Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 29.9.
Michal
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
Mé nejlepší dílo (multimédia)
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
Vyhledat poznámky podle:
1.Přezdívky: 2.Obsahující slovo:

 
Nejnovější poznámky u příspěvků: 8.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:VRÁTIL BYCH SE (1968)
love (Občasný) - 21.8. > Je to krása nebeská dotýkající se hvězd a Venušina pahrbku Bohuni Houskový, toho primitivního parazita a laciný kurvičky s malým kokotom🐸🐸🐸🐸🐸🐼🐸
U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.8. >





Po dvou týdnech se hlásím a vracím, musela jsem řešit PC, který se po dlouhých letech rozhodl stávkovat. Počítačům nerozumím, takže jestli tu měl někdo kecy, že jsem debil, že nejsem hned zpátky, je mimo. Holt, číhají tu černí mágové, krásně jsem si od nich odpočinula, od jejich věčné nenávisti. Jsem skutečně ráda, že se mi sem podařilo vůbec umístit ten vzkaz, že se mi porouchal počítač a že tudíž nebudu psát, tudíž jsem nebyla energeticky bombardovaná úzkostmi těch, kdo by se o mě případně báli, že už si mě něco vzalo.
Ne nevzalo, mám pocit, že můj počítač věrně přežil armageddon a dimenzionální a mimozemskou válku a teď, když už je to všechno dobrý, se docela zaslouženě složil.

Já jsem si z toho udělala úžasnou dovolenou taky, protože jsem digitální vystěhovalec, jak můžu být X týdnů bez internetu a můžu si to dovolit, tak to udělám a za žádnou cenu nehledám rychlou náhradu, abych se hlavně dostala na internet. Naopak, plnohodnotně využívám fakt, "že se mi rozbil počítač". 14 dnů horko, žádný počítač, žádný internet, žádná televize, neboť se na ni nedívám už od 2019, kdy mi došlo, že je agresivní, jdou z ní zlé vlny a mě z ní všechno bolí, hlavně hlava a mozek. Takže horko, žádná technika a žádné zlé zprávy, ani žádné úvahy na totemu. To, co by mladistvého dovedlo k sebevraždě, mi způsobilo nejlepší duševní odpočinek za dlouhé roky a byla to krásná obroda po těch předchozích šílených letech dimenzionální války.

Takže jsem něco poklidila, pohrabala se ve starých věcech, našla knížky po předcích vydané ještě před druhou světovou válkou, které mě více uvrhly do starých časů a mentality a kdy jsem si uvědomila, jak děsivý celý náš vývoj je, jak byli lidi před sto lety duševně a spirituálně ještě někde úplně jinde, v křesťanských ztuhlých postojích, nebo na dně společnosti a jak by z toho dnešního fičáku s dimenzemi a mimozemskými civilizacemi šíleli. Jak se nás zkrátka nikdo neptá, jestli jsme, nebo nejsme připravení. Je zázrak, že to vůbec vyšlo. 100 let už jedna generace nestíhá tu další, duševně i technicky. Kvaltuje se jak o život, protože jde o život.

Nemůžu si odpustit si rýpnout do židovstva, neb v těch starých mravně poučných knihách jsou židi popisováni surově jako lichváři a to, co třeba Petr Pithart oslavuje (odpovídání otázkami), naši předkové uměli jasně zhodnotit jako drzost a sprostotu, asi jim ještě sloužila hlava.
Tady přepisuji jasný důkaz z nejmenované levné knihy vydané r. 1937:
............................................................
"Proto jsem chtěla s tebou mluvit. Kolik dáš do toho šeftu?"
"Radši mi řekni, jak se ty cítíš?" opáčil po židovsku.
Vzepjala se uraženě:
"Koukej - takhle spolu jednat nebudeme, to bychom nikam nepřišli. Já ti řeknu rovnou..."
............................................................

Jinak mě taky trklo do očí, jak jsme ve skutečnosti jako společnost nádherně technicky pozadu, ve skutečnosti jsme zaostalí. Možná je to jen divný pocit, ale jakmile se takhle člověk odřízne od digitálního světa, tak zjistí, že se všechno přestalo vyvíjet a umřelo. Hospody nejsou, společenský běžný život zemřel, místa kde se něco dělo už nejsou, lidi jezdí pořád v autech, už nefunguje běžná síť obchodů a telefonních budek, neexistuje pořádná veřejná diskuze, nic se nikde neděje, silnice jsou rozbité a elektřina kurevsky drahá ... realita a civilizace a její technický a duševní vývoj úžasně stagnuje ... ale hlavně že máme teda to 5G a ten HAARP a ty chytrý telefony. Protože internet a chytrý telefon a hodinky, to je prostě všechno, všechno.
Snad to jednoho krásného dne skončí a lidem dojde, jak jsme zaostalí, že žijeme v iluzi o vývoji, v ničem jiném. Je to nastupující dystopie, snaha o zotročení a ukradený technický vývoj.
Místo volné elektřiny a vědecky potvrzené reinkarnace máme přece facebook, stále ještě vydržovanou církev a materialistické akademie a rozbité silnice.
Jupí.

Tak tolik náhle získané dojmy, které na mě vybafly po X letém dimenzionálním a digi virtuálním boji, v náhle získané sladké přestávce.

Přečetla jsem si kdeco za dlouhých večerů, včetně nějaké esoteriky, která dřív pro mě byla svatá a upřímně se už musím smát. Už mám všech těch chytrých mágů a okultistů plné zuby. Všichni chytrý jak rádio a co člověk smí a nesmí a musí a nemusí. Nejradši bych se v příštím životě narodila do světa bez filosofií, ideologií a jakéhokoliv mystického uchopení čehokoliv. Člověk by ty schopnosti začal používat, jak má, právě proto, že by nic nevěděl. A nebyl by nakrmený, jak se nejdřív musí zaklít, než třeba začne s telepatií.

Takže mě to všechno hodilo zase do další revize mého zážitku a popravdě fakt nevím, jestli jsem teda ta špatná zlá duše, co se špatně a zle spustila s tou esoterikou a tak jsem za trest prošla nižším astrálem a teď mám do duše vypáleno signum hrůzy, nebo to vážně byla dimenzionální válka a jsou tu mimozemšťani.
Už je mi to i docela i šumák, popravdě.
Protože pro mě to dopadlo skvěle. Útoky přestaly, z planety pulsuje světlo a láska, dokonce se ten proces v několika posledních týdnech opět přemístil na novou lepší úroveň, že co bylo skvělé předtím, nyní trochu bledne ve stínu, zůstala jsem v kontaktu jen s těmi, kterým věřím a mám je ráda a oni mi pomáhají. Celý ten dřívější horor se rozplynul jak noční můra a kdybych byla "schizofrenička", nikdy bych se nenadála tak sladkých konců a happyendu. Práškaři by mohli závidět.

Taky jsem si po letech přečetla konečně v klidu a soustředěně Poselství Amenti od Petra Penguina. Já to ještě nečetla na papíru. Jen jsem to slyšela namluvené od Eli Staníkové někdy v dubnu 2020 a tehdy mě to ohromilo, protože jsem vůbec nečekala, že můj šílený a těžko popsatelný zážitek se bude tolik shodovat s něčím už napsaným.
Je to zvláštní dílo, plné nových náhledů na věc.
Ohromilo mě to i podruhé, dokonce ještě víc než poprvé, přesvědčilo mě to, že vážně nejsem šílená, myslím si, že tolik zvláštních shod není náhoda. Takže jsem se duševně zase vytáhla z padlých do nižšího astrálu a oklepala jsem se.
Nějak to sepíšu a rozeberu, v čem jsou shody, nebo co je zajímavé, že jsem to zažila.
Jak k tomu bude čas.
V současnosti to považuju za jediné dobu trochu stíhající dílo. Nebo alespoň jediné, které tak nějak znám.

U příspěvku:VRÁTIL BYCH SE (1968)
Čtenář - 20.8. > čtenář> tady se daj i jiný zmrdoviny, bobku. a na ty největší si pěstujeme julu. sláva, sláva mu!
U příspěvku:Body života
František Vyrut (Stálý) - 20.8. > j.f.julian> Děkuji.
U příspěvku:VRÁTIL BYCH SE (1968)
love (Občasný) - 20.8. >
U příspěvku:ČEKÁNÍ Bohuňo, čekáme na tvůj HEJT na fotku JULIÁNA
j.f.julian (Stálý) - 20.8. > Pravda je krutá anále! Když už jsem se naučil trochu básnit, tak mě opustila psyché a do mozku vnikli duchové, takže za poslední 2 roky jsem v podstatě nenapsal nic nového. Ale abych zchladil hejtra, opravil jsem víceméně 500 básní k obrazu svému že už se nemusím obávat jejich recitace.
Dnes je 20.8. a já OPĚT AKTUALIZUJU BÁSEŇ, KTERÁ bohuňo VYHRÁLA 2 LITER. SOUTĚŽE, což není tak podstatné jako že je v ní celé mé dětství... VRÁTIL BYCH SE-platí i dnes😌😔
U příspěvku:ČEKÁNÍ Bohuňo, čekáme na tvůj HEJT na fotku JULIÁNA
love (Občasný) - 20.8. > no, to je překvapení🤗
U příspěvku:Body života
j.f.julian (Stálý) - 20.8. >
U příspěvku:Pohoda
lentdrip (Občasný) - 20.8. > so peaceful, @tunnel rush
U příspěvku:DOMOVE
Čtenář - 19.8. > Poznávám jej, na tem obrázku je přeci Delon u rybníka Ostašovec v Kryrách. Dobrá práce julo, jen tak dál!
U příspěvku:ČEKÁNÍ Bohuňo, čekáme na tvůj HEJT na fotku JULIÁNA
analfagot (Stálý) - 17.8. > 🤎❤️
U příspěvku:ČEKÁNÍ Bohuňo, čekáme na tvůj HEJT na fotku JULIÁNA
Čtenář - 17.8. > ANALFAGOTE, DOBŘE TY👍
U příspěvku:DOMOVE
Čtenář - 17.8. > Přátelé, ten hejtr bohuna domov nemá, respektive ho měla v pasťáku před 50 lety, pochopte to👿👿👿
JE TO ÚŽASNÁ BÁSNIČKA, NA INT JEDE HLAVNĚ U BABIŠ OVCÍ🐸🐸což nemyslím zle, julián píše pro lidi 50+ sám to říká🤡
U příspěvku:DOMOVE
fakani (Pravidelný) - 17.8. > analfagot> anále, co čekáš od rumunský vargošky na dávkách? Asi si přišlápla ty vytahaný lajdáky když si cpala fentanyl pod jazyk🤑🤑🤑
U příspěvku:DOMOVE
analfagot (Stálý) - 17.8. > čtenář> BOHUNO, HEZKY SES POPSALA-SOUHLASÍM👹👹INFANTILNI, VYCHLASTANÁ FEŤÁCKÁ MRDKA TEDA JSI 100%
TVŮJ KOMENTÁŘ SVĚDČÍ O TVOJEM PRIMITIVISMU A JE Z RANKU hlíny, karlu gottovi ap. TY JSI RETARD NEBO AUTISTKA💀💀 KDYŽ TOMU NEROZUMÍŠ TAK PROČ TO HEJTUJEŠ, TY HOVADO CO SE NEUMÍ PŘIHLÁSIT?
U příspěvku:DOMOVE
j.f.julian (Stálý) - 17.8. > Bohuňa nejen že neumí česky, ale ještě nám dokázsla, že je nevzdělaná, poesie se jí nedotkla a nezná ani české klasiky, včetně Josefa Lady🤕
Ne, že bych to nečekal🤠😂
U příspěvku:báseň kterou NENAPSAL Julián
onestone (Stálý) - 17.8. > Pekna. Smutna.
U příspěvku:DOMOVE
Čtenář - 17.8. > tydlety infantilní výlevy vychlastanejch rasistickejch hovad milujem. a že od lásky právě totem tu jest! slávu julovi, sláva mu!
U příspěvku:Ilustrace z 23.
Čtenář - 16.8. > This post was both incredibly intriguing and informative to me. We are grateful that you have shared some of your unique thoughts with us. I will most certainly pass this along to my comrades. vex 3
U příspěvku:Sirotci: Kombinovaná technika na plátně. 100 x 70 cm r. 2022
Čtenář - 15.8. > If you're looking for a fun game to play with your friends, scribble io is a great way to pass the time with a unique game experience and a new way to play.
U příspěvku:T. a F. na hradbách, bar. 01.
Čtenář - 15.8. > We both have the same problem. Go to the game run 3 to play exciting action games while you look for the answer.
U příspěvku:Městečko na kopci vpravo, 02. b.
Čtenář - 15.8. > Come and join me in the thrilling atmosphere of the game that is going on fireboy and watergirl. This is a really popular game, and it is not difficult to join the community surrounding it.
U příspěvku:Návrh barev nosti , 12
Čtenář - 15.8. > Being here and reading the information you provide in the article makes me very happy. Come to the fall guys to play the game if you have time.
U příspěvku:Mezi predátory
Čtenář - 15.8. > This essay is excellent. You worked so hard to do it. You can play redactle; it will help you to develop your vocabulary. This will be useful for your upcoming posts.
U příspěvku:Gorily p p,..., vrze s bublinkami, a.
Čtenář - 15.8. > Dordle might be the ideal addition to your gaming collection if you're looking for a new game to test your vocabulary abilities while still appreciating an interesting gameplay experience.
U příspěvku:Motokolo sachs
Čtenář - 15.8. > Are you looking for a new word game that will keep you interested while also testing your vocabulary? quordle might be the right addition to your gaming collection.
U příspěvku:Rostlina
Čtenář - 15.8. > What you share is very informative, very helpful to me, and good for the community in general. Please let us know what is going on. Thanks! poppy playtime
U příspěvku:Rozmístění bitů v prostoru
Čtenář - 15.8. > Nevypadá to, že by byl nějaký prvek přiblížený geometry dash.
U příspěvku:Ital, co během života nezávazně kmital a před smrtí frustrovaně škytal: Lorenzo Ghiberti
Čtenář - 15.8. > Ghibertiho návrh, zobrazující výjev obětování Izáka fireboy and watergirl, zvítězil díky své dokonalé kompozici a vypracování.
U příspěvku:Ital, co během života nezávazně kmital a před smrtí frustrovaně škytal: Lorenzo Ghiberti
Čtenář - 15.8. > Ghiberti se svým dílem zařadil mezi nejvýznamnější představitele florentské renesance. Jeho příběh je připomínkou toho, jak důležité jsou nejen talent a dovednosti, ale také odhodlání a vůle překonat nezdary a dosáhnout mistrovství ve svém oboru.
U příspěvku:Hovínka u bifé Třešínka
Čtenář - 15.8. > Jak vyčistit zeď? dinosaur game
  <<< předchozí 
8.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter