Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Cid
(muž)
Občasný
Na Totemu: 2706x
Napsat zprávu

Píši poezii se zaměřením na katolickou lyriku. Mám rád literaturu antickou a středověkou a z dvacátého století mi nejvíce vyhovuje literatura anglická. Mým koníčkem je filosofie a teologie

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 29.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:LSD.BAT
Cid (Občasný) - 1.9.2000 > No, dejme tomu. Je dobré psát pro lidi a ta rytmika. Hi hi.
U příspěvku:Žiju
Cid (Občasný) - 1.9.2000 > Zajímavé zamyšlení. Do eseje to má daleko, ale je to sdílné.
U příspěvku:Myšlenka
Cid (Občasný) - 1.9.2000 > Tak přichází nový Hamlet? Víš ta báseň není vůbec špatná, ale dá to práci mluvit jako Hamlet. Ale to přijde. Tvůj pesimismus není samoúčelný.
U příspěvku:Sen o nás dvou
Cid (Občasný) - 1.9.2000 > Tyto básně se nekomentují. Je hezká.
U příspěvku:Oči ve tmě
Cid (Občasný) - 1.9.2000 > Je to nádherné. Krásně mýticky tajemné. Ve třetí strofě od konce je hluboký smutek.
U příspěvku:Pohled (na) člověka
Cid (Občasný) - 1.9.2000 > Tvrdě pesimistický pohled dobře básnicky provedený. Znám jiné lidi. Škoda překlepů.
U příspěvku:Neláska
Cid (Občasný) - 1.9.2000 > Je to něco mezi velmi technickým světem a peklem. Je to povedené Katko. Když už Martin bonznul Tvé jméno.
U příspěvku:Dík
Cid (Občasný) - 4.8.2000 >

Dál je jen mlčení.
Hamlet
U příspěvku:Hudebník čas
Cid (Občasný) - 4.8.2000 > Já su blbé, já to nechápu. Ale je to hezky udělané po stránce metafor.
U příspěvku:Prázdná schránka
Cid (Občasný) - 4.8.2000 > Ty bys měla psát přísloví.
U příspěvku:Vánoční
Cid (Občasný) - 4.8.2000 > Chápu znechucení kýčovitým podáním Vánoc. Jako báseň mi to přijde docela dobré. Posledních pět veršů je nadprůměrných.
U příspěvku:Vyznání na nadraží
Cid (Občasný) - 4.8.2000 > Ta myšlenka i pointa je moc hezká. Jedná se spíše o báseň v próze. K takovéme stylu není co vytknout. Poslední strofa je opravdu silná.
U příspěvku:Věnování
Cid (Občasný) - 3.8.2000 > Je to krásně upřímné. Verše jsou neotřelé a touží být originální, ale ne za cenu ztracené kvality.
U příspěvku:KOPRETINKA
Cid (Občasný) - 3.8.2000 > Rýmy jsou velmi jednoduché, ale přesto to má hloubku. Ta hravost byla asi úmyslem. Každopádně to pohladí.
U příspěvku:Nejsi ...
Cid (Občasný) - 3.8.2000 > Krásná lyrika. Jen tak dál. Poslední strofa je skvělá, taková rusky zádumčivá.
U příspěvku:Mačka
Cid (Občasný) - 3.8.2000 > Druhý až pátý verš jsou napsto skvělé přírirovnání. Krátké a potěšující. Konec trochu smutný, ale ono to někdy tak bývá.
U příspěvku:Mnišství
Cid (Občasný) - 2.8.2000 > Nemám žádné námitky. Snad jenom chápání celibátu mi zní trochu úzkoprse. Řád byl vždy chápán jako rodina a proto neměl člen řádu ženu. To platí pro všechny církve, kromě protestanstkých. Ty ovšem vůbec neuznávají mnišství.
Je možné si představit ženatého kněze, ale ne ženatého mnicha. Tedy alespoň v klasických dobách.
Existují ovšem také tercijářské větve řádů, doslova třetí větve řádů, jejichž členové žijí mimo řádový dům, ale dodržují řádové předpisy a scházejí se ke společným chválám a bohoslužbám. Tito tercijáři se ovšem mohou ženit. Snad každý větší řád má tercijářskou větev. Tolik na doplnění.
U příspěvku:Myšlenky o lásce
Cid (Občasný) - 2.8.2000 > Rým aférou * atmosférou mě nějak nesedl, i když po technické stránce je perfektní. Myšlenka je krásná, celé je to takové křehké.
U příspěvku:Podzimní snění
Cid (Občasný) - 2.8.2000 > Je nádherná. Taková upřímná lyrika, která není příliš česaná. Možná rým jest * cest mi přijde trochu násilný.
U příspěvku:Kouzlo
Cid (Občasný) - 2.8.2000 > Já jsem to přožíval naprosto pohodově, ale ten závěr je opravdu moc hezký. Člověk potřebuje více takových drobností.
U příspěvku:Za sklem
Cid (Občasný) - 2.8.2000 > Konečně zase hezká momentka, která nutí k zamyšlení, proč jsou oči vyříznuté do smutku.
U příspěvku:Známe se jen z dopisů
Cid (Občasný) - 2.8.2000 > Je to takové o dnešní době. Byla jsi tam a já byl tu - moc hezké.
U příspěvku:AHOJ
Cid (Občasný) - 2.8.2000 > Naprostý souhlas s Martinem.
U příspěvku:Jazyko-věda
Cid (Občasný) - 2.8.2000 > Martine, dám Ti radu. Vzpomeň si na brusinky. Jsou trpké, ale dobré. Podobné je to s jeřabinami. Celkově skvělé Judito.
U příspěvku:Nedotknutelná ...
Cid (Občasný) - 2.8.2000 > Nějak jste všichni zatratili poslední sloku. Mě připadá úplně jiná. Jiná z jiné básně. Je to nezvyklá tečka. Nevím, zda básnikovi došel rým, podle mne ho moc nehledal. Ta strofa o tom není. Je to dost odvážné jako celek, ale Pán Bůh zaplať.
U příspěvku:PRVNÍ
Cid (Občasný) - 2.8.2000 > Je to o životě a to je dobré. Takové přemítání, které se ukrývá za oponou normálního pozvání k lásce. Ale ne všechny cesty končí stejně.
U příspěvku:Přežívání
Cid (Občasný) - 2.8.2000 > Je to hezké. Napůl báseň, napůl rozjímání. Takové Hamletovské zamyšlení.
U příspěvku:příteli milý
Cid (Občasný) - 2.8.2000 > Opět zajímavé pozadí. Doporučuji přečíst nápovědu, pokud to není úmyslně.
U příspěvku:Hlas-sytě
Cid (Občasný) - 2.8.2000 > Krásné. Hádě zakousnuté do ocasu nekonečnosti. To se mi líbí.
U příspěvku:milý příteli
Cid (Občasný) - 2.8.2000 > Hezké pozadí mafesi.
U příspěvku:proč
Cid (Občasný) - 27.7.2000 > Taky jsem měl před třemi dny blbou náladu, ale přešla. Je dobré si vylít takto srdce. Život není marnost, i když se tak jeví. Před týdnem jsem si pustil Hamleta a rozjímal nad ním. Ne, žít se musí. Nevím, zda bylo zapotřebí takové délky.
  <<< předchozí 
29.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter