Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 26.11.
Artur
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 14.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Nad ránem
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 > mila pocitovka...:-)
U příspěvku:Jak neonemocnět mánií
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 >
Zacalo to vtipne, velice ctive a ja se tesila, jak se dozvim neco o tve utracejici manii. Ale ouvej, pak je ten text hrozne upovidany a nudny a vlastne o nicem. Skoda, protoze ten zcatek byl vazne velice slibny...:-). Navic, kdyby me nejaky cizi chlap oslovil kocicko...no, tohle radeji rozvadet nebudu...:-)))
U příspěvku:Utnuto v ráji
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 >
U příspěvku:Loading ...
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 > tak timhle si me rozesmal
U příspěvku:skoro 3d
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 > Kytka nebo drat...:-)) Pointa je stejna. Jsi velmi kreativni a mas talent!
U příspěvku:Jak žít?
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 > Jejky, ja jsem Aquarius a tady jsem jako ryba ve vode...:-))Naprosty souhlas co tu je receno. Jen bych chtela pripomenout, ze vsechno souvisi se vsim....ze musime se soubezne starat o telo, mozek a nasi spirituality, tak dosahneme rovnovahy, harmonie...Bojovat kazdy den se svoji vlastni pohodlnosti a hlidat si svoje ego...:-))...a Uplne nejdulezitejsi je, vyhnat vsechen negativismus z naseho mysleni...:-)
Tak ted se opravdu drzim, abych uz tu pusu zavrela, protoze tohle je jeden z mych temat, o kterem muzu mluvit a poslouchat hodiny...:-)))). Jsem moc rada, ze jsem tu vydela prispevek tohoto druhu a tesim se moc na dalsi!
U příspěvku:ZASNĚŽENÉ STROMY-2
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 > Ty spici stromy jsou nadherny!
U příspěvku:skoro 3d
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 > Obycejny drat. A co ty s tim dokazes udelat!
U příspěvku:O snědých pažích Lidy Arčakovové
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 > Velice lidsky pribeh, velice lidsky podan. Tohle nema chybu!.
( Ma, jen jednu malickou...;-) "Jeho počínaní je relativně zbytečné vzhledem k rizikům..." -> tuhle jedinou vetu bych vyskrtla, protoze kdo si ty tohle soudit...:-)
Jinak je to zatim nejlepsi povidka, co jsem na Totem cetla ( zatim, nejsem tu tak dlouho...:-))), to aby si mi nezpysnel..:-)
U příspěvku:Kterak šel hlupák s barvou ven
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 > Malicko ukecane, co je na skodu uvahy. Navic uvaha zacala velice slibne, velice lidsky az jsem si rikala, treba mi ten clovek vidi az do strev....:-) Pak uz je to takove rozplyzle zbytecnou upovidanosti ze ty priklady nejacejsi lidske hlouposti ani poradne nevyzni.
A ted pro pobaveni ti reknu jednu historku, jelikoz jsem na vzdelani zastavala stejny nazor jako ty. Jedno dite mych znamych v prvnim rocniku prohlasilo, ze je prilis chytry na to, aby studoval a ze mu skola nema co naucit. Reakci moji a jeho rodicu si umis dovtipit. A jak to vsechno dopadlo? Asi rok na to mel chlapec .com company asi o 30 lidech, kterou prodal za tri miliony....:-)
U příspěvku:Nepoznávám se
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 > Me se to libilo. Podle me je dulezite, aby jeden, je jedno jestli mu je dvacet nebo 60, se neustale rozvijel..protoze ja verim, ze to ma co hodne delat s nasi vlastni spokojenosti sami se sebou. A proto se mi tato basnicka libila nejen sama o sobe, ale ze jsem v ni nasla tuto moudrost. Ja vim, neni na tom nic noveho, ale podle me bychom si moudre veci meli casto pripominat...:-)
U příspěvku:Nemám čas
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 > Lian to rekla vsechno za me. me se to cetlo dobre...:-)a libilo se mi, obsahove just fajn, a pointou, kde si to mohl pokazit si to podle me vystihl presne.

A protoze kritiziju prumerny napad na obsah...nabizim napad dalsi na fejeton..:-) Co takhle jak se zabiji cas.....jak nam moderni technika (vlasne nase nevyuzivani ji sprave) zabira cas??? To jen tak, kdyby te nahodou nejak nenapadlo, na jake tema psat dalsi fejeton...:-)
U příspěvku:Zapřažená duše
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 >
U příspěvku:Opravdové věci
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 >
U příspěvku:Mravenčení
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 > Tahle basnicka se mi libila....jednoducha,a s krasnou a moudrou pointou..:-)
Jen se mi zda, ze misto

"A na samém konci člověka jeho duše"
by bylo presnejsi
"A na samem konci cloveka jen jeho duse"
Duvod: Dusi ma uz od zacatku, ale na konci uz jen tu dusi..:-)
U příspěvku:Jób
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 >
U příspěvku:Amerika
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 > - Pobavila. Smala jsem se i nahlas...:-)
U příspěvku:Autoškola
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 > taky jsem se pobavila...:-)
U příspěvku:Co byste chtěli od ženský:-)
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 > Hm...smutny filmy si radeji poustim doma. Kdyz se ostatnim v kine zacinaji mlzit oci, tak ja uz vetsinou stkam nahlas...:-)))). Tesi me si precist, ze nejsem jedina.
U příspěvku:Brouk v prstech
Andulka (Občasný) - 3.2.2004 > Co kdyby si to nazval Jak udelat z komara velblouda...:-))))
U příspěvku:Partneři
Andulka (Občasný) - 3.2.2004 > Podle me je to skvela povidka...Pises velice lehce, ctive ...a ta pointa je skvela. Jen jsem si ji musela precist dvakrat, aby mi dosla. V tomto pripade jsem to brala jako plus.
U příspěvku:třináct
Andulka (Občasný) - 3.2.2004 > me to jako klise neprijde, protoze to nevypisujes do slova..:-) Podle me to bylo moc fajn.
U příspěvku:neurotické spisky 3
Andulka (Občasný) - 3.2.2004 > Nad tim jeden nevi, jestli se smat nebo brecet....:-)
U příspěvku:Kulhavý Jan
Andulka (Občasný) - 3.2.2004 > -prijemne cteni
U příspěvku:v_hlavě
Andulka (Občasný) - 3.2.2004 > Napsane je to fajn. Jenom ja krysy nejak nemusim. A jak jsem to cetla, tak jsem jich videla pred sebou, stovky, tisice...:-)) Dobrou noc.
U příspěvku:Ozvěna nesplněného přání
Andulka (Občasný) - 3.2.2004 > -rozesmalo me to...:-))))
U příspěvku:Opravna pro prasklé muže a ženy
Andulka (Občasný) - 3.2.2004 > Velmi dobre zpracovane, ale jak HaDe rika, rozporuplne. I kdyz pro me trochu jinak....Cela basen velmi vystizne vyjadruje proc stale jeste hledas, ale tou posledni slokou je ti jakoby lito, ze si neprijala derave ponozky...:-)
U příspěvku:ODCHÁZÍŠ?
Andulka (Občasný) - 3.2.2004 >
U příspěvku:Panelák
Andulka (Občasný) - 3.2.2004 > jsem rada, ze nejsem tvoji sousedkou....:-))))))*
U příspěvku:Mínus dvacet
Andulka (Občasný) - 3.2.2004 > :-) mile
U příspěvku:břízy
Andulka (Občasný) - 3.2.2004 > nehodnotim po technicke strance, jelikoz tomu vubec nerozumim. Hodnotim po divacke strance - a jako takova, je pro me tahle fotografie nadherna....tedy ani ne tak ta fotka, jako obrazek, ktery si dokazal zachytit. Dik za sharing...
  <<< předchozí 
14.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter