Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 9.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Tebou procházím......
Ripper (Občasný) - 8.3.2003 > ...ale nudná
U příspěvku:Obrázky 27
Ripper (Občasný) - 8.3.2003 > Hodně se mi to líbí. Je to krátké a přitom to vyvolává spousta asociací.
U příspěvku:Irák
Ripper (Občasný) - 8.3.2003 > Myslím že je to téma, kterýmu by se nemělo vyhnout. V dnešní době se lidé uzavírají do světa svých vlastních problémů a nezajímají se o to, co se děje kolem. Sociálně a politicky angažované umění je v současné době na okraji zájmu. A to není dobré.
Jinak s Troplisem souhlasím v tom, že to trochu vyznívá jako nějaká agitka apod..
U příspěvku:Deprese moc bolí!
Ripper (Občasný) - 8.3.2003 > Filip Sklenar> Takhle jsem to samozřejmě nemyslel. Nepropaguju plagiátorství ale autentičnost a originálnost.
U příspěvku:Deprese moc bolí!
Ripper (Občasný) - 7.3.2003 > Absoulutně nechápu názor předchozího čtenáře. Můj je zcela opačnej. Zanechej toho "nenáročného divadla" a pokus se ze svých depresí (dokud je máš) vytěžit to nejlepší! Deprese je bezedná studnice inspirace. Kdo by co věděl o Boudníkovy, Bondym, Kafkovy, Rillkem apod. nebýt jejich depresí. Tak zanech těch vtípků a začni psát! PS To s tou skartovací hlavou je ale opravdu dobrý.
U příspěvku:křehkost konání
Ripper (Občasný) - 7.3.2003 > Jo, Andrej má pravdu. Nechejme kormidel veršů, básníci, ať tu všichni nezcvokatíme !!!
U příspěvku:Vzpomínání
Ripper (Občasný) - 7.3.2003 > Aha, tak to jsem tu špatně...
U příspěvku:Ticho
Ripper (Občasný) - 6.3.2003 > "šílím já - publiku tvé" až na ten poslední verš je to slabé.
U příspěvku:Útěky nevinných hříchů
Ripper (Občasný) - 6.3.2003 > Vůbec nevím, jaký bych si měl utvořit názor na podobné básně. Vím, že to pro Tebe nějakou cenu má. Je to hezké, ale na druhou stranu naivní, nevyzrálé a neoriginální.
U příspěvku:(neforemná) existence (ospalá)
Ripper (Občasný) - 6.3.2003 > JO, souhlasím s Naty.
U příspěvku:Obrázky 25
Ripper (Občasný) - 6.3.2003 > Nenapadá mě žádný komentář...
U příspěvku:Poezie dotyků
Ripper (Občasný) - 6.3.2003 > Ta druhá část je velmi dobrá.
U příspěvku:RANNÍ ROZBŘESK
Ripper (Občasný) - 6.3.2003 > No tak, hlavu vzhůru!
U příspěvku:Pravda o upalování čarodějnic
Ripper (Občasný) - 5.3.2003 > Každopádně Bůh je mrtev, jak již řekl kolega Nietsche. V jeho jménu se skutečně děly (a dosud stále dějou) strašný hrůzy, nic méně to nevypovídá ani tak o Bohu samotném jako spíše o lidech. Hloupost davu je skutečně nebezpečná a neřekl bych "občas" ale VŽDYCKY.
U příspěvku:Jsem take
Ripper (Občasný) - 5.3.2003 > O poslední verš jsem klopítnul, ale nic se mi nestalo - nerozbil jsem si hubu.
U příspěvku:Podivný sen
Ripper (Občasný) - 5.3.2003 > Chtělo by to ještě trochu dopilovat, ale ta první sloka nemá chybu. Celkově myslím, že si to zaslouží jedna (mínus).
U příspěvku:Štěkot jara
Ripper (Občasný) - 5.3.2003 > Dnes mám dobrou náladu.
U příspěvku:Žena
Ripper (Občasný) - 5.3.2003 > Předposlední sloka je zvlášť vydařená.
U příspěvku:Cigánečky
Ripper (Občasný) - 5.3.2003 > Underground!
U příspěvku:Prohrává první
Ripper (Občasný) - 5.3.2003 > Totemáckej kubismus!
U příspěvku:Bajkonur
Ripper (Občasný) - 5.3.2003 > Souhlasím s Henriettou. Konec sice není sto procentní, ale jinak to něco v sobě má.
U příspěvku:Osvobodit myšlenky Osvobodit myšlenky OSVOBODIT MYŠLENKY
Ripper (Občasný) - 5.3.2003 > Slavíci v básních je klišé, ale vcelku se mi zdá, že je to dobré.
U příspěvku:Vzpomínání
Ripper (Občasný) - 5.3.2003 > Mě to tak přišlo, ale to je zřejmě věc názoru. Je jasné, že kýč bude mít asi vždycky navrch. Člověk by si měl sám vybrat, o co mu vlastně jde, čeho chce dosáhnout - zda poezie nebo úspěchu (ono se to mnohdy vylučuje). Neber, prosím, mou poznámku jako útok. Naopak! Myslím, že máš na víc, ale se svým talentem špatně zacházíš.
U příspěvku:Vzpomínání
Ripper (Občasný) - 3.3.2003 > Uznávám,že to jistou literární úroveň má. Po stránce "řemeslné" je to daleko lepší než spousta jinejch příspěvků v Totemu. Na druhou stranu není tam nic, co by mě překvapilo, nic nového, nic oběvného, nic co by mě zasáhlo, zvedlo ze židle, naštvalo, potěšilo. Nic takového jsem tam nenašel a to je škoda. Proč mrháš talentem pro psaní líbivého kýče?!
U příspěvku:Jsme na tebe tři!
Ripper (Občasný) - 3.3.2003 > Dobře nakouslí, špatně ztrávený.
U příspěvku:Jen chvíli
Ripper (Občasný) - 3.3.2003 > Únavu silnější než milování...to je docela hezké,ale což půjdu raději spát......................
U příspěvku:Minutu před půlnocí
Ripper (Občasný) - 3.3.2003 > Jsem taky zmatený, ale asi z jiného důvodu než korunka.
U příspěvku:Babín
Ripper (Občasný) - 3.3.2003 > Je to prosté. Ta báseň je psaná v podobném duchu jako ta poezie, která je nám už od malička vštěpována na ZŠ.Mám namysli takové ty evergreeny typu Erben a spol..Mám dojem, že se tím automaticky vychovává nechuť lidí k poezii, protože jim v současnosti nějaká 150let stará věc nic neřiká (připouštím, že zfilmovaná verze Kytice měla velký úspěch). Ten Tvůj konec však dává veršům trochu (záměrně či nikoliv) jinou polohu. Člověk neví, zda-li je to parodie nebo ne, což je ostatně zcela v pořádku.
U příspěvku:Supermarket
Ripper (Občasný) - 3.3.2003 > Myslím, že námět je velmy dobrý, ale spracování už horší. Nemám tím namysli vůbec nějaké rytmické chyby. To je v dnešní době už jen pseudoproblém! Volný verš by byl vhodnější!!!
U příspěvku:Babín
Ripper (Občasný) - 3.3.2003 > Když někdy přemýšlím, jaká poezie se dětem na školách vtloukává do hlavy, dojdu k přesvědčení, že se tím na bezbraných obětech páchá zločin! Ten konec to ale všechno trochu komplikuje. Je to zapeklitý problém
U příspěvku:Příslovíčka - vol.2
Ripper (Občasný) - 3.3.2003 > Docela mě to překvapilo (mile). Čekal jsem nějakou ptákovinu.
  <<< předchozí 
9.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter