení "Tvé krásné paní".
U příspěvku:00:11:32
Molly Brown (Občasný) - 23.9.2002 > S hodinkama dělám pravidelně totéž.
U příspěvku:Strach z podzimu (drobná lušťovka s velmi jemným upozorněním pro začínající literáty)
Molly Brown (Občasný) - 23.9.2002 > hubert> No Huberte, to se nedělá, abys věděl...
Spíš by mě zajímalo, co říkaš na verše: je to a nebo to není kýč ? Přiznám se, že mi stáloe unikají mantinely vymezující tento pojem.
U příspěvku:AQUA BELLA
Molly Brown (Občasný) - 20.9.2002 > Ano, ano, ano...krucinál ano!!! Našla jsi TO !
U příspěvku:SŮL DO RAN
Molly Brown (Občasný) - 17.9.2002 > ...ze střepin džbán, z hoblin stůl...
ano, bude to hodně práce, dát zase všechno dohromady. Díky.
U příspěvku: Archetypy u postele
Molly Brown (Občasný) - 17.9.2002 > ...teda ty knížky, na který nemám čas (a nebo chuť, či sílu, či trpělivost, či náladu, či intelekt...) tam mám taky - myslím pod postelí. Možná proto se mi poslední dobou nezdají vůbec žádné sny: všechny uvízly v těch zavřených knihách, na které dosedá prach.
Knížky pod postelí jsou blbost - tedy pokud jimi ta postel není podepřená, což ta meoje tedy rozhodně není. Lepší je mít někoho vedle sebe na posteli. Protože je mnohem lepší si o něčem alespoň s někým povídat, než o tom číst a nebo hloupě snít.
Za chvíli půjdu z práce domů, kdopak asi čeká na mojí posteli?
(Jenom doufám, že to nejsou knížky, který se mi už nevešly pod postel.)
Každopádně přeji hezký, i když deštivý den.
U příspěvku:Září
Molly Brown (Občasný) - 17.9.2002 > Jo tak takhe to je ! Tak to teda díky.
U příspěvku:Alexandr Malý
Molly Brown (Občasný) - 15.9.2002 > Odkuď mě znáš ?!...
Né, je to fakt dobrý. Připomnělo mi to jednu holku, která vede divadelní spolek mentálně handicapovaných - to je tedy slovní spojení, no fuj! - lidí. Moc jsem jí nerozumněl, když mi říkala, že bychom neměli lidi rozdělovat na duševně zdravé a nemocné, a to proto, aby nás (nyní) zdravé jednou taky někdo neprohlásil za nemocné. Možná už tomu začínám rozumnět. Díky.
U příspěvku:Smrt
Molly Brown (Občasný) - 12.9.2002 > Nádhera. Já smrt vidím podobně dodnes a to je mi UŽ 26.
Těším se na další. Ahoj.
Marek

 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter