Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 25.6.
Ivan
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Lazik
pavson (Občasný) - 16.9.2003 > V Sovětském svazu na zuřivosti postavili úspěch svých boxerů a vzpěračů. Stačilo takovýmu Vasilovi říct před výkonem, že je paroháč a výkon byl zajištěn. Lazik a náčelník Hbitý koště, dobří soudruzi.
U příspěvku:CESTOVATELSKÁ
pavson (Občasný) - 15.9.2003 > |Ultrašpičkový ( už chápu, proč jsi musela z P. emigrovat )
U příspěvku:Sny mých pacientů V.
pavson (Občasný) - 15.9.2003 > nin-ex> Debatičku o masovkách jsem už jednou absolvoval. Sigmund jako vždy megašpic.
U příspěvku:Slova, slova, slova...
pavson (Občasný) - 14.9.2003 > je to přesně, jak říkáš...
U příspěvku:Konečná...
pavson (Občasný) - 14.9.2003 > první setkání....
netuším, že jsem tak krutý.....
U příspěvku:Boris Jakut
pavson (Občasný) - 14.9.2003 > Z galerie tvých figurek mám raději ty veselejší než tyhle šamanský, ale napsaný je to echt gut
U příspěvku:Čendys
pavson (Občasný) - 14.9.2003 > MZF> Díky za upozornění, už jsem to opravil. Většinou to po sobě dvakrát třikrát čtu, ale tohle bylo na konci a prostě mi to uteklo.
U příspěvku:Čendys
pavson (Občasný) - 14.9.2003 > stanislav> Doufám, že po zveřejnění celé kolekce nepřijde kolekce žalob na ochranu osobnosti.
U příspěvku:Sergej Krasavec
pavson (Občasný) - 13.9.2003 > Jeden by na vejra skoro až žárlil. Nu co, do putyky půjdu a rozumy tam raději povedu. ( A večer pak moudráky dozajista míti budu ).
U příspěvku:Žíla
pavson (Občasný) - 13.9.2003 > stanislav> podle toho, jak ti poskakuje panáček ( zelený panáček, kde já jsem se s ním jenom setkal, nekouřil náhodou něco ee? ), tak ti tu nedočkavost věřím. Jdu na to.
U příspěvku:Andrej Ondominin
pavson (Občasný) - 12.9.2003 > Párkrát jsem tuším s Andrejem i popil. Byl to věru bohatýr.
U příspěvku:Vasylyj
pavson (Občasný) - 12.9.2003 > Vaska Prudič, nebyl to dobrý člověk.
U příspěvku:Sášenka
pavson (Občasný) - 12.9.2003 > Ajaj, široká duše, tenhle Stanislav. Ten trapnej knedlík je vážně megašpic ( asi to začnu používat ).
U příspěvku:Sny mých pacientů IV.
pavson (Občasný) - 12.9.2003 > Chlapík s pohrabáčem, Sigmunde, jestli dneska neusnu, zejtra mě máš v ordinaci. Super.
U příspěvku:Úspěšná léčba
pavson (Občasný) - 12.9.2003 > cirilla> to máš za to neřku-li, ňák mi to slovo vadí
U příspěvku:Úspěšná léčba
pavson (Občasný) - 6.9.2003 > cirilla> jeli-to, jelito
U příspěvku:Sny mých pacientů II.
pavson (Občasný) - 6.9.2003 > Monty> Nevím, ale myslím, že jako pionýr jsem se k němu modlil.
U příspěvku:Úspěšná léčba
pavson (Občasný) - 6.9.2003 > cirilla> Jo, to mi tu scházelo. Jeden se tady literárně snaží a dva vejři mu tady džoukujou pod dílkem o vlasech( zdar cirillo ).
U příspěvku:Nesprostá povídka
pavson (Občasný) - 6.9.2003 > Skoro by to stálo za mimořádné číslo exilového časopisu. Něco jako Exulanti ostrým perem proti cenzuře. To je zbytečně moc dlouhý - prostě PRDY (nebo raději VĚTRY ?).
U příspěvku:Sny mých pacientů II.
pavson (Občasný) - 6.9.2003 > Jsem Rád Sigmunde, že Tě tady vidím. S tebou zajisté přijde zábava. (Ne jak s tím prďolou Hurníkem)
U příspěvku:Ibrahim Baldur
pavson (Občasný) - 6.9.2003 > Jo stará vesta, Stanislav zná zakalit. Vyřiď ženě, že může bejt ráda, že jsi nedostal toulavou. Všichni, kdo tu dávají 5 bodů, jako by tím říkali: Jo, taky bych ji řádně upletl ( říkám to správně pane Freud? ).Takže - 5!!!
U příspěvku:Meloun
pavson (Občasný) - 4.9.2003 > Poctivá práce. Zdá se, že tu bude veselo, i když zdejší formát žádnou velkou Tour neumožňuje.
U příspěvku:OVOCE STROMŮ RAJSKÝCH JÍME...
pavson (Občasný) - 4.9.2003 > Adora> Jo svoji logiku to má. Buďto takhle, nebo nějakej takovej kutil kozlík Šikula. S veselostí Zločin a trest ( u který jsem poprskal monitor ) to patří do sbírečky.
U příspěvku:Úřad
pavson (Občasný) - 3.9.2003 > Taky občas takhle sám sebe jebu a nasírám. Většinou vyhrává ten lajdák, protože on ani ten uvědomělej není žádnej stachanovec. Pěkně popsaný. Znám je oba. S prvním jsem hákoval pár tejdnů na vinici, zato s druhým jsem užil mnoho srandy.
U příspěvku:Úspěšná léčba
pavson (Občasný) - 3.9.2003 > Yfča> Když mě to Yfčo prostě nedá, já už jsem taková držka.
U příspěvku:Mirin
pavson (Občasný) - 3.9.2003 > Je třeba Mirina navštívil a alespoň uctivě pozdravit, i když jsem již samozřejmě četl na P.
U příspěvku:Úspěšná léčba
pavson (Občasný) - 3.9.2003 > Adora> pochopitelně mě inspirovala Tvoje sci-fi.
U příspěvku:Úspěšná léčba
pavson (Občasný) - 3.9.2003 > Lian> Nějak jsem se s tím vyrovnat musel. Ale přísahám, že toto inspirativní téma tímto opouštím. I když....
U příspěvku:Tak tohle jsem musel napsat....
pavson (Občasný) - 3.9.2003 > Jo, dost drsná fekální věcička. Absolvoval jsem něco podobnýho na vojně, když se mi nechtělo jít do vězení. Stačilo mi kilo třešní a patnáct piv. Bejt to v Rychlých šípech, nechal by mě asi Foglar zemřít, já tenkrát měl jen tři dny děsivou sračku a do vězení jsem nešel. (Při výtěru jsem naštěstí ležel na břiše).
U příspěvku:KRÁLOVSTVÍ ZA PÁRÁTKO
pavson (Občasný) - 31.8.2003 > Stalo se to jenom proto, že měli smradláč. Kdyby měli cákáč nebo klouzáč tak se to nestane.
U příspěvku:PÍSMÁK 2010
pavson (Občasný) - 30.8.2003 > Vašinova klika bude za chvíli kompletní. No, snad si tady zvyknu. Jinak dílko je docela veselé, ale dalo by se z toho vytěžit daleko víc.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter