Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 14.6.
Roland
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
Vyhledat poznámky podle:
1.Přezdívky: 2.Obsahující slovo:

 
Nejnovější poznámky u příspěvků: 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.6. >




V posledních dnech, kdy se bortí dolar a NATO hlas boží a všelijaká velká zvířata jsou předběžně vyšetřována na planetě, nebo na Měsíci, z čehož vychází, že jsou hnusní odporní nadutí a duševně nemocní idioti, se velice zle otřásá „božská sféra“ hnusným odporným archontským strachem a jejich odchodem.
Je to tím, že se archontská sféra moci hroutí do sebe někam na západ. Jemnohmotná sféra, která ovlivňuje člověka a kterou nyní již ovlivňují mimozemské civilizace GF, hlavně na východě, ve vztahu s vnitřní silou země a kulturou tam žijící, se nyní hodně čistí a odpadává archontské řídící pole.
Zkrátka se boří systém mind controll „technologie božího hlasu“ a toto „boží pole“ je čím dál více ovládáno čistými přírodními, planetárními, galaktickými a vesmírnými silami, které jsou tzv. „světelné“, tedy napojené na kosmické vědomí Stvořitele skrze srdeční propojení za náš vesmír.
A boří se západ – dolar i archonti a zlí žiďáci, podstata vesmírného viru. V planetárních podmínkách si západ plnohodnotně obsadili Drakoniáni, byl to jejich kůň. Tak to se nyní boří, finančně, politicky i jemnohmotně a psychotronicky.
S odpornými otřesy se celé toto pole chvěje a zlý západ se boří, archontský hnus se otřásá nechutným duši poškozujícím způsobem někde v hlubinách planety, kam moje atlantská a polokočičí duše naštěstí nemusí sahat a věnuji se fenoménu bílé holubice, jakožto duchovnímu symbolu osvobozené lidské duše a anděla, který není povinen se nechat zasahovat něčím tak odporným.

Je to politicky nekorektní, ale já vážně nemůžu za to, že je západ plně obsedaný hnusnými odpornými drakoniánskými a satanistickými styly a že je NATO nacismus jak sviň a že tedy „archontské pole“, které má odpovídat nejodpornějším časoprostorovým zrůdám vesmírného viru je nechutně a jasně detekovatelné primárně nad západní civilizací. A z ní taky vychází. Což je čitelné, i z mainstreamu.

Zkrátka západ se chvěje, NATO jde do prdele, archonti končí a „boží pole“ se prosvěcuje, odhazujeme od sebe NATO pole mind controll s hnusnými odpornými otřesy odporných shnilých duší.

To máme ale pěkný den :-)

Něco by z toho mohlo vzejít. Kdyby se nám doopravdy podařilo odhodit NATO pole, což se podaří v sebezáchovném zvratu, mohl by být klid od všech těch neskutečných debilit, co tady jedou. Taky by ty nechutné otřesy mohly zabít tu 10% infiltraci a covid genocida by mohla poposkočit. Nechutný dolarový otřes neumím vypočítat, ale předpokládám, že můžeme být rádi, že nemáme euro, ale stále korunu a tudíž i naději, že konečně kopneme ty hnusný svině ve vládě do prdele a vydáme se směr BRICS a východ.
Neboť jinak už nikdy nemáme šanci po nečasovi, montovnách a fialovi na cokoliv kromě rozvojového státu a války.

Bude veselo :-D Teď je zapotřebí hlavně sundat to NATO pole, které je skutečně totožné k archontskému. Což je jejich ostuda a problém. Odpovídá to hnusnému bestiálnímu strachu z šedivých zrůd a satanistických Drakoniánů. A z konce a soudního dopadu jejich „vesmírných programů“ a „demokracie“.
Namyšlení nabobští kreténi, okultní černí mágové a přestárlí přepracovaní nacističtí inženýři se chvějí až hluboko ve střevě. A celé to běží přes 5G.
Fakt hnus a je nejlepší to odházet co nejdřív s vervou budovatelského spratka na chmelové brigádě, s naivitou, samozřejmostí a nezúčastněností někoho, kdo od sebe odkopává těžkou protivnou peřinu.
Žádné zbytečné cavyky s odpornými žiďáckými hnusodědky, jakmile si člověk uvědomí jejich spirituální a dimenzionální „kvalitu“, tak se mu znásobí touha přežít a tenhle hnus ze sebe dostat. To je odporný hnus, fuj.

To je NATO, to jsou milánkové, humus.



U příspěvku:BOHUŇO, TY ŽIJEŠ!
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.6. > Bohuňa je teoreticky nahraditelná algoritmem. Stačí si projít ty žvásty a něco napodobit. Je zvláštní, jak se to vyskytuje. Nyní na tebe Bohuňa udeřila a předtím se tu vyčůrala skupina anonymních ženských jmen. Vypadá to, že někdo dostal záchvat. Podezřívám z toho skupinu archontských bytostí, které okupují mozek Zeanddricha.

U příspěvku:BOHUŇO, TY ŽIJEŠ!
Čtenář - 14.6. > ty vole, fousatá kunda!
to už se nedivim těm hejtům!
U příspěvku:BOHUŇO, TY ŽIJEŠ!
analfagot (Stálý) - 14.6. > BOHUŇO, NETRPĚLIVĚ ČEKÁME NA TVOU RECITACI???🤑🐸💩
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.6. > PřilítliMimozemšťani> 








Celá budoucnost je plně závislá na skladbě obyvatelstva, což už je v současnosti závislé na tom, kdo si pořizuje děti a kolik. Podle pořekadla, že jablko nepadá daleko od stromu, se dá usuzovat, že další generace bude podobná svým rodičům a bude vyznávat jejich hodnoty.
Obecně je v naší společnosti klesající porodnost, myslím si, že hlavně kvůli všudypřítomné perverzi a extrémnímu množství zlých lidí.
Myslím si, že v této době se víc množí bezohlední, co milují zlo, satanismus, perverzi, kapitalismus, zkrátka jim vyhovuje to, co je tu nastoleno od 1989. Jsou všeho schopní, jen ne dobra, jsou všeho schopní pouze ve sféře zla. Ti se bezohledně prodrali a svět jim asi přijde super, tak si i pořizují děti. Na druhou stranu ti, co tento režim považují za obludný, bezohledný a hnusný a USA považují za zločince, jaksi zaostali, v tomto světě zla se ztratili a všelijak zamotali a tudíž ani nezaložili rodinu, tudíž nemají děti. Proto je méně českých dětí.
Což všelijací zla přeborníci v diskuzích nadšeně komentují, že to je „přirozený výběr“. Že jako ezo lidi se nerozmnoží a v této dystopické nacistické společnosti končí často rozsekaní a bezdětní, to považují za super věc a přirozený výběr.
Nevím, jestli se pletu, nebo ne, mám však pocit, že se skutečně citliví lidé množí méně.
V tomto ohledu to pro nás jaksi nevypadá vůbec dobře.

Tyto bezcitné poznámky nacistů o přirozeném výběru se mi nelíbí a hrubě se mě dotýkají. Ač nelituju toho, že nemám dítě, zkrátka jsem toho ještě nikdy nezačala litovat. Nějak se prostě necítím na ten koloběh co s dítětem, když ho nechci očkovat magnetickou sračkou, jak zařídit, aby přežilo dětství bez hexavakcíny, jak zařídit, aby se ve světě „chytrých technologií“ a mind controll dožilo dospělosti s duševním zdravím a nenarušeným mozkem, co s chlapem, který „protože je lovec“ odejde za nějakou jinou a já zůstanu samoživitelka … zkrátka si na tento scénář, který je běžnější než cokoliv jiného netroufám. Taktéž jsem ještě nikdy nezačala závidět mladým, že jsou mladí a čím jsem starší, tím jsem nadšenější, že se blížím smrti a vypadnu z tohoto hororového světa beznaděje a čirého zla.
Takže na osobní rovině toho nelituju, ale celospolečensky se mě takové poznámky o přirozeném výběru nelíbí, protože to produkují bezohledné odporné osoby, které by podle duchovního zákona neměly existovat v této společnosti.

Navíc „přirozený výběr“ může existovat i trochu jinak, než jak si tyto zrůdy představují.

Existuje tu velká naděje – že tito superúspěšní, všehozla schopní se sice rozmnoží, ale ve velké důvěře v nacistický dystopický systém směřující ke kyborgizaci nechají svoje haranty poctivě naočkovat všemi sračkami, co jsou k dispozici.
Hexavakcínou, holky proti HPV virusu, proti tetanu, proti klíšťatům, prostě vším, co je k dispozici. A jejich děti o to více zešílí, onemocní, budou neplodní a zemřou předčasně, protože budou mít poškozené zdraví. Existuje již vícero studií, které provedli doktoři, zejména v USA (nezávisle na institucích, které se těmto výzkumům snaží zabránit ), že očkované děti jsou daleko víc nemocné, než ty neočkované.
Tudíž, „přirozený výběr“ těm super úspěšným všeho zla schopným nacistům může spadnout na držku a ve výsledku se přesto prosadí příroda a zdraví jako takové.
Tzn. i přesto, že mají ezo lidi zahnaní touto dystopií na okraj méně dětí, přesto můžou být budoucnost.

I přes nadšené nacistické výkřiky o „přirozeném výběru“. To, že je českých dětí čím dál méně a logicky už to tak bude pořád dál a dál, protože následující generace jsou už vždy slabší a generace pozdních „husákových dětí“ mé generace se velice intenzivně nerozmnožila, alespoň co vím o svých vrstevnících, tak to odhaduji, že cca polovina děti nemá (asi jsme málo nacisti a je v nás pořád příliš citu a pochyb, proč přivádět do tohoto zvrhlého světa děti) … to stejně nacistům nepomůže.
České děti nahradí ty arabské.
Nebudou tu mít svůj naci ráječek z bělošských všeho zla schopných kriplů a kyborg zrůd tak jako tak. Budou nahrazeni islámem a barevnými zdravými dětmi.

Popravdě, až tak mi tato vize nevadí. Nechápu, proč by měla být v této kotlině, kde je tak nádherná příroda a tak úžasné kultické zázemí tolik vyloženě odporných a zlých lidí. Je to tu z lidského hlediska jedová korupční a kolaborantská díra. To nemá se slovanstvím nic společného.
Jestli v tomto toxickém národě už není duchovní síla k pozitivní obrodě, bude v pořádku, když sem přijdou duševně zdravější a charakterově rovnější lidé.
Což klidně muslimové můžou být.

Na tomto světě je velký problém, že tu není velké množství duchovně nevyvinutých, ale velké množství duchovně vyloženě zvrácených, nepolepšitelných, kteří už jsou v degradaci, devoluci, v obráceném vývoji.
Ti už nemají šanci na nápravu.
Zkrátka jak se tu odehrála ta válka, tak všechny strany věděly o tom, co se tu bude dít.
Narodily se sem kočičky i ještírkové a brutálně jdou proti sobě.
Kočičky musí poctivě a nejdřív po dobrém a teprve když zjistíme všechny okolnosti skrze psychospirituální krize, pochopíme inkarnační infiltraci, tak teprve vidíme, co za kriply proti nám pořád jde, že jsou to prostě inkarnovaní ještírci, infiltrace do této již zdegenerované rasy. A teprve tehdy začneme bojovat a přemýšlet konstruktivně.
Zato ještírci do nás jebou odmalička a nikdy se nezastaví a nikdy nepochybují.
Zlo je prostě přímočarejší a tupější a rychlejší a prvoplánově vyhrává.
Ale v širším a pomalejším rámci vyhrává vždy vyšší princip podle kosmického zákona.

Takže ve výsledku věřím, že se tato populace vyčistí, že nacisti, inkarnovaní ještěři a další zrůdné bytosti z této rasy zmizí.
Jakmile padne techno úroveň, což se může stát třeba tím slunečním zábleskem, který prostě spálí 5G a další tyto hnusy, tak naočkovaní pořád nemocní haranti „lepších lidí“ pomřou, kdežto daleko odolnější neočkované děti alternativců přežijí.
Stejně tak, pokud je bílá rasa tak degenerativní, jak předvádí, je v pořádku, že bude nahrazena muslimy.
To je skutečně „přirozený výběr“. Jestli si nějaká banda bílých nacistů usmyslela, že budou deptat spirituální lidi, aby se nerozmnožili a že vrátí znovu komunismus jako ideologii (tzn. tvrdé bezvěrství, materialismus a kyborgizace – což dnes razí eurojupies a NATO nacisti), tak se jim jejich plány taky nevydaří.
Zvítězí spiritualita, příroda a planeta, i kdyby to mělo ze začátku vypadat jako mlácení hlavou o koberec.





U příspěvku:BOHUŇO, TY ŽIJEŠ!
j.f.julian (Stálý) - 14.6. > Anále, jedna pecka za druhou, DOBŘE TY❤️❤️❤️🤩🤩🤩
U příspěvku:BOHUŇO, TY ŽIJEŠ!
analfagot (Stálý) - 14.6. > Tuhle píseň nenávidí rumunský-ukrajinky! Zde se snoubí kráda ruských žen, jejich vlhký mládí s talentem...
PROSTĚ OPAK BOHUŇI!
U příspěvku:BOHUŇO, TY ŽIJEŠ!
analfagot (Stálý) - 14.6. > nesmíme zapomenout na její oblíbenou kapelu...
U příspěvku:BOHUŇO, TY ŽIJEŠ!
analfagot (Stálý) - 14.6. > Protože Bohuňa je chudá socka, tak pro ni HYMNA dělnické třídy...
U příspěvku:BOHUŇO, TY ŽIJEŠ!
analfagot (Stálý) - 14.6. > Mysleli jsme, že je MRTVÁ a ten hnus prochcanýho masa byl mezitim zavřenej!
Jen nevíme, jestli za potulku v kriminále, nebo v blázinci!?
Pověz nám to, Bohuňo, budeš aspoň chvíli zajímavá, když už nic neumíš!
Nebo snad nějaká báseň od ZKOUŠKY? 😍
U příspěvku:BOHUŇO, TY ŽIJEŠ!
analfagot (Stálý) - 14.6. > tohle je její NEJOBLÍBENĚJŠÍ! Tady jí Jaroušek vrátil všechny ty hejty!
U příspěvku: VYHLÁŠENÍ TOTÁLNÍHO IGNORANTA ZA MĚSÍC ŘÍJEN 2019 a PŮLROČNÍHO BLBA!
j.f.julian (Stálý) - 14.6. > MUSÍM přidat ještě píšeň, kterou jsem o Bohuňe zčásti stvořil...
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
j.f.julian (Stálý) - 14.6. > BOHUŇO - ČEKÁME NA TVOU RECITACI!!!
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
j.f.julian (Stálý) - 14.6. > čtenář> Bohuňo, všichni vidíme, že jsi pomatená, povídáš si tu sama se sebou, OPAKUJEŠ DOSLOVNĚ pod každou mojí básní stejné 2 věty, NIKDY SI NIC SAMA NEVYTVOŘILA!
Zajímalo by mě, jestli jsi AUTISTKA, nebo na DROGÁCH, které kupuješ ze SOCIÁLNÍCH DÁVEK pro uprchlíky?!?
Tady někdo navrhl ať nám ZARECITUJEŠ moji báseň😂😂😂takže máš konečně příležitost vyniknout🐸😛. Ty, jako odbornice na IT to vložíš lehce, že💩????

OK, KRÁSNÝ NÁPAD - Č E K Á M E !!! 😛💩🐸
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
j.f.julian (Stálý) - 13.6. > Bohuňa je srab, ta tak v anonymitě hejtovat, ale sama nic neumí💀klasický hovado🐑
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
Čtenář - 13.6. > čtenář> podle toho co tu meleš za sračky tak ty máš kundu v držce!
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
analfagot (Stálý) - 13.6. > VYZÝVÁM HEJTRA BOHUŇU ABY NÁM NARECITOVAL TUTO BÁSEŇ, JINAK TĚ PROHLAŠUJU ZA DEMENTA A DRŽ HUBU, ŠMEJDE IMPOTENTNÍ.
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
fakani (Občasný) - 13.6. > čtenář> co tvůj komentář má společnýho s dílem, ty píčo? Doufám že Totem zasáhne, tohle už je moc!
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
j.f.julian (Stálý) - 13.6. > RETRO> TO JE MÍSTNÍ DEMENT A AUTISTA, TOHO SI TU CHOVAJ ABY ZVYŠOVAL ČTENOST, TO JE NĚCO JAKO NOVOTNÝ V ODS, JE CHRÁNĚNÝ😂😂a není mu pomoci, regulerní dement a nácek! A tak jak každou mojí báseň musí číst 20x na pokračování, tak své hejty musí z nedostatku fantazie a slovní zásoby opakovat dokola. Občas koktá, a POZOR!! Přesně jaký je její ptojev písemný a vyjadřovací, tak tak vypadá! Na Totemu má dokonce svou hymnu!!😄🤑
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
RETRO (Občasný) - 13.6. > j.f.julian> Skvěle jsi toho buzeranta zamáz juliáne, špica! ⛵
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
RETRO (Občasný) - 13.6. > čtenář> co to mele# demente?
JAK SEM ADMIN MŮŽE PUSTIT FEŤÁKA?
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
j.f.julian (Stálý) - 13.6. > U Bohuňi mi stačí dvě slova, abych poznal že píše zbabělec a deviant, který se bude jen opakovat, protože neumí česky a zná asi jen 5 omezených vět, které mu přeložili z cikánské maďarštiny... je to nuda a proto to dál už nečtu! pro takové nevzdělané ignoranty je tu SATAN a KINŽÁL! 🙄😁
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.6. > PřilítliMimozemšťani> 





Další věc, která může výrazně zahýbat situací, je ukončování mind controll v tom nejhorším slova smyslu. Našla jsem nedávno pojem „technologie božího hlasu“, což je asi nejpřesnější pojem pro to, čeho jsem se stala obětí a s čím jsem musela bojovat.

Nešlo pouze o nějaké novodobé technologie, které si vyvinuli náckové z technologií, co dostali od šediváků, ale bylo to nějak spojené s dávnými mimozemskými kultickými technologiemi.
Jednoduše by se dalo říct, že se primitivní nabubřelí arogantní samolibí vagabundi nacpali do technologií, sálů a systémů, které tu měla zavedené Galaktická federace a které v jejich pojetí sloužily ke zlepšování lidstva.
Zkrátka měli systémy, kterými vytvářeli „božskou sféru“ nad lidstvem. Jenže v případě Galaktické federace jde o to, že jednak mimozemšťan, který má povolení vytvářet a formovat božskou sféru, má nejen daleko vyšší inteligenci a rozhled, ale i spirituální vyspělost, nehledě na to, že musí mít taky vznešený původ, který lidstvo zkvalitňuje, tak taky musí dělat těžké zkoušky a udělat školu, tak nějak převedeně do našeho chápání, aby získal kvalifikaci „bůh“ pro toto lidstvo.
Pak teprve získává povolení se vůbec nějak dotýkat a zacházet s těmi systémy. Ty systémy jsou nějaké starodávné, přes všelijaké staré indické okultismy až bůhvíkam, je to spojené s krásnými mystickými reáliemi a pohádkovými hodnotami, s druhy energií a mystérií, s kouzelnými artefakty atp. a taky s nějakými archetypálními okultními psychologickými i fyziologickými zákony, které se týkají člověka. Je to systém na ovlivňování člověka až do morku kostí, až na úplný základ a vytváří to kolem lidské civilizace jakýsi obal, jemnohmotné energetické a informační pole, který vytváří „božskou sféru“. A tím ovlivňuje člověka a plošně civilizaci.
V normálním případě, kdyby tu nebyl žádný zvrácený humus od reptiliánů a bezvěrců, tak by to fungovalo tak, že primitivní lid se rozvíjí v energo-informační „kapse“ od svých bohů, žije v duševně stimulujícím prostředí, které formuje a udává tomu hodnotu Galaktická federace. Tím se vyvíjí. Kdo se vyvine nad tuto sféru, tak už je potom samozřejmě volný i od GF, ale GF to určitě nevede tak, aby bylo potřeba se vymezovat. Je to prostě „božská sféra“, starodávná mimozemská psychotronika.
Hlasy z nebe.
Bylo to vyloženě založené kvůli rozvoji lidstva.

No a co se nestalo?
No jasně, tyto systémy byly zcizeny protistranou.
Jenže Drakoniáni nejsou tak strašně blbí, aby se do toho začali vrtat napřímo, ani Reptiliáni nejsou až tak strašně blbí, aby se do toho začali vrtat napřímo, protože moc dobře vědí, že k těm reálným mystériím a druhů energií a informací nemají přístupy a že se s tím musí umět a že zpětný kosmo odpal by je zle smetl, tak si na to pěstovali mezi lidmi totálně vyšinuté samolibé magory, kterým to dávali, aby si hráli na boha.
Toto nejvíce odpovídá všemu tomu, co jsem zažila.
Protože moje první „schíza“ byla o tom, že se na mě vrhli tito psychopati a hráli si na šamany a mystiky a ze začátku mě skutečně oblbovali něčím exotickým, indickým, to cosi bylo kouzelné pohádkové mystérium a mělo to v sobě autentickou energii něčeho vyššího a posvátného a kvalitního. Zkrátka si na mě zkoušeli „božské systémy“. Jenže protože jsou tupá hovada, tak s tím neumí a kouzlo dost brzo vyprchalo.
Zbylo jenom utrpení, deprese, apatie, nízký astrál a šedý svět.

Jak jsem s nimi válčila, po dalších rocích, tak skutečně jejich hlas zněl z nebe, a ten idiot, co u toho seděl, opakoval „jsem bůh“ s extrémně dementní toninou a taktem hlasu. Prostě z nebe zněl hlas, který říkal „jsem bůh“ a taky to znělo v hlavě. To jsou ty psychotronické mimozemské sítě od GF. Jenže zneužité nějakým tupým idiotem, který zněl tak strašně směšně, že by mu to nevěřily snad ani primitivní lovecké národy a poslaly by ho do hajzlu. I kdyby bučel z nebe jak poslední debil, že je bůh a slyšeli ho všichni šamani.
Navíc jsem tou dobou už znala skutečné „bohy“ z Galaktické federace a znala jsem rozdíl. Ve všem, úplně ve všem, od A až do Z. Takže jsem o to víc chápala, co tam sedí za hovado.
To znamená, že celá „božská sféra“ byla zatěžkaná a obsedaná nějakým takovým samolibým hovadem z lidské rasy, které svoji nízkou úrovní dusilo a perverzně ovlivňovalo plošný lidský duchovní vývoj a překonat tuto sféru bylo velice těžké, protože byla proti lidem vyloženě zaměřená, kvůli těmto zločincům. Žádný tvor na světě si nezaslouží, aby na něj z nebe bučel nějaký extrémní vůl, že je bůh.

Tak přesně tento typ mind controll je nyní v koncích a ti zločinci, co u toho dřepěli, se nyní zpovídají. Nevím, jestli jsou na planetě a ten soud se koná tady, což mám dojem, že tak je, nebo už si je úplně odvezli, ale asi jsou ještě tady, protože je slyším.

Včera jsem slyšela kousek toho soudu, než jsem usnula, slyšela jsem toho samolibého kreténa, jak se obhajuje, že nevěděl o tom, jak to je atd. Ale už stál před nějakými autoritami a musel se zpovídat. Byla to jen chvíle, brzo jsem usnula, ještě jsem viděla Bidena, že na mě nelibě reaguje, nevím proč jsem viděla zrovna jeho, no asi je u toho soudu taky. (Q povídačky můžou být zčásti i pravda, ale zkreslená) Ten co byl souzený se rozčiloval, že to zase slyším. Brzo jsem usnula, tak je snad vyšetřili hezky v klidu a soukromí, debily jedny.
Dnes už jsem za bílého dne slyšela, jak se vybavuje mimozemšťan, kterému ten debil ukradl systémy, s ním jako s obviněným. Dost si z něj utahoval. Ptal se, co ho vedlo k tomu, aby se nakýbloval do tak složitého a zodpovědného systému bez jakékoliv zkoušky a debil se obhajoval, že vůbec nic nevěděl a netušil, jak je to rozsáhlé a jaké to má vlivy. Což mu mimozemšťan uznal, že prý z dosavadních výslechů je znát, že skutečně nic netušil, že je blbý jak necky a že se prokázalo, že je akorát abnormálně samolibý. Že byl natolik přesvědčený o své výjimečnosti, že byl přesvědčený, že má v sobě dost sil „dělat boha“a měl představu, že o jeho výjimečnost nesmí lidstvo přijít a navíc ho fascinovala ta moc, kterou tím získá. Což je prý tak abnormální výchylka a tak monumentální samolibá nadutost, že už začíná spadat do duševních chorob a to mu může ulevit při soudu jako polehčující okolnost.
Takže je o tyto „božské“ naboby a burácející idioty a kretény z nebe velice dobře postaráno, už jsou souzeni a už nemůžou otravovat, jak za starých časů.

Což vnímám v reálném čase jako velkou úlevu a jsem i vyzývána, abych zkusila uvolnit hlavu, jako kdybych nic nikdy tak strašného nezažila, protože se zřejmě začne opět realizovat normální „božská sféra“, která má umožnit normální duchovní vývoj a určitě nezpůsobuje schizofrenii. Dělá mi to problémy, protože mám mozek za celý život už extrémně vystresovaný a mám vyloženě vytvořené tiky a zvyky, kdy vytvářím bloky, které mě mají chránit před vnějšími vlivy, nebo mají zabraňovat vstupům do mé hlavy. Takové ochranné stisky.
Ale do budoucna by se to mělo zlepšit, takže by to mělo znamenat, že kdo se psychicky a spirituálně rozvine, už by neměl mít problémy s touto demencí, neměl by tím být napaden, korigován, bržděn, ani deptán.
Zřejmě to nějak souvisí i s tím systémem 5G a s ohrádkou kolem světa z mikrovln, asi to bylo nějak nakombinované, to nevím přesně.
Ale technická stránka je jedna věc, že to třeba nonstop narušuje negativně, jenže to už je prd proti těm bestialitám, že hyperprostor kolem člověka až do „nebe“ hlídá nějaké extrémně samolibé hovado a primitivní kokot. Který má schopnost vlézt až do hlavy.

Tím by se měl uvolnit spirituální vývoj a s pádem těchto zločinců by měla odejít i „jejich vrstva“, „jejich lidi“, což jsou zřejmě agresivní aktivisti proti spiritualitě, ezoterice, zastánci režimu, obecně NWO, fanoušci úchyláctví, nacismu, liberálních perverzí, milovníci západu, chazarští rarášci a podobná verbež. Pomalu by se měli už dostávat do stínu, následně ke kremaci a do sladkého zapomnění a na světě by měla vyhrát spirituální linka vývoje.



U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.6. > PřilítliMimozemšťani> 









Záškodníků a mařičů nemusí být zase tak moc, může to být skupina těch cca 10% infiltrací do této rasy, která se nyní velice aktivně prorežimně a proti spirituálně vymezuje.
Když říkám „spirituálně“, mám tím na mysli skutečně spiritualitu, prostě i magii, šamanismus, esoteriku, reálné mimosmyslové zacházení, vjemy a komunikaci a také zkoumání jemnohmotných realit obklopujících tento svět.
Nemyslím tím žiďácké jakoby duchovno, které je dovolené i na vysokých školách. Kupř. dalajláma je dovolený – o tom se může žvanit a rozhodně neškodí sociální prestiži si ho dát do vitrínky na FB, to je žiďácké duchovno, falešné, pouze intelekt a falešné kecy. Zato Lobsang Rampa dovolený není, to škodí sociální prestiži, člověk se dostane do kolonky blázen, je nemyslitelné o tomto tématu a člověku něco začít na vysokých školách atd.
Tak aby bylo jasno, co myslím tím, že jdou proti skutečné spiritualitě.

Prostě dál pronásledují kacíře a čarodějnice, jak stupidní středověká hovada a strašně jim vadí, že by se mohla ezoterika a mystika jakkoliv osvobodit a dostat se z kanálu na povrch, že by se to muselo začít brát vážně.
Takže jdou absolutně po všem novodobém, co se týká duchovna a šlapou po těchto věcech, jak jen dokážou. Protože by to změnilo paradigma světa v jejich neprospěch, musela by se začít brát v potaz etika a hlubší principy a tyto zlé osoby, které prosperují z amorálnosti a perverze společnosti, by to stálo veškerou jejich budoucnost a možnosti.

Zkrátka spirituální proudy se probouzí, otevíráme se do galaktické éry a ty nejhorší amorální svině se tomu ze všech sil zkouší zabránit.
Je to strašné psycho.
Myslím si, že tyto osoby, co tak moc podporují režim a milují EU a NATO, jsou ta 10% infiltrace, případně patří do ještě rozsáhlejší skupiny nějaké devoluce, kdy se propadají v času a vývoji.
A že jakmile se dosáhne likvidace primárně této části obyvatelstva, bude klid a skokově se zlepší poměry ve společnosti.

Také, pokud jsou infiltrace, tak jsou velice poctivě proočkováni, protože chtěli jít jistě příkladem a podvědomě počítali s negativním kyborg převratem, nepočítali se svou porážkou. Prostě byli naprogramováni pro nasunování NWO, se scénářem, kdy budou nejdříve zničeni mystici, pak přijde kyborg očkování, pak se pozabíjí zbytek duchovních, navždy se zakáže etoterika a mystika a pak se nastolí dystopie NWO s kyborgizací a kontrolou mysli.
Jenže GF jim do toho šlápla a všechny tyto odporné svině je potřeba vystěhovat z této planety.
I posmrtně.

Prý jakmile to dneska chcípne, tak už to nemůže ani do pekla, ale jsou „ručně“ odváženi posmrtně z této planety, zkrátka mrtví jsou odsud uměle odváděni, ze sféry této planety.
Je to prý kvůli tomu, že už jsme se dimenzionálně pohnuli do výše, nebo prostě do lepších kvalit a že předtím jakoby stála planeta nad kanálem a kdo tu zdechnul a patřil do pekla, spadl do kanálu. Jenže nyní jsme se vznesli a už pod námi není kanál a také všechny zlé dimenzionální portály už jsou zavřené, takže tu jakoby chybí odpadní roura.
Takže se to musí dělat „ručně“.
Zkrátka toxické těžké duše jsou odsud odváženy uměle.
A už se sem nikdy nevrátí.
Sláva, třikrát sláva.

Tak si myslím, že ještě nějaký ten rok a ta hnusná infiltrace by mohla vychcípat, pokud to nesejme ten záblesk, což by bylo nejlepší.
Jakmile tito nebudou v této rase, tak už bude lépe, pak to bude už znát, že se tu dá jinak jednat a žít. Jakmile nebudou ve společnosti všude překážet tyto zrůdy, bude dobře.
Běžný pivní blb, který je přesvědčený o svém „rozumném světě“, kde „nejsou žádný duchové ani mimozemšťani a tyhle ezo kraviny ho nezajímají“, to nevím, co s tímto, tipuju, že tohoto živočišného druhu bude ubývat. Hlavně je to kvalita, která bude tupě opakovat to, co se do něj namlátilo ve věku 5 – 20 let. Kdyby se těmto blbům mlátila do hlavy od 5 let telepatie, psychometrie, astrální cestování a reinkarnace, budou to tupě vyznávat celý život a to i bez jediného důkazu, prostě v nich není žádná vlastní síla a hledačství.

To je jenom o typu propagandy, která se nasadí a kdo ji bude ovládat.

Rozhodně se věci mění a doufám, že je to jen začátek.
Do konce svého života chci vidět ten prolhaný tupý materialistický svět, do kterého jsem se narodila, definitivně zničený a nahrazený něčím novým.
To nové bude buď extrémní fašismus a dystopie, pokud tu zůstane dosavadní kvalita lidí, nebo se to konečně začne vracet k úrovni Atlantidy, pokud vymře nekvalitní lidstvo a infiltrace.



U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.6. > PřilítliMimozemšťani> 








Spíš je to tak, že velká variabilita druhů v galaxii a ve vesmíru je pravda a že realitou jsou jak kočkovité, tak plazoidní druhy mimozemšťanů a nejsou jediní, zkrátka že typicky humanoidní mimozemšťané, kterých je tu ale dejme tomu většina, nejsou jediný typ.
Kočky jsou s humanoidy, lidskými rasami, vesměs spřízněné a bojují proti reptiloidům.
Zřejmě mají poměrně široké rozpětí, jak vypadají. Já jsem navnímala zhruba 3 typy, vlastně 4 typy, protože jeden vypadá skutečně jako velká kočka, jako velký černý pardál, vypadá jako velká kočkovitá šelma a ač má velice vysokou inteligenci i vyspělého ducha, nejsem si vůbec jistá, jestli se liší stavbou těla byť jen o malý kousek.
To nevím, možná má GF ve svých řadách zkrátka i velké kočky, které jsou prostě velké kočky, ale jsou bráni jako členové GF, nikoliv jako domácí mazlíčci. Protože jsou inteligentní, chápou situaci atd. Nebo je tam nějaká změna, že třeba chodí po dvou a já to nepostřehla.
Jde o to, že je tam veliké rozpětí ve fyziognomii tím křížením – někteří vypadají velice kočičím způsobem a chodí po dvou nohách, ale mají srst a vesměs nenosí oblečení a jiní jsou více lidé s příměsí kočičího DNA. A ve vzhledu je pak taky velký rozdíl, někteří jsou víc lví, někteří pardálí a někdo má jen stopové znaky kočičích rysů.
Některé ty výsledné „zjevy“ mohou na nás působit i strašidelně, někteří jsou vyloženě krásní a nebo i roztomilí.

Stejně tak ti reptiloidi – často když mě terorizoval nějaký echt úchyl a pořádný šmejd, že by to v lidské rase byl doopravdy despotický úchylný hajzl nejvyššího formátu, tak se mi hlavně před spaním, kdy je člověk už uvolněnější do mimosmyslového vidění, zjevily jejich podoby.
Jo, reptiliáni. Prostě měli tu plazí držku.
Neviděla jsem o nic výjimečnější podoby, než jaké už byly ztvárněny. Jestli měli trochu širší hubu a parůžky trochu výš, nebo níž, to by byl jediný rozdíl proti tomu, co už bylo výtvarně dávno mnohými jinými zpracováno. Zkrátka lidstvo ty podoby zná. Taky je jich více druhů – třeba Drakoniáni jsou mezi nimi specifičtí, protože mají takovou tu štíhlou protáhlou hubu „Rohatých“, která se často zaměňuje s kozou, Reptiliáni jsou robustnější a mají širší huby a pak jsou všelijaké „ještěrky“, což jsem ale viděla už víc v humanoidní formě, asi jsou to taky nějaké křížené podoby mezi humanoidní formou a reptiloidní.
Prostě dle všeho skutečně tyto pro nás velice nepřátelské bytosti existují.

To, že se to pořád dokolečka někomu stává, že přichází do kontaktu s těmito mimozemšťany, hodnými i zlými a pořád dokolečka se skloňují lidské, kočičí a plazí rasy, to je důkaz. Já jsem se záměrně vydala na cestu autenticity kvůli prolhanému internetu plnému podvodníků a divných existencí, kteří jedou nějaké svoje divné školy vedoucí do zkázy, takže kdybych se primárně bavila s přerostlými motýly, modrými ptáčky, bojovala jsem po boku agresivních supů proti zlým skunkům a špagetovým monstrům, určitě bych to nezatajila.
Ale já skutečně viděla primárně humanoidy, kočky a jako nepřátele plazy a galaktickou mafii.
Proč se toto jako tedy pořád dokolečka někomu stává a pořád o tom někdo mluví, když by to nebyla pravda?

Prostě je to pravda.
A lidstvo na to není vůbec připravené.

Na internetu sleduji jedovaté nepřátelské profily z protistrany, (pouze na FB, zase nebudu kvůli tomu procházet všechny sítě světa) – tedy zastánce režimu a bezvěrství, tzv. „demokracie“ a materialistického ateismu, případně takového toho okleštěného žiďáckého duchovna a kultury, která vynechává šamanismus, ezoteriku a magii a je pouze o intelektu.
Někdy se mi až tají dech nad mírou nenávisti proti „ezo“.
Jak tyto příšerné zrůdy vyšilují a jak brutálně nenávidí mystiky.
Já je taky nenávidím, tyt nepřátele ezo a mystiků, doopravdy vidím jako jedinou cestu, aby vypadli z tohoto světa, aby byli odstraněni. Pochopitelně že smrtí.
Ale ne válkou, ani cíleným zabíjením. Já věřím na ten záblesk a jejich covid likvidaci přes nemoce a neplodnost. Prostě musí zmizet ze světa.
Nejen tito, ale i obyč primitivové.
Pokud se má na tomto světě rozvinout nová éra, tak tito sprostí uzurpátoři, kteří jsou neuvěřitelně arogantní a svoje zlo a tyranii duchovních lidí povýšili na hodnotu, směr svého života a nyní je na nich znát nervozita, že se jim jejich „pětiletka“ začíná hroutit … ti musí vypadnout z tohoto světa. Teprve nyní v těchto dobách přiznali, že jejich tyranie lidí jako jsem třeba já byla záměrná a systémová celou dobu.
Chci, aby zemřeli, aby opustili tento svět.

Myslím si, že mám nárok a že se mi přání splní, že se dočkám jejich likvidace.
Protože to my jsme vyhráli válku proti zlým rasám a jsme v kontaktu s GF, ne oni!
Díky nám končí „mind controll“, to my jsme to odrazili, ne oni!
Nadchází naše éra, ta jejich končí!
A jak se ukázalo, jsou vůči nám tak nepřátelští, že je do nové éry už nikdo brát nechce.
Jen ať pěkně zajdou, tak jak je to v mytologických konceptech, pápá, už táhněte do věčného zatracení, vy zrůdy divný!
Popravdě časoprostor je velice složité místo a tato extrémně jedovatá část obyvatelstva, která chce násilím udržet bezvěrství a konzum a definitivně zničit mystiky, nemusí být jenom zlá infiltrace do této rasy, ale můžou být i něco jako „devoluční proud“.
Něco jako opak evoluce. To jsem viděla taky, že je to možné. Že každá bytost, která jde ve zlu a vyvíjí se špatně a ignoruje Stvořitele a nerespektuje ho, se jednou „přetáhne“, asi jako natažená guma a potom se prostě odpráskne zpátky. A pak se inkarnuje jako devoluce. Tzn. se inkarnuje vždy už jen směrem do čím dál větší minulosti od okamžiku, kdy byla odprásknuta a dělá výrazné a významné, poučné zlo pro ostatní, kteří díky tomu rostou. Sama ta bytost se ale už nevyvíjí, už se jenom smršťuje někam na začátek, je nepoučitelná, toxicky a agresivně vystupuje proti klasické spirituální evoluci, směr dopředu.

Časoprostor je složité místo a dějí se v něm divné věci.
Bůhví, co to je za sbírku, tito šmejdi, co agresivně vystupují proti mystice, ezoterice, spiritualitě a všechno jim připadá k smíchu, vše jen hejtují.
Rozhodně musí jít pryč.
Proto – není možné očekávat žádné plošné odhalení a odtajnění a osvobození, dokud neproběhne výrazná depopulace, dokud masy těchto buď chronicky zlých, devolučních, infiltrovaných, nebo případně velice spirituálně zaostávajících neodejdou z tohoto světa.

Protože i když tu zůstaneme jen ti „lepší“, tak po dlouhodobé příšerné situaci na tomto světě budeme mít co dělat, abychom byli schopni přijmout galaktickou realitu.
Nemůžeme pro tak složitý úkol mít mezi sebou záškodníky a mařiče.




U příspěvku:kink a kafe
Čtenář - 13.6. > Je to zpěvačka z Gabrage? 8 ball pool
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
Čtenář - 13.6. > čtenář> SI BLBEJ NEBO CO? ŽÁDNÝ PYŽAMO, JULA JASNĚ NAPSAL PYJAMO PIČO. V PYJAMU SE PYJE, TAKŽE V KAPSIČCE JE FLAŠKA NEJLEVNĚJŠÍ VODKY (PŘÍPADNĚ ČÍNSKÝ NAFUKOVACÍ PYJ). NÁŠ JULA! SLÁVA MU, HOVADU VYLITÝMU RASISTICKÝMU.

U příspěvku:Olej.Prst.Plátno.14let.Co dodat:)
Čtenář - 13.6. > Poměrně barevný obrázek, který vypadá dost zmateně. geometry dash
U příspěvku:abarvé
Čtenář - 13.6. > Docela fascinující příběh. doodle baseball
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
Čtenář - 13.6. > čtenář> Fakt má tak vytroubeno? Jaká kapsa u pyžama? K čemu by tam byla? Jako kdyby se náhle jula v noci probudil a rychle potřeboval šroubovák nebo pytlík rejže? Náš nudla, no, tohle fakt nikdo jinej než šedesátiletej panic nevymyslí.
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
Čtenář - 13.6. > NEVÍ, KDE JE NA ŽENSKÝ KUNDA, SEDM LET SI TU VYMÝŠLÍ A POVÍDÁ SÁM SE SEBOU. TRAGÉDIE.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter