Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 25.6.
Ivan
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Můj smutný pirát
Pralev (Občasný) - 3.9.2004 > Jo a ještě, že nevím, co to dělá v Životních příbězích, tedy pokud celé moře a piráti nejsou jen přirovnání :)
U příspěvku:Můj smutný pirát
Pralev (Občasný) - 3.9.2004 > Chtělo by si to po sobě přečíst, moc překlepů a gramatických chyb. Jinak děj a myšlenka docela pěkná, ač jsem se v tom občas ztrácel, ale to možná proto, že jsem to nečetl v kuse a odbíhal.
Ještě mi malinko vadilo, že se střídaly odstavce hýřící pěknými popisy a obrazy s odstavci popisujícími jen a pouze děj :(
Ale kromě těhle výtek se mi to líbilo, dávám za 4.
U příspěvku:Imaginace snů
Pralev (Občasný) - 3.9.2004 > No nemyslím, že by třeba zrovna King psal jen romány, četl jsem od něj povídek dost a v žádné se co do délky neomezuje (viz třeba 4 po půlnoci - v české verzi 4 povídky ve 2 knihách, to je několik set stran na jednu povídku).

Každopádně s tím, že vám to přijde nudný a nebaví vás to číst, nic nenadělám. Jsem ale rád, že jsem povídku nepublikoval jen tu, asi by mě tohle hodnocení jinak dost vzalo, takhle to naštěstí beru tak, že spousta lidí jinde mi to zase chválila do nebes. Tak alespoň vím, že s dalšími se zde nemusím obtěžovat :)
U příspěvku:Pohádka na dobrou noc :)
Pralev (Občasný) - 3.9.2004 > max bubakoff> Však ano, byla to narážka jen a jen na obsah, ne jeho formu.
U příspěvku:Žena de luxe
Pralev (Občasný) - 3.9.2004 > pjer> Tak to jsem ještě pochopil. Asi mi šlo spíš o formu, jakou jsi ten postoj podpořil.
U příspěvku:Pohádka na dobrou noc :)
Pralev (Občasný) - 3.9.2004 > Lian> Viděl, ale nemělo to s ním nic společnýho, neinspiroval jsem se jím. Psal jsem to jen tak pro pobavení kamarádky, bez přemýšlení, bez plánů, prostě myšlenka stíhala myšlenku a rovnou jsem je psal. Oddechová věc pro zasmání.

P.S. Ještě někdo řekněte, že to, co píšu, připomíná tvorbu Chlíva, a jdu si hodit mašli ;-)
U příspěvku:Žena de luxe
Pralev (Občasný) - 3.9.2004 > pjer> No to je mi reakce hodná člověka obdařeného genialitou. Škoda ale, že ta genialita byla zakopána někde hodně hluboko a nechce se projevit, mrška jedna.

Nebo si snad myslíš, že všichni chlapi jsou takoví? Pokud ano, tak ti přeji krásný život protkaný napňujícími vztahy hýřícími upřímností, důvěrou a porozuměním.
U příspěvku:Žena de luxe
Pralev (Občasný) - 2.9.2004 > Trochu házení chlapů do jednoho pytle.
U příspěvku:Míchání karet
Pralev (Občasný) - 2.9.2004 > ALISSIE: nenech se odradit, první pěkná báseň, co jsem tu četl.
U příspěvku:Imaginace snů
Pralev (Občasný) - 1.9.2004 > Neodpustím si ošklivou poznámku, že jste spíš zvyklí na to, co se píše tu a hodnotíte moje s ohledem na to. Mluvím o té rozvleklosti. Na jiném webu, kde jsem povídku publikoval taky, mi naopak většina lidí chválila spád. Takže v rozvleklosti - co člověk, to názor. Pro mě jsou popisy jeho myšlenek a prohlubující se deprese nezbytností - jádrem celé povídky. Bez nich by neměla smysl. Když se podíváte na zahraniční uznávané autory, delší popisy a rozvinuté myšlenky jsou naprosto normální a jejich díla jsou bestsellery. Vezměte si libovolnou knihu S. Kinga (možná kromě Holčičky, která měla ráda Toma Gordona), nebo jestli mám jít ještě víc do extrému, tak třeba cokoli od M. Waltariho. Zkrátka já to považuju za normální a tuhle povídku beru jako kratší. Vaše hodnocení je ovlivněno spíš tím, že v internetové tvorbě jste zvyklí na něco docela jiného.

Ale znova díky za přečtení, zamyšlení se nad tím a za to, že jste si názor nenechali pro sebe :)
U příspěvku:Imaginace snů
Pralev (Občasný) - 1.9.2004 > Jsem pako, nebyl jsem přihlášenej. Ten poslední delší komentář jsem psal samozřejmě já.
U příspěvku:Imaginace snů
Pralev (Občasný) - 1.9.2004 > Lian> Takže nejdřív bych rád poděkoval za reakci a názor, už jsem z tohohle webu měl pocit, že tady prózu nikdo nečte a každej letí jen na poněkud pochybnou poezii.
Nicméně v několika tvých bodech s tebou zásadně nesouhlasím, a tak musím nutně zareagovat:

- Dlouhý a popisný? Já myslím, že tady spíš vycházíš z českých a taky zdejších poměrů, kde povídka na stránku už je moc dlouhá, ale když vezmeš zahraniční kvalitní tvorbu, tak povídky o 50-ti a více stranách jsou naprosto normální a s povděkem příjímány. Totéž platí o popisech, v próze je zkrátka většina textu popis - osob, prostředí, věcí... Jen povídky dětí se soustřeďují pouze na děj.

- Co se naznačení sebevraždy týče, v samotném ději je podle mého názoru jen naznačena a víc popsána je až v "epilogu", který byl ale nutný k doplnění pointy a celkového děje. A neumím si představit, že by v podobné reportáži neoznámili také způsob smrti.

- Rodinný můry bych prosil popsat, neumím si je popravdě představit :)) Jinak jedna z těch můr byla o duchách, mrtvoly jsou tam koneckonců taky, nevím, co bys chtěl víc ;) Jestli myslíš něco konkrétního, sem s tím.

- No a konečně psychouš (psychiatr nebo psycholog?) - myslím, že VĚTŠINA lidí k "psychoušovi" nejde, když má problémy, ono jinak by se asi ty sebevraždy třeba tak často nestávaly. Řekl bych, že v tomhle ohledu ses spíš nedokázal odpoutat od postavy a kritizoval jsi její rozhodnutí ze svého vlastního pohledu, ale uvědom si, že ne všichni lidi jsou stejní, a co tobě přijde jako samozřejmé, pro jiného až tak jasné není.

Ale fakt nechci vyznít jako ubrečený děcko, kterýmu vadí, že se ti něco nelíbí, takže díky za přečtení, zamyšlení a vyjádření vlastního postoje.
U příspěvku:Imaginace snů
Pralev (Občasný) - 30.8.2004 > Za veškerou kritiku, i negativní, tady v komentářích nebo na e-mailu budu víc než vděčný. Psaní mě hodně baví a myslím to s ním vážně a právě vaše názory mi pomáhají udělat si obrázek o tom, zda má smysl pokračovat, a pokud ano, jakým směrem se vydat, co zlepšit a co se naopak líbí. Díky moc. Ale díky i těm, kdo si to jen celé přečtou ;)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter