Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 27.11.
Xenie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
KSTK
(muž)
Občasný
Na Totemu: 6123x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Jsou slova a slova a slova - je upřímnost, zrada a lež...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 27.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Metla lidstva
KSTK (Občasný) - 10.10.2000 > Pro mne je to "až moc drsný..."
U příspěvku:Skály
KSTK (Občasný) - 10.10.2000 > Také dám laického smailíka (rozesmátý ksichtík). Líbí se mi i nabídka pomoci od ozwalda.
U příspěvku:Demonstrace v Praze
KSTK (Občasný) - 8.10.2000 > Tato fotografie (fotomontáž) se mi líbí. Je na ní, myslím, přesně poznat, jaký kdo byl - kdo užíval hrubé násilí a kdo v průběhu demostrací utrpěl nejvíce...
U příspěvku:Říkali mi
KSTK (Občasný) - 6.10.2000 > Výborné, skvělé!! (taky dost sexy - slova, zpěv) Je to takové hudební zpestření Totemu. Ta otázka ohledně hraní a zpívání by mne také zajímala... a ta posledně vyřčená vlastně taky...
U příspěvku:Milovat a žít
KSTK (Občasný) - 5.10.2000 > Podle mne je láska nemoc, z které se dříve nebo později musíme vyléčit. Ale nikomu svůj názor samozřejmě nevnucuji.
U příspěvku:Spánek
KSTK (Občasný) - 5.10.2000 > Je to opravdu zajímavé... Jenom ten závěr mi to trochu rušil.
U příspěvku:Je život jen náhoda...?
KSTK (Občasný) - 5.10.2000 > Tak to bylo super. Líbilo se mi to moc. Tvoje zamyšlení je vždy o něčem a v tomto případě by se mohlo vyjímat i jako nějaká fantastická (možná i horrorová) povídka - ty mám rád...
U příspěvku:a aby toho myšlení opravdu nebylo máloo - tentokrát o podzimu...
KSTK (Občasný) - 5.10.2000 > Je to pěkné. Máš zcela jistě dar psát. Vůbec jsem se nenudil, i když jsem měl z počátku jisté obavy(!). Vždy jsi to včasně něčím "okořenila", např. tou kočkou. Mám jednu internetovou přítelkyni z XCHATu, kterou mi silně připomínáš, ani nevím proč. Ona tedy ale neumí takhle psát... PS: Vůbec nechápu spor kolem filosofie, vždyť se to dá i tak nazvat.
U příspěvku:Světlo života
KSTK (Občasný) - 5.10.2000 > Krátké a hezké. Vůbec, pokud se zamyslím, zjišťuji, že jsem od Martina vlastně nikdy nic až tak špatného nečetl. Vždy mne zaujalo alespoň něco, pokud se přímo nejedná o super věc. Pouze mne někdy nějaká báseň příliš nezaujme, např. když je to až moc o lásce - což je ale hlavně můj problém. Většinou to pak raději nehodnotím vůbec. Jedinou kritiku bych snad mohl vyslovit k tomu, že občas je "něco" přespříliš čítankově ambiciózní - hlavně se jedná o popisy nějakých konkrétních míst(ale to říkám vlastně jen proto, abych měl co kritizovat). Pravda je, že jsem při čtení a posuzovaní Martinových prací kritičtější, jelikož se, dle mého názoru, nachází již v poněkud "odlišném levelu". To jsem se zase rozplkal...
U příspěvku:MMF
KSTK (Občasný) - 5.10.2000 > Naprosto s Tebou Cobaine souhlasím v názorech, které jsi prezentoval, ale takovéto básně také příliš nevyhledávám. Ovšem to nic nemění na tom, že většina věcí, které jsi zde popsal, jsou, žel, pravda...
U příspěvku:Má je nenávist
KSTK (Občasný) - 4.10.2000 > To je jak z nějaké pohádky. Zajímavé. Ale nechápu, proč tolik věcí píšeš z pohledu muže? Ne, že bych proti tomu něco měl, ale je to značně neobvyklé...
U příspěvku:Babí léto
KSTK (Občasný) - 4.10.2000 > ..........
U příspěvku:Osud
KSTK (Občasný) - 4.10.2000 > Velice dojemné a hezké. I se mnou, přes mou značnou zkostnatělost citovosti (viz. má ikona), to zacloumalo... Možná bych si dovolil malou kritiku - asi by si tento text zasloužil být součástí nějakého většího celku - např. nějaké fantastické povídky.
U příspěvku:Obě lásky Měsíce
KSTK (Občasný) - 3.10.2000 > Zajímavé. Takhle jsem o Slunci a Měsíci nikdy nepřemýšlel. Je to pro mne dost nové. Musím se přiznat, že začátek mne až moc neupoutal, ale od poloviny se to tak pěkně "zkomplikovalo a zauzlovalo"... Líbí.
U příspěvku:OBED
KSTK (Občasný) - 3.10.2000 > Mňooo, teda... haha - zase Tynic...
U příspěvku:26.9. One solution revolution.
KSTK (Občasný) - 3.10.2000 > Předešlé fotky se mi líbily víc. Ale Tynic mne rozesmál. Takové hezky upřímné...
U příspěvku:Drápkem a křídlem
KSTK (Občasný) - 3.10.2000 > Skutečně, je to nádhera. Drápkem kočičím, atd... to je takové bojovně ženské. Jsem si to, a snad to nebude vadit, stáhnul kvůli inspiraci.
U příspěvku:Na Řípu očima zvěda
KSTK (Občasný) - 2.10.2000 > To jo. Je to dost šílený, vlastně chci říct - hezký...
U příspěvku:Smrtelně nemocná - konec jednoho velkého příběhu
KSTK (Občasný) - 2.10.2000 > Víš, Martin má dost pravdu. Ale jsem také rád, že jsem si to přečetl. Moc smutné.
U příspěvku:Samota
KSTK (Občasný) - 2.10.2000 > K tomu mohu dodat snad jen drobnost; co už jsem kdysi napsal v citátech: Čas léčí i to, co vyléčit nežádáš...
U příspěvku:Válka a láska
KSTK (Občasný) - 2.10.2000 > Je to zajímavé, Cobaine. Rozhodně se vyplatí experimentovat - i za to ti rád dám nejlepší hodnocení. Zasloužíš si ho zcela jistě, neboť je to značně neobvyklé. Martin to rozebral asi nejlépe. "Vzpomeneš na milou, vyspíš se s Kamilou" mne zcela dostalo (mimochodem, i tvůj "Gagarin"). Nevzpomeneš si ještě na něj?
U příspěvku:26.9. Revolution!!!
KSTK (Občasný) - 2.10.2000 > Tedy, asi bychom se neshodli v názorech na proběhlé demonstrace, ale musím uznat, že tato fotka je dost dobrá - i jiné, co jsem měl možnost vidět. Lucie - postrach ulice...
U příspěvku:Svatý Václav, patron země české
KSTK (Občasný) - 2.10.2000 > Také se připojuji. Historii mám velmi rád. Přitom je ale dobře, že jsi vše zpracoval celkem stručně a přehledně - vzhledem k povaze internetových stránek.
U příspěvku:Babička
KSTK (Občasný) - 1.10.2000 > To je tak neuvěřitelně hezká a chytrá básnička, že mne hned chytla u srdce. Onen závěr má v sobě dost moudrosti. Našel jsem tam jedinou chybičku (jenž místo jež). Ale to je jen drobnost, která nemůže dobrou báseň poškodit.
U příspěvku:Na vyhlídce
KSTK (Občasný) - 1.10.2000 > Jezevčíci jsou nejlepší! Právě jsem rozšířil řady jezevčíků (dlouhosrstých) o čtyři malá štěňátka, která už odcupitala do světa prát se s životem...
U příspěvku:Ten večer
KSTK (Občasný) - 30.9.2000 > Hezká, líbí se mi. Ale já myslel, Daisy, že jsi dívka ??
U příspěvku:O chlapech
KSTK (Občasný) - 30.9.2000 > No, snad jsi nečekala, Nanyno, že ti za to nějaký chlap dá kladné hodnocení. Ale líbí se mi hlavně to třetí...
U příspěvku:Marek
KSTK (Občasný) - 30.9.2000 > To, že není karatista příliš osvětlen, se mi právě líbí. Na první pohled totiž vypadá jako další strom - a to je dost zajímavé... (asi i proto, že tak pevně a neochvějně stojí)
U příspěvku:Vyznání
KSTK (Občasný) - 14.9.2000 > Opravdu krásné. K tomu není ani co dodat.
U příspěvku:....
KSTK (Občasný) - 14.9.2000 > Na této básni se mi líbí především základní myšlenka. Také bych bral, pokud bych se mohl vrátit v čase. Je to asi dost smutné, ale je to tak. Z dětství si ještě pamatuji některé ulice, kterými sem tam (občas) projelo nějaké auto. Dnes už je pro silný provoz jen tak nepřejdete... Hluk, špína, smrad - a lidé se budou dusit ve vlastní šťávě. Jak se těším na budoucnost...
U příspěvku:Letmý polibek
KSTK (Občasný) - 14.9.2000 > To je opravdu krásné! Kdysi jsem četl sbírku povídek mého nejoblíbenějšího autora, krále horroru, E. A. Poea, kterou ilustroval, myslím, p. Born. I když byly jeho obrázky zcela jistě zajímavé, nějak mi tam neseděly. Ovšem tato kresba (a jí podobné) by tam sedly zcela! Bravo!
  <<< předchozí 
27.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter