Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:PAVILON CHAOSU
kill art (Občasný) - 15.12.2005 >
U příspěvku:"obloha na Kuksu"
kill art (Občasný) - 14.12.2005 > buryzon> tak jo... čau
U příspěvku:Ráno /90x192/
kill art (Občasný) - 14.12.2005 > Lumig> ale jsi na dobré cestě...
U příspěvku:Nespí, je jenom mrtvá
kill art (Občasný) - 14.12.2005 > tak to je bomba...
U příspěvku:Ráno /90x192/
kill art (Občasný) - 14.12.2005 > tyhle kompozice by se měli dělat tak aby jsi měl mezi tím velké přestávky, aby jsi si od toho od počinul a s odstupem tomu postupně dával to co to chce a by jsi to dotáhl do určitého perfektcionalismu... někdo si také dělá hodně skic... ale je jasné že tady tenhle perfektcionlismu nebyl pro to tak vypadá... jak to je... samořejmně to má také své, ale já jsem bud pro tuhle verzi... která by měla působit více psychydelic! nebo potom pro perfektně promyšlenou verzi, kterou jsem popsal nahoře... pokud to děláš na jeden zátah, jak jsem pochopil, nemáš ten patřičnej objektivní odstup který pro tuto věc potřebuješ... nic ve zlém moc se mě líbí cesta kterou kráčíš, ale ne vše co vytvoříš... to ukáže čas chce to trpělivost...
U příspěvku:"obloha na Kuksu"
kill art (Občasný) - 14.12.2005 > Renee R. Wilfling> ano jsem egoista a prase... ale jsem aspon upřimný ... ahoj... mír
U příspěvku:"obloha na Kuksu"
kill art (Občasný) - 14.12.2005 > Renee R. Wilfling> bohužel to bych stratil svou kill-identitu a vy by jste věděli kdo jsem, když si dáš trochu práci tak na to přijdeš... jinak to zatím bude jak chci já...
U příspěvku:OCH,SPADL MI KAPESNICEK...
kill art (Občasný) - 14.12.2005 > tady se čaruje až se... a taky to vidím že ta šamanka chodí kolem ohně... ale nevyvolává dábla, ale snaží se očarovat a začarovat nějáké lidi...
U příspěvku:LINEFACE
kill art (Občasný) - 13.12.2005 >
U příspěvku:dětské hry
kill art (Občasný) - 13.12.2005 > dětský "mafioso"
U příspěvku:led
kill art (Občasný) - 13.12.2005 > kildně tam na některé mohlo být více odkryté to pozadí to je také fantastické... jinak není co dodat...
U příspěvku:Alpské horizonty
kill art (Občasný) - 13.12.2005 > čisté...
U příspěvku:"obloha na Kuksu"
kill art (Občasný) - 12.12.2005 > al-ash> to jsem rád! tak posuzuj a neplet se do toho jak ten "totem" beru a co si o něm myslím, a bude vše vpořádku...
U příspěvku:Had před kolotočem
kill art (Občasný) - 12.12.2005 > já to nekritizuji.. ani nehodnotí.. ani ti nic nevytíkám protože jsem zatím nepochopil o co jde? tak promin jestli jsem se tě nějak dotkl...
U příspěvku:pokus s airbrush
kill art (Občasný) - 12.12.2005 > opravdu pokus... airbrush nevznikl k tomu aby jsi obkresloval pseudoakty... tod regel č.1 pokud se chceš naučit! kup si nějakou knihu o Airbrushu, je to dlouhodobá záležitost, která má své pravidla... jinak je to zbytečné... toto se dá lechce namalovat, tak proč špinit pistol barvou?
U příspěvku:jogín
kill art (Občasný) - 12.12.2005 > svacis> jinak pokud medituje měl by mět postoj vyvážený a ne jeden palec tak a druhý jinak jako by byla ruka obracená... dale spodek figurálu splívá neštastně s pozadín... obraz je moc barevný což by se dalo, ale barvy by se měli jink rozložit... figurál tohoto typu by se měl od pozadí od dělit nebo by jsi si měl vytvořit figurál který je plný... to je můj názor...
U příspěvku:"obloha na Kuksu"
kill art (Občasný) - 12.12.2005 > buryzon> co děláš? "myslíš" nekecej... myslet si můžeš... haj hou bych chtěl vidět toho co skáče pod vlak, jak pod tou lokomotivou roztahuje křídla?
U příspěvku:čtverce
kill art (Občasný) - 12.12.2005 > svacis> ty seš nějakéj filosof... to bude nějaké vychodní duchovní nadšení... řek bych
U příspěvku:jogín
kill art (Občasný) - 12.12.2005 > svacis> ...když se podívám na to pozadí! nemám rád když někdo maluje a nenaučí se rozetřít barvu... samozřejmě že mi napíšeš že to byl záměr...
U příspěvku:na kopcích
kill art (Občasný) - 12.12.2005 > to není můj "geschmack" jinak kvalitně nafocené...
U příspěvku:jogín
kill art (Občasný) - 12.12.2005 > začátečnická blbost...
U příspěvku:Les III
kill art (Občasný) - 12.12.2005 >
U příspěvku:..bhn.
kill art (Občasný) - 12.12.2005 > buryzon> myslím že toono se umí obhájit sám... seš nějakej mimo, dej se dohromady... a nekuř tu trávu, nedělá ti to dobře...
U příspěvku:"obloha na Kuksu"
kill art (Občasný) - 12.12.2005 > buryzon> myslíte ,že sebevrah skákající z výšky chce roztáhnout křídla? "buryzon"
myslím si že není moc sebevrahů co maj křídla... Haj Hou...
U příspěvku:Had před kolotočem
kill art (Občasný) - 12.12.2005 > ty si znás děláš srandu ne?
U příspěvku:..bhn.
kill art (Občasný) - 12.12.2005 > není to umění? je... užasné! ale co tím chtěl basník říct?
U příspěvku:chorobná fantazie
kill art (Občasný) - 12.12.2005 > to to jsou jedny z mála věcí co nejsou umělé...
U příspěvku:"obloha na Kuksu"
kill art (Občasný) - 12.12.2005 > buryzon> vždyt říkáááámmm že jste kreténi a že si dáváte bodování jak se kdo ským kamarádí, ted to jenom potvrzuješ hňupe...
U příspěvku:Zvědavá
kill art (Občasný) - 11.12.2005 > Zuzzz> tak nějak...s tou kočkou... věci mám na netu třeba je znáš až mě to tu přestane bavit tak ti dám adresu...
U příspěvku:Vymyslete mi nazev sííím :-)
kill art (Občasný) - 11.12.2005 > nebo spíš by jsem řekl že je máš v předu delší něž v zadu ale to se mi zdá divný... ty vlasy mi nejdou do hlavy s tím jsem se ještě nesetkal normálně se dovedu napojit na člověka a jeho auru, ale u tebe vidím jasné pěkné ženské rysy, tak max. 20 let ale ty vlasy mi nehrají... něco s něma máš, co nedovedu rozluštit... nějak divně ostříhané...
U příspěvku:Vymyslete mi nazev sííím :-)
kill art (Občasný) - 11.12.2005 > Alyna> znamená to "polib mi zadek" no... prdel... dílko ti nemohu poslat ty by jsi mě prozradila kdo jsem... jestli jseš to ty tak davám 5 , taky jsem premýšlel že to mužeš být ty a že jsi ty vlasy při té poze měla nějak v pohybu a ve vzduchu...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter