Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 26.5.
Filip
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Diagnóza
Pralev (Občasný) - 21.9.2004 > Lada Niola> Proč to bohužel? :) To je zrovna jeden z nejužitečnějších obranných mechanismů člověka, jakej si jde vůbec představit. Copak bys chtěla vždycky přemýšlet a žít jen v surový pravdě? Osobně myslím, že třeba i trocha toho zdravýho sebevědomí je povětšinou možná jen určitým lhaním si sám sobě, jinak by se člověk asi změnil v zakomplexovanou trosku. Nevím, nejsem psycholog ani psychiatr, takže mluvím jen o svých pocitech a teoriích, ale podle mě na lhaní sama sobě není nic až tak špatnýho, když to má (jako vše ostatní) určitou míru, nic se nemá přehánět, že ;) Potom vznikají odporně namyšlení lidi :) Ale to už jdu hodně od tématu.
U příspěvku:Mezijezeří
Pralev (Občasný) - 16.9.2004 > Quotidiana> Nezbytný věci taky absolutně super, ač z hororů mám radši Simmonse (Píseň Kálí a Černé léto - mňam).

Ale abych neodváděl řeč tolik jinam, osobně upřednostňuju delší dílko (samozřejmě pokud není nudný). U dobrý knížky mě nejvíc zklame, když ji brzo přečtu ;)
U příspěvku:Mezijezeří
Pralev (Občasný) - 16.9.2004 > max bubakoff> A mně se nespavost kromě konce četla naprosto skvěle, jedním dechem :)
Ačkoli To samozřejmě víc, ale o Tom není třeba debatovat, to už je klasika.
U příspěvku:Mezijezeří
Pralev (Občasný) - 16.9.2004 > Super, rozhodně máš talent.
U příspěvku:ÚTĚK
Pralev (Občasný) - 14.9.2004 > Natasha_> Přesně. Díky.
U příspěvku:Eva
Pralev (Občasný) - 14.9.2004 >
U příspěvku:ÚTĚK
Pralev (Občasný) - 13.9.2004 > Líbilo, ale přišlo mi to takový... nedotažený. Chtělo to na závěr nějaký překvapení, něco víc. Takhle z toho ten konec udělal strašně jednoduchou věc.
U příspěvku:spolužáci
Pralev (Občasný) - 10.9.2004 > Přesně tenhle styl nemám rád, nějak je týhle typický český reality dost všude kolem mě a nemusím to ještě číst. Ale samozřejmě musím ocenit, jak perfektně je to napsáno.
U příspěvku:Bratrská láska
Pralev (Občasný) - 9.9.2004 > Marushka> Á, ušetři mě, prosím, keců o ženský emancipaci nebo podpantoflácích, nějak je toho všude okolo plno. Tedy slov.

A neměněj? Četla jsi to po sobě? S tím úvodem a závěrem - na pohřbu je jasně naznačeno, že se starším bratrem mít ona nikdy nic už nebude a najednou jsou zase hned spolu!?

Ta filmovost jak kdy. Pokud podle psanýho příběhu může bejt natočenej dobrej thriller, psychologický drama, horor či něco podobnýho, proč ne, jedině dobře. Ale když se jedná o akční film nebo telenovelu...

Třeba se na telenovely nedíváš, ale rozhodně jim nyní můžeš psát scénáře.

Nic proti tobě nemám, kromě tohohle jsem od tebe nic nečetl, tak nevím, třeba jinak píšeš dobře. Ale tohle mi přišlo příšerně... jak to nazvat... trapný :/
U příspěvku:HRA NA ŽIVOT A NA SMRT
Pralev (Občasný) - 9.9.2004 > Hrozně nerealistický, ani opilej člověk by nezačal dělat tohle ;) Věřil bych flašce, věřil bych i bůhvíjakým sexuálním orgiím, ale ne vraždění :) I jako fikce je to hodně přitažený za vlasy imho.
Takže výslednej verdikt - přijde mi to dost hloupoučký.

P.S. Překlep hned na začátku působí odpudivě.
U příspěvku:Pohádka na dobrou noc :)
Pralev (Občasný) - 9.9.2004 > swf> No alespoň že jsi se pomstila :)))
U příspěvku:Případ Slop
Pralev (Občasný) - 8.9.2004 > hermit> Nenene, zas to neber tragicky :) Ten nápad se mi líbil a pak později odpoledne jsem nad ním znova přemýšlel a zasmál jsem se tomu ;) Ale nějak mi nestačí takovej nápad na podobně dlouhej text. Čili buď kratší nebo si s tím pohrát daleko víc a udělat to ještě mnohem delší :))
U příspěvku:Případ Slop
Pralev (Občasný) - 7.9.2004 > Myšlenka se mi líbila. Ale bylo by to hezký jako 4-řádkovej vtip, takhle mi vadilo, jak je to napsaný. Ne že bych neměl chuť nebo čas si přečíst delší text, ale jeho většina za to podle mě nestála.
U příspěvku:O sousedské nevraživosti
Pralev (Občasný) - 7.9.2004 > Nečetl jsem to celý, nicméně alespoň k první polovině bych měl velikou výtku - ne tak konkrétně! Takhle to vůbec nepřipomíná fejeton, ale (jak už tu někdo zmínil) tvou potřebu zdrbat lidi v baráku.
U příspěvku:Mezi dvěma muži
Pralev (Občasný) - 6.9.2004 > Lada Niola> No počkej, nepsala jsi náhodou tohle?

"Oproti tomu Jižan jedná podle jednoduchého pravidla: čím více sváděných žen, tím více svedených žen a právě tomu říká mužnost."

Z tohohle a několika dalších slovíček ve mně Jižan okamžitě vzbudil pocit dě*kaře, proto je mi nesympatickej. Chovat se hezky k ženám a nestydět se za to je jedna věc (a chápu, že poslouchat namyšlený řeči Seveřana je nic moc, asi totéž, jako když musím poslouchat nějakou nánu, jak je dokonalá, chytrá, krásná...), ale mně ten Jižan připadá jako chlap, co říká ženám medovým hláskem, jak jsou skvělý, aby je dostal právě do té postele. A díky citované větě potom odkopnutí a svádění další...

Právě proto mě dost překvapilo, když jsem četl hlasy, že Jižan je vám příjemnější a říkal jsem si v duchu "kam ten svět spěje, když slušňáky už nikdo nechce" ;)
U příspěvku:Mezi dvěma muži
Pralev (Občasný) - 6.9.2004 > Lada Niola> Vím :) Narážel jsem spíš na komentáře než text, ten je napsanej pěkně a smysl má, i když platí (nebo si to alespoň myslím), co jsem napsal.

To oslovení je kouzelný :))
U příspěvku:o čekání.
Pralev (Občasný) - 6.9.2004 > Pohádka? :O
U příspěvku:Dost!
Pralev (Občasný) - 5.9.2004 > noe> Kde jsem agresivní kromě té "krávy", kterou zdůvodňuju jinde? :)
U příspěvku:Dost!
Pralev (Občasný) - 5.9.2004 > jaspra> Víš, proč jsem ji počastoval tou nadávkou? Ne proto, že by mě urazil feministickej text, v tomhle ohledu ať si každej píše, čemu věří. Mě popudilo to, jak k prezentování takovýhle názorů využila něco otřesnýho, co se v tom Rusku stalo, což je spíš k pláči než hledání viny v některým pohlaví.
U příspěvku:Dost!
Pralev (Občasný) - 5.9.2004 > toono> Ok, tak teď už bez obalu - jsi vylízaný šovinistický hovado. A konec, než sem začne přispívat někdo, kdo není ani chlap, kterej chce bejt "nad ženským plemenem", ani ženská, která chce bejt na světě jen s dalšíma ženskýma a spermabankama, tak akorát mařím čas "diskusí".
U příspěvku:Dost!
Pralev (Občasný) - 5.9.2004 > anae> Jestli chceš inspiraci, tak třeba něco takového:

[recese]
Už konec se špatným parkováním!
čokoládou a obezitou
migrénami a líčidly
to raději svět bez žen
pro nestresové žití
mužů a dětí
s roboty na rodění
[/recese]
U příspěvku:Dost!
Pralev (Občasný) - 5.9.2004 > anae> A ještě k téhle větě "i pár SLOV proti mužům vyburcuje mužskou agresi a okamžité vyrukujete s primitivním osočením

a nadávkami!"

Vlez si na nějakej web, kam lezou obě pohlaví, zaregistruj se pod mužským nickem a napiš tam obdobný článeček o tom, jak jsou ženský hrozný a že by na světě měli bejt jen chlapi. Jsem moooooc zvědavej, co by ti ženy web navštěvující začaly odpovídat ;)
U příspěvku:Dost!
Pralev (Občasný) - 5.9.2004 > anae> Ale ale.. Proč myslíš, že se do armády verbují převážně muži? To má co do činění s tělesnou konstitucí, ne psychikou. Průměrnej chlap prostě vydrží v boji 2x víc než průměrná ženská, nepanikaří, je odvážnější. Tohle je daný už od dob prehistorických, kdy muž lovil, aby získal pro rodinu potravu, a ženská se starala o domácí krb a rodila děti. Znova ti říkám - drtivá většina vojáků ve válce jsou chlapi, kteří byli nedobrovolně naverbováni a bojovat NECHTĚJÍ.
U příspěvku:Dost!
Pralev (Občasný) - 5.9.2004 > toono> Promiň, ale píšeš nesmysly. Válkou přeci nikoho neochraňuješ. Jde ti o území, o peníze, různý politický cíle atd. Podle mě teda násilí rozhodně nutný není.

A postoj - ať se raději postaví k plotně a nekecá nám do toho vraždění. To myslíš vážně? Jestli ano, tak tě upřímně lituju, musíš bejt z ženských hodně slušně zakomplexovanej, jestli je nedokážeš brát jako lidi a cenit si jejich názoru stejně jako názorů chlapů.

Prostě zjednodušeně řečeno, jestli se ti nechce číst ty dva odstavce - pokud myslíš vážně, co jsi napsal, jsi idiot ;)
U příspěvku:Dost!
Pralev (Občasný) - 5.9.2004 > anae> Ano. Pryč s 3 miliardama chlapů, protože v čelech mocných států jsou idioti. Tvoje logika je okouzlující. Víš, tohle je způsobený spíš nerovnoprávností chlapů a ženských, která má historický kořeny a dosud přetrvává (viz minimální počet ženských v politice, menší platy ženských při stejný práci atd.. atd..), ale nemysli si, že kdyby světu vládly ženy, tak by neexistovaly války a násilí. Viz ten argument s ženama-teroristkama.

Zkrátka mícháš ovoce a hrušky. Pohlaví s tím, co se ve světě děje, nic společnýho nemá. Já nemůžu za to, že tvoje představa ženy je vzorná manželka a matka, jejíž jedinou starostí na celým světě je starat se o dům a děti, a že jsi v životě neviděla jinou. Asi by tě střet s ženskou se zbraní v ruce dost šokoval, ale i taková je realita, věř tomu. Stejně jako že 99% chlapů v životě nikoho nechce zabít.
U příspěvku:Dost!
Pralev (Občasný) - 5.9.2004 > Ty jsi ale (s prominutím) kráva využívat ke svým feministickým proslovům takovou tragédii.
U příspěvku:Jak se pozná student dálkového studia?
Pralev (Občasný) - 5.9.2004 > Když už nedají body jiní... :)
U příspěvku:Jak se pozná student dálkového studia?
Pralev (Občasný) - 5.9.2004 > Pointa? Nehledě na to, že to dle mého skromného názoru není ani vtipný, nějak jsem se nedokázal při čtení ani jednou usmát :(
U příspěvku:Mezi dvěma muži
Pralev (Občasný) - 4.9.2004 > Quotidiana> Díky ti za tenhle příspěvek, už jsem myslel, že jsou fakt všechny ženský krávy :)
Upřímně si nemyslím, že by lidi tak přesně patřili do jedný kategorie, naopak (jak už tu bylo řečeno) je každej chlap něco mezi (a taky něco navíc, tihle dva jsou fakt spíš ukázka jen těch záporných vlastností). Ale je fajn vědět, že ne všechny ženský stojí o namyšlený přehnaně sebevědomý pomády, kteří stejnak akorát střídají ženský jako na běžícím pásu.

Ale jinak hezký zamyšlení, i když dost mimo realitu, protože nic není tak černobílý.
U příspěvku:Bratrská láska
Pralev (Občasný) - 3.9.2004 > Bleee. Bez urážky, ale hrozně filmový, hrozně zamotanej trojúhelník, ve kterým každej z aktérů mění názory a postoje jako ponožky (resp. tak, jak se to tobě jako autorce zrovna hodilo). Nenavazuje pořádně první a poslední část (což by měly, když jsou dějově po sobě) a taky nechápu, proč si skoro každá ženská myslí, že je v životě nějakých chlapů tím nejdůležitějším a jsou kvůli ní schopní všeho. Asi moc sleduješ telenovely.

A poznámka na konec - všimli jste si, jak práci ženský poznáte podle toho, že chlapi nemají vlasy, ale hřívy? ;))) Už jsem dlouho nečetl nic od ženský, kde by nebylo pár pěkných hřív :))
U příspěvku:Můj smutný pirát
Pralev (Občasný) - 3.9.2004 > Jo a ještě, že nevím, co to dělá v Životních příbězích, tedy pokud celé moře a piráti nejsou jen přirovnání :)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter