Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
farišta
(muž)
Občasný
Na Totemu: 35884x
Napsat zprávu

stárnoucí muž na létající hrazdě.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:zdvořilostní soirée
farišta (Občasný) - 10.8.2020 > 1 helen> ok, respekt, nože uschovány:-) buď zdráv(a)
U příspěvku:neděle pod dohledem
farišta (Občasný) - 10.8.2020 > 1 helen> díky moc za reakci. ano, blábolení opilce, to je ono. nebo taky "zvěst blba" jak někdo někde napsal. myslím, že ses trefil(a). ještě jednou dík
U příspěvku:klasická milostná zápletka
farišta (Občasný) - 8.8.2020 > j.f.julian> milý j.f.juliane. abych odpověděl postupně:
1. píšu stále, už dost let, jenom jsem nenavštěvoval totem. jeden z důvodů, proč se tak stalo, bylo, že se mi zajídaly hloupé řeči. těch tu tehdy bylo plno.
2. ad chřipka - ne.
co se týká míry citu, její vnímání je individuální, neřekl bych třeba o sobě, že mám citu nedostatek, ale zvenčí to může vypadat jinak.
dobrá, nebudu číst tvoje verše, jestli si to přeješ, ačkoliv mi není jasné proč tedy publikuješ, ale to je veskrze tvá věc.
nakonec se ještě malinko omluvím, že jsem tě zklamal, ale fakt jenom malinko.
zůstávej zdráv.
U příspěvku:Tlačítko
farišta (Občasný) - 8.8.2020 > hlubší kritiku tu asi nedám. jen drobně: ano, tohle se mi líbí. tady začíná poezie.
U příspěvku:neděle pod dohledem
farišta (Občasný) - 8.8.2020 > František Vyrut> zvláště ta, jsem poctěn.
U příspěvku:neděle pod dohledem
farišta (Občasný) - 8.8.2020 > j.f.julian> díky dík díky. nemyslím, že jsem udeřil na "moderní" notu. stává komplikace s významem a časovým určením "modernosti". to je víc než dost tlachání na pěkný večer se spoustou vína. díky za přiznání fantazie, myslím, že je to standardní výbava, je ale třeba jí užívat. dík.
U příspěvku:neděle pod dohledem
farišta (Občasný) - 8.8.2020 > Zeanddrich E.> a ještě k téhle poznámce. rozjezd - zadrhnutí, eh to může být, nevím, nejsem objektivní, ale ani wolker:-))
k "pseudorýmu" krys - měsíc bych jen napsal, že není záměrem a sám neslyším souzvuk nad míru obvyklou v běžné řeči, každopádně bych se tím nedal rušit ani podprůměrně (kde je průměr rušení, nebo rušivý průměr? hehe)- navíc jejich vzdálenost v textu je přeci jen značná. takových lichých asonancí bys myslím mohl najít víc, a je ode mne jen výrazem mé vrozené upřímné naivity, že je neshledávám záměrem. díky a buď zdráv.
U příspěvku:neděle pod dohledem
farišta (Občasný) - 8.8.2020 > Zeanddrich E.> děkuju za obsáhlou reakci. je to trochu humorné, ale verš, který se ti nelíbí jsem ukradl. není můj, lépe - vypůjčil jsem si jej. udělal jsem to samosebou proto, že je lepší, než bych bych byl schopen napsat (to se tak dělá, haha). význam je však trochu jinde, než ho vnímáš. je to pouze metafora (a pro mne neodolatelná) života a jeho nepopiratelné konečnosti, míjení bytostí po krátkém střetnutí. "objektivní identifikace s přísnou záležitostí zvenčí" mi tak trochu klouže po povrchu smyslu:-)))
a ještě jednou dík, bývalo tu za starých časů přece jen veseleji a živěji.
U příspěvku:klasická milostná zápletka
farišta (Občasný) - 7.8.2020 > p74> děkuju moc za reakci. co se týká zalamování do veršů, jsem děsné prase, řídím se většinou citem, který nedokážu uspokojivě vysvětlit, navíc zde tuším neohlídal jsem formátování ctrl c+v. pointa (a její chápání) je věc subjektivní a stěží vymyslím jednu, natož abych pokračoval dál. moc dík ještě jednou
U příspěvku:klasická milostná zápletka
farišta (Občasný) - 5.8.2020 > čtenář> máš pravdu, úplná podobnost. to se pohříchu stále děje a čelit takové situaci, to vyžaduje alespoň celého člověka:-)
U příspěvku:Íkaros
farišta (Občasný) - 4.8.2020 > dojemné
U příspěvku:klasická milostná zápletka
farišta (Občasný) - 4.8.2020 > j.f.julian> ano, taková stará fízlovská poetika
U příspěvku:STRUKTURA
farišta (Občasný) - 4.8.2020 > plurál neštěstí (bez ch) se mi zdá šťastnější:)
U příspěvku:ZVUK
farišta (Občasný) - 4.8.2020 > je to dobré. prostředek velmi, pak to zadrhává a poslední 4 verše - jo.
U příspěvku:Probuzení
farišta (Občasný) - 4.8.2020 > pěkný obrazy. bankomaty vyplazují jazyky. zalamoval bych verše dřív.
U příspěvku:Venkovská místnost
farišta (Občasný) - 4.8.2020 > "mávání trsu" "sloužit nepsaně". já fakt nevím, o čem tahle báseň je. přitom mi připadá, že záměr byl takový, aby snad i průměrný se trochu chytil? nebo ne?
U příspěvku:Herkulova kašna
farišta (Občasný) - 4.8.2020 > to se mi líbí
U příspěvku:Místo
farišta (Občasný) - 4.8.2020 > moc přídavných jmen (např. nezkrotné bytí zarostlých zahrad). je to spíš takový popis, to byl záměr?
U příspěvku:Florenc II.
farišta (Občasný) - 4.8.2020 > dobrá myšlenka. trochu dlouhé.
U příspěvku:zdvořilostní soirée
farišta (Občasný) - 4.8.2020 > čtenář> děkuji za reakci. myšlen zvláštní druh ženy, schopný se nudit bez umělého oddělení.
U příspěvku:Boj
farišta (Občasný) - 5.11.2014 > Mukosolvan> neklesej na mysli a piš. doporučuju kratší věci. já to dělám dodnes, páč jsem už senila:-)
U příspěvku:Listopadová
farišta (Občasný) - 5.11.2014 > "Hledám ptáka, který v duši
nosí soumrak nebo květ"

trochu patetické, ale líbí se mi tyhle dva, zbyte je takový jako strojený, se mi zdá.
U příspěvku:Boj
farišta (Občasný) - 5.11.2014 > no, trochu jsem čekal pointu, když jsem se tím prokousal až ke konci. je to tak realistické, až si říkám, kam se poděla sranda?
U příspěvku:na dalekou cestu
farišta (Občasný) - 4.11.2014 > P.V.Ctihodný> firma děkuje. už abych vyrazil, nebo kéž?
U příspěvku:Konec
farišta (Občasný) - 1.11.2014 > NatálieM> chtělas reakci na svůj text, nebo se pohádat? nerozumím dobře, co mi píšeš, bez čárek mi ten smysl jaksi uniká. ale má rekce byla v zásadě pozitivní, rád čtu věci od lidí, kteří přemýšlí, kteří chtějí přemýšlet. a nemyslím si, že smrt je něco mimo nás, je to součást života, se kterou se neumíme vyrovnat. jak jsem napsal prve, nezbývá, než věřit. jestli ti to nejde (jestli ti to není dáno), pak zbývá asi jenom strach. myslím strach z nedokončeného díla, strach z neprožitých okamžiků (zásadních okamžiků). nesituoval jsem se do role pána nad smrtí, nehodlám s tím začínat ani teď. jen jsem přišel po letech na totem a četl příspěvky. a chtěl komunikovat. otevřeně komunikovat. mohl jsem stejně dobře napsat, že je to blábol náctiletého grafomana. ale jednak si to nemyslím, jednak jsem nebyl jiný, když jsem byl mladší. ale postrádám tu živější diskusi pod příspěvky, to nebývalo. reakce mě tehdy dost formovaly. díky, žes odepsala, ostatní ani to nezkusili. a psaní stále vnímám jako intelektuální záležitost, rozuměj otevřenou názorům, takové psaní, ke kterému nemám co říct, je pro mne mrtvé (ať odpočívá na Slavíně). měj se hezky a piš. svět ještě není popsaný.
U příspěvku:Blízkosti
farišta (Občasný) - 1.11.2014 > já si tě namouduši dám celýho. feeling je mi na tělo.
U příspěvku:Ty mi rozumíš
farišta (Občasný) - 1.11.2014 > kurva. to už jsem tu nečekal. já tě dopo, samosebou. snad si tě i přečtu, budu-li mít kdy. byl jsem s tebou, přesvědčenej, to s emi nestává, ajlajkit
U příspěvku:Dobrá rada
farišta (Občasný) - 1.11.2014 > zatím jsem nevyhrál
ale už to slavím
a je to jenom grál

ale ne svatý
však já ho spravím
kolo rozťatý
U příspěvku:Záblesky mlhy
farišta (Občasný) - 1.11.2014 > promiň, ale tohle je nezpůsobilé, abych k tomu napsal cokoliv, jesti chceš, můžeme si napsat soukromně, docela by mě zajímalo, proč píšeš.
U příspěvku:Konec
farišta (Občasný) - 1.11.2014 > hezky jsi to zakončila. nezbývá než věřit. i dýchání je způsob víry v kyslík. musím tě zklamat, jsou knihy, které začínají smrtí a není jich málo. BTW: vím, co je paradox, a ty?
U příspěvku:Sonáta do nebe
farišta (Občasný) - 31.10.2014 > ale jo. víš, já mám radši kratší a sevřenější věci. taky když rým, tak rytmus, v tom jsem staromil. ale mám rád, když čtu, co prýští zvnitřkučlověka a tohle je ten případ. každej kdo píše se rad štítí, znám to, ale kdybys chtěl(a), napiš, třeba jenom pokecáme, třeba nám to bude k užití voběma howgh.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter