Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 2.7.
Patricie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Martyfoto
(muž)
Občasný
Na Totemu: 7451x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Vzkaz ostatním:
Fotky na http://www.martyfoto.tk
http://www.martyfoto.tk Fotografie,Visual Experiments,WEB Tools.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 7.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:létající kůň
Martyfoto (Občasný) - 24.2.2003 > Jo,jo ten si vyskakuje.
U příspěvku:Ve stříbrných kruzích
Martyfoto (Občasný) - 24.2.2003 > Fuj!
U příspěvku:studie
Martyfoto (Občasný) - 23.2.2003 >

Celkem uznávám  remeslnickou dovednost,ale pusobí to na me dost jako depka (dybych byl zenatej,tak treba jako moje zena)

U příspěvku:Ráno u rybníka
Martyfoto (Občasný) - 23.2.2003 > Omlouvám se,dovolil sem si to na zkousku trochu upravit,tady,líbí se mi to.Formát,rozdelení obsahu i tonalita.Mozná bych si nasel záber kde by ty koreny pusobili jeste dominantnejc.
U příspěvku:Last Joint
Martyfoto (Občasný) - 23.2.2003 > Je tam i pravá noha
U příspěvku:autobusák
Martyfoto (Občasný) - 21.2.2003 >

Bohuzel,nenacházím na fotce ani jeden pozitivní bod,technika,kompozice,originalita,estetika a co je nejdulezitejsí obsah a sdelení naprosto zádné a navíc ciste osobne se mi to vubec nelíbí.Fotka z nudy na autobusáku.Ostatne to platí víceméne pro celou serii.Bravo byl jeden z nejvetsích fotografu,jestli todle nevís,tak pak co o fotografii vís?(Ale je to znát z tvejch poznámek-vycucaný z prstu vetsinou naprosto vedle).A to je mysleno pozitivne,trochu sebekritiky pred zmácknutim spouste,nebo pred publikováním,nikomu neuskodí.Nezlob se,ale bohuzel je to tak.

 

U příspěvku:Soumrak
Martyfoto (Občasný) - 12.2.2003 > Nekde u Biaritz,presne uz nevim
U příspěvku:Větve
Martyfoto (Občasný) - 10.2.2003 > Zrejme bych fotil tebe,jako daleko zajímavjejsí motiv a ne priblblý vetve a pak by sme to utíkali do tepla vyvolat.
U příspěvku:Větve
Martyfoto (Občasný) - 10.2.2003 > Dost trapnej motiv bez fantazie a kompozice,nedostatek nápadu u focení se snazís vyrovnat tónováním coz efekt je,ale tady navic na falesným snímku.A to ti písu hned,aby si to i ostatní mohli hned precíst.Normálne kraviny nehodnotim,ale uz si o to prosís.
U příspěvku:Playa Los Ingles
Martyfoto (Občasný) - 7.2.2003 > Jo dík,na to sem zapomel.Jinak pixl je podle rozlisení porád stejnej.Tady je jich asi 800 na sírku a pri rozlisení monitoru a browseru(IE-72)to dá velikost.Jinak kdyz hodne komprimujes tak se v .jpg pixly podobný barvy slejou do fleku,(hlavne u velkejch ploch stejný barvy)ale ty vypadaj jinak-vyzkousej.
U příspěvku:Můstek
Martyfoto (Občasný) - 7.2.2003 > Mustek je dobrej,ale zasadit ho trochu hloubejc do kompozice.
U příspěvku:Strom
Martyfoto (Občasný) - 7.2.2003 > Dybych dostal za kazdou fotku kerá je focena do koruny stromu korunu,muzu si financovat kandidaturu na prezidenta.Nebylo by neco originálnejsího?
U příspěvku:Playa Los Ingles
Martyfoto (Občasný) - 7.2.2003 >

Tydle veci sem ocekával:nejsou to pixly,ale zrno na B&W fotce,Tónovaný to neni,je to barva papíru ve spojení z vývojkou.Velbloudi se sice na tom míste vyskytujou,ale nejsem nahanec.Postavicky tam sou,ale na malý fotce sou malinký,na 30.40cm si jich vsimne kazdej.

U příspěvku:Eustachova hlava
Martyfoto (Občasný) - 7.2.2003 >

Zkus to narovnat.Zlatej rez jako běs

U příspěvku:Ledová krajina
Martyfoto (Občasný) - 7.2.2003 >

Snímek se mi líbí,ale nejsem zastánce 4 rámecku

.  Po technický stránce to mohlo bejt svetlejsí,hlavne vlevo dole.

U příspěvku:No Petrol
Martyfoto (Občasný) - 6.2.2003 > Poslední benzínka (mimo provoz) na nejzápadnejsim kousku Evropy (nebo Afriky?),ted nevim.Ostrov Hierro.
U příspěvku:Playa
Martyfoto (Občasný) - 6.2.2003 >  Táta mi mrsknul do kocárku Hasselblada z 500/2,8,rek synku hraj si at z tebe maj jednou na Totemu radost,máma mi kojila vývojkou a sourozenci mi skrtili svitkovym filmem tak dlouho dokud sem se nezmoh a nezacal je mlátit stativem.Moji první fotku sem udelal na Závodu Míru,tenkrát vyhrál myslim Smolík.
U příspěvku:Playa
Martyfoto (Občasný) - 6.2.2003 > Bylo +30° + horkej vítr z Afriky a uplne zatazeno.
U příspěvku:Ukrajina 2
Martyfoto (Občasný) - 5.2.2003 >  Na Ukrajine se léta nic nezmenilo a jen tak menit nebude.
U příspěvku:Los Gigantos
Martyfoto (Občasný) - 5.2.2003 > Urcitý fotky na tebe nemusej rvát obsahem nebo kompozicí ani strhávat diváka nebo zdvihat ze stolicky,todle je tzv.tichá fotka,která staví na estetice vyrovnanosti prvku.Barva je stejná jako na barytovym papíru co nekdy pouzívám(Forte museum warmtone) na týdle fotce je to bez tónování(ale delám taky).
U příspěvku:Los Gigantos
Martyfoto (Občasný) - 5.2.2003 >

Jo Gino? pro N.G.pracovali dycky spickový fotografové,treba jako je Ansel Adams.Pokazdý kdyz do nej mrknu mám se co ucit,treba o klasický fotokompozici jako je na týdle fotce.

 

U příspěvku:Na Americe
Martyfoto (Občasný) - 4.2.2003 > Nejak tak.
U příspěvku:otec
Martyfoto (Občasný) - 2.2.2003 > Jestli se nemejlim okopnula si jednu starou Saudkovu fotku,zaslouzilo by se to k tomu napsat.Jinak fotka vypadá 10krát líp.
U příspěvku:Spain I.
Martyfoto (Občasný) - 2.2.2003 >  Ha,Ha schválne,prej to patrí k hodnocení.
U příspěvku:Duhový západ slunce
Martyfoto (Občasný) - 2.2.2003 > U tebe na zahrede se teda dejou vjeci?
U příspěvku:Padající koňadra
Martyfoto (Občasný) - 2.2.2003 > Machr nejsem zadnej ani pc freak, a neslo o to neco vylepsit,ale ukázat jak se dá co delat,ja nevim kde to porád ctes?ze premejslís porád nejak z cesty?Vetsina lidí to sem dává ze se chce neco naucit.Mysli pozitivne.(Jinak mi de líp focení nez PC a blbou fotku ani na PC nespravís a to tim nemyslim tudle,ta je v podstate O.K.)Do sveta zdar!
U příspěvku:stromy
Martyfoto (Občasný) - 1.2.2003 >

Plno symetrie tak bych to udelal presne z rohu do rohu.Bravo!

 

U příspěvku:Mlha,jinovatka.
Martyfoto (Občasný) - 1.2.2003 > Umim toho ve Photoshopu dost,ale ruku na srdce,myslís ze mám zapotrebí si mrvit svoje fotky?Ostatne tudle fotku sem mel na mojí první výstavce-chodil sem jeste do skoly.
U příspěvku:Nordpol za rohem
Martyfoto (Občasný) - 31.1.2003 > Na týdle CB fotce není nic zajímavýho aby si to clovek musel zvetsovat.Jinak je to stejnej film a místo asi 10m vedle od tý z jinovatkou a taky neni nic priostreno je to jenom blíz.
U příspěvku:Mlha,jinovatka.
Martyfoto (Občasný) - 31.1.2003 > Trochu ti to zase plácá,je to CB fotka stará asi 20 let focená na tehdejsí 400 ASA Fomu asi nejakou Smenou,uz si to nepamatuju.To co vidís je ostrý zrno z mýho zvetsovacího APO objektivu.A ty hrudnicky to je jinovatka jako prase-podívej se na to porádne.Jinak si mohla dát za 5,je to jedno,ale trochu se líp dívej-to delá fotografy dobrejma remeslníkama-umení muze prijít pozdeji (kdyz se zvládne remeslo).Nic ve zlym.
U příspěvku:Padající koňadra
Martyfoto (Občasný) - 31.1.2003 > Jo,ale koukám ty si spadla sem uz vyucená a navic nevidim nikde napsáno udelej to takle,ty jo?Jinak se to dá tak i líp vyfotit a tím myslim ty fotopomucky a do toho patrí i správná expozice a tim zase myslim takovou abys docílila svýho a ne jenom dobre exponovat.Nic ve zlym,ale hnusný je hnusný slovo a takový tam od vás normálne neprichází (i kdyz sem zazil horsí).
  <<< předchozí 
7.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter