Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 5.6.
Dobroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Láska
Bunny (Občasný) - 20.6.2006 > slabší 3
U příspěvku:Touha
Bunny (Občasný) - 15.6.2006 > Zkrachovalé existence, ty já rád :)
U příspěvku:Bouřka
Bunny (Občasný) - 13.6.2006 > Václav Mráz> Tak teda nevím...rozhodně jsem to nečetl jenom jednou!
U příspěvku:Bouřka
Bunny (Občasný) - 13.6.2006 > 1.Už ten začátek, že o sebe "zavadili", je to poměrně často používané a navíc...pokud jdou v davu,tak na tom není nic neobvyklého,lidi do sebe prostě šťouchnou...

2."Měl zavázané oči,vypadal ztraceně" Jestli ten člověk viděl a díky nějaké nehodě přišel dočasně o zrak...tak by nevypadal ztraceně ale byl by bezmocnej a mimo...

3.Setkání je opět realizováno pomocí obdoby bodu 1.

4.Malá plocha=málo rozvedené situace,vlastně jen taková jednohubka na které je pomazánka z nenaplněné lásky.

5.Závěr, taky dost častej trik,ta repetice.

6.Nepochytil jsem nějaké závažné jazykové chyby,takže základ tam je...

7.Psala jsi, že cílem je zjistit,zda to má cenu... Podle mě jo,na začátek se to dá vzít... Lidi tu publikujou mnohem horší blivajze :)
U příspěvku:Láska na třetí
Bunny (Občasný) - 7.6.2006 > DondedoG> V našem kraji je náhodou krásně!
U příspěvku:Láska na třetí
Bunny (Občasný) - 7.6.2006 > Lei> Sákryš, jsem jihočech jak poleno a shodou okolností i Martin...ale Martinovo penis jsem ještě neslyšel :)
U příspěvku:Láska na třetí
Bunny (Občasný) - 7.6.2006 > Poslední dobou se nám z toho stává ero-totem... Jináč souhlas s Army a Quo...V podstatě o ničem a mizerně napsané...
U příspěvku:Puberťák
Bunny (Občasný) - 25.5.2006 > Souhlas s Lenki...líbí
U příspěvku:Čas
Bunny (Občasný) - 23.5.2006 > Strašně blbě se to čte. Spíš souhlasím s Lolou...jo a když víš něco o fyzikální podstatě času,tak je to kravina. Sorry,ale jsem realista...
U příspěvku:Jasmine, kurva doby Marihuanový
Bunny (Občasný) - 23.5.2006 > Takhle rozporuplnej dojem jsem už dlouho neměl...
1.Máš tam docela dost překlepů
2.Jsou tam určitý místa,kdy se text stává nepřehledný(až zašmodrchaný) a to by nemělo být vzhledem k "relaxačnímu charakteru tohoto dílka." Nechápu proč používáš ty inverze...
3.Styl---je mi jasný,že se snažíš dát do kontrastu slušňáckýho sexem nezkaženýho panice X věčně marijánkou vyuděnou nymfomanku ...Přesto mi připadá,že ti to ještě ouplně nejde. Pro Jasmine se snažíš používat mluvu podobnou "Backovsko-Měrkovským hrdinům(...promiňte chlapi,že jsem si vás vzal do huby)",jenže vzápětí tam narveš něco co působí spíš (naivně,romanticky,vzletně)... Alespoň mně to tak připadá...
5.Zajímavej nápad.
6.Zasmál jsem se
7.A to je vše.
U příspěvku:Plísńáky
Bunny (Občasný) - 22.5.2006 > Bezkonkurenční nářez!!! Hodnocení je úplně jasný!
U příspěvku:Ćlověk a jeho napojení na lidskou spolupráci
Bunny (Občasný) - 12.5.2006 > Hop sem hop tam,tu háček a čárka...pak zase hacek a carka. Nesystematický a chaotický maglajs...
U příspěvku:Femine fatalis
Bunny (Občasný) - 11.5.2006 > back> Zdravím,díkan za déčko a bodíky. Proč tak málu publikuju?
Zdá se ti toho snad málo za necelé 3 roky co se potuluju po tomto serveru? :) Je pravda, že mnoho autorů stihne trumfnout můj "tvůrčí fond" během jediného týdne. A právě o to jde,většina totemáků jsou autoři (nebo si to o sobě alespoň myslí), já patřím do skupiny čtenářů-pozorovatelů. Jen občas mě přepdne chuť vetřít se mezi vás. No,takhle nějak to je se mnou a s mými "tvůrčími vycáknutími... " :)
U příspěvku:Nedelni ulet
Bunny (Občasný) - 11.5.2006 > Hihi "erkondišn na koule jo??" Kámo prvně si něco vyzkoušej a pak o tom piš!! "To co jsi stvořil je literarní píčovina a ani zdaleka to nepřipomína rozkošnou a vrušující kundičku..."
U příspěvku:Vrať se
Bunny (Občasný) - 9.5.2006 > Zbytečně dlouhá smska
U příspěvku:Lásko moje - smutku můj
Bunny (Občasný) - 3.5.2006 > nona> Nálepka "nesourodý" text měla vyjádřit, že si použila "několika různých podání textu." Prostě v příběhu, kde je více postav, tak musíš nějak odlišit jejich charaktery-- jedna z důležitých rozlišovacích věcí je jejich projev... Pokud máš jen jednu, měla by si držet "konstantnější druh mluvy"---ale to je těžký, protože můžeš oponovat tím, že se dostala do krajní situace a proto použila jiný slovník :) Závěrem,někomu ta "nesourodost" nepřijde,takže to ber jako můj subjektivní pocit. Jináč hodně zdaru a těším se na další písemnosti :)
U příspěvku:Den v životě mafiána, aneb co jste v knize nenašli
Bunny (Občasný) - 3.5.2006 > Závěr je krapánek ujetej, ale proč ne!
U příspěvku:Lásko moje - smutku můj
Bunny (Občasný) - 3.5.2006 > Nenene!!! Máš tu žádost o hlubší kritiku tak se vyjádřím, jestli nechceš, neber to v potaz,záleží na tobě.

1. Jsou tam překlepy, to by se nemělo stávat a zvlášť u takto krátkého výtvoru.
2. Logika textu: Pokud by jsi měla někde na firemní poradě představit plány investic -"jen tak na hrubo vypočítané" tak tě pokud nejsi "majoritní vlastník,poslední ženská na světe a pánbůh v jedné osobě do pěti minut vyrazí!!! S tím souvisí i to tvé velké překvapení! Snažíš se narvat dinosaura do kindrvajíčka!
3.V třetím odstavci je zbytečný patos.
4.Všechno dohromady vytváří nesourodost textu!!!
5.Hodnocení: tak 2-3
U příspěvku:Život v pronájmu
Bunny (Občasný) - 2.5.2006 > Hmm, chvíle k pronajmutí, pouliční prodavač, život na prodej---to všechno už tu bylo, přesto se mi to líbí. Nevím jak obodovat... Prostě docela dobrý :)
U příspěvku:Prvomájový paradox
Bunny (Občasný) - 2.5.2006 > Všechno se motá pořád dokola :) Je to pravdivé a i docela úsměvné, ale moc se mi nelíbí zpracování. Tak 3-4 body.
U příspěvku:Cesta vlakem
Bunny (Občasný) - 2.5.2006 > Jo,kérka v ksichtě to je věc :)
U příspěvku:Na síti najdeš vše...
Bunny (Občasný) - 30.3.2006 > Ty stránky spravuje pekelnej webmaster? :) Líbilo!
U příspěvku:Flirt
Bunny (Občasný) - 27.3.2006 > Zábavné, prostě fajn!
U příspěvku:Ruka času andělů
Bunny (Občasný) - 27.3.2006 > Originální... Lepší než předešlé!
U příspěvku:Pomíjivost
Bunny (Občasný) - 17.3.2006 > Pochmurné - leč zajímavé! Mám menší výhradu k tomuto:
"však jsem sem sama přišla" připomíná to jazykolam...
U příspěvku:Stratená v časopriestore
Bunny (Občasný) - 1.2.2006 > Souhlas s WhiteShadow
U příspěvku:Ještě že tě mám
Bunny (Občasný) - 30.1.2006 > Teda mně to jako povídka zrovna nepřipadá... Spíš sladce podaný zápisek z jednoho blbého dne. Sorry, ale tak to vidím já.
U příspěvku:Zoufalý čin
Bunny (Občasný) - 14.12.2005 > Každopádně líbilo, jen v prvním řádku má asi být "Ani neví(m)" a vynechal bych poslední řádek - dle mě je navíc.
U příspěvku:lži vod ní
Bunny (Občasný) - 25.11.2005 > Sen skončí v latexu - o-la-la fakt dobré. Připadá mně to trošinku ujetý a snad proto se mi to líbí.
U příspěvku:Píseň srdce
Bunny (Občasný) - 25.11.2005 > Viz Lamarski-tento malý text je velký kus cukrkandlu...
U příspěvku:Andel noci
Bunny (Občasný) - 25.11.2005 > Hezky se to čte a vyvolává to docela příjemné vzpomínky, ale zpracování není nic jiného než roztomilé klišátko...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter