Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Vazelína
MAO (Občasný) - 29.3.2005 > tfujtajbl... tomu se ale říká faktické čížkovství jako noha.
U příspěvku:Koleda
MAO (Občasný) - 28.3.2005 > Já bych se do toho obul s hermeneuticko-lingvistickým nasazením a jistě bychom nějaký rozumný výklad teoreticko-umělecké hodnoty Tvého minimalismu nějak našli.

Pobavil jsi mě. :-))))))))))
U příspěvku:BÁSNÍK ČERMÁK V OBDOBÍ ZRALOSTI
MAO (Občasný) - 28.3.2005 > Body patří Kubovi. :-)
U příspěvku:sebeléčba
MAO (Občasný) - 28.3.2005 > Podívej se na to seshora, Kubajz... Tyhle "kritiky" se jmenují: zelená závist.

Nechci ti mluvit do tvých vztahů s nikým, navíc bych řekl, že ty si to zatraceně dobře přebrat umíš, ale prosím tě - důrazně - nedej si do tvorby krafat.

Abys mi správně rozuměl, dobré rady od starých kozáků využívají i staří kozáci. Určitě víš, že i ti největší autoři využívají služeb různých lektorů, redaktorů a korektorů. Ale nikdo takový na Totemu není.

Na jednu stranu nemusí být každý arogantní chvastoun, to je fakt. Na stranu druhou bys si měl uvědomit, že ty už jsi zralý básník, který našel svůj styl... Odpovídá to pochopitelně i věku (což není na závadu). Na Rimbaudovi nebo Jeseninovi je TAKY VIDĚT, že to psal mladý klučina. Lyrická poezie je totiž primárně kolbiště mladých kluků... Čili básník jsi. Stylový, zralý - jako jeden z mála tady můžeš být nazýván geniálním.

A dospělí spisovatelé píší romány.

Jestli ti někdo závidí Ortena (tuším, že jsi ho dostal, ne?), nebo talent, nebo - já nevím - třeba ten tvůj vzhled, je to jeho věc. Ale psát o poezii, že to "jsou mrzáčci, ne básně..." To je svinstvo hodné ignoranta. Já nevím, tuhle něco trousila Ztratila, že prý se o tobě psalo v Literárkách. Napíšu Patočkovi a zeptám se.
U příspěvku:sebeléčba
MAO (Občasný) - 28.3.2005 > A jinak si uvědom, že člověk jako Emmet by takového nenapsal nikdy nic a stejně tak nikdo z ostatních...

Cože - Kubo - o tobě už se prý psalo v celostátním tisku? Prý jsi byl i dosti pochválen. :-)))

Přijdeš do čítanek, zatímco tihle tady do prdele. Když se k tomu navíc připočte tvůj věk - tak máš velký nárok na označení "geniální"...
U příspěvku:sebeléčba
MAO (Občasný) - 28.3.2005 > Nic si z nich nedělej. Je to perfektní. (Jen blázínka prosímtě škrtni...)

Tvůj oddaný
Stále ti velkou kariéru prorokující.

MAO.
U příspěvku:O řeči nadbytečné
MAO (Občasný) - 26.3.2005 > Manažerka nemanažerka "kytice zmijí" je fajn. Ostatní až moc. Ale zase ta kytice zmijí sedí.
U příspěvku:Při četní Giona
MAO (Občasný) - 26.3.2005 > Formálně vzato - je to fajn. Taková dekadence opět trochu.

Drfaust - líbá zem a znásilňuje ji atp... Možná že verši. Přijde mi to smysluplnější, než tvé vlastní "pila je oknem mezi domem a stromem"
U příspěvku:Chromogram, andílku!
MAO (Občasný) - 26.3.2005 > Nohu máš kratší o panenství. :-)))
U příspěvku:Jazyk český
MAO (Občasný) - 26.3.2005 > Je. Máš velice slušný slohm čisté vyjádření, a nejspíš je to celé nějaká fligna. :-)
U příspěvku:prázdný příspěvek
MAO (Občasný) - 24.3.2005 > Nebojí se! Proletariát jde s ním!
U příspěvku:Energie čchi
MAO (Občasný) - 24.3.2005 > Ano. Takto je třeba nakládat se nepřítelem!
U příspěvku:REKONSTRUKCE
MAO (Občasný) - 24.3.2005 > Ještě k diskuzi. Autor zde pobíhá jako hysterická kvočna a dokazuje, dokazuje, dokazuje - co dokázat nelze. Žádný argument neudělá ze špatného dobré: hle, jak rafinovaně jsem to špekuloval?

Nu a? Je to tím o něco lepší? Nikoliv.

Výsledek je stále týž - nuda, žvástíček.
U příspěvku:REKONSTRUKCE
MAO (Občasný) - 24.3.2005 > Problém s některými kritikami je v tom, že není co kritizovat.

Kink tedy nekritizovala z toho prostého důvodu, že TEXT JE POD VŠÍ KRITIKU...

I zde je třeba se spokojit s body.
U příspěvku:CULPA MEA
MAO (Občasný) - 24.3.2005 > Ano! Sebekritika je předpokladem k pozdějšímu duchovnímu zrání v duchu komunismu!
U příspěvku:I když - Ale - Jinak
MAO (Občasný) - 23.3.2005 > zděšený rozměrem? To chápu!
U příspěvku:prázdný příspěvek
MAO (Občasný) - 23.3.2005 > tak
U příspěvku:prázdný příspěvek
MAO (Občasný) - 23.3.2005 > trošku vlny klišé smýkají touhle lodičkou.

Velmi dobrá kritika od ženy, která spářila i Ondřeje Neffa s André Bretonem, aby porodila Elektrického Psa.
U příspěvku:Nežli kohout zakokrhal
MAO (Občasný) - 23.3.2005 > A co je tam jako nového? Překvapivého? Apokryfního?
U příspěvku:I když - Ale - Jinak
MAO (Občasný) - 23.3.2005 > zděšený názor je fakt divný. co takhle "poplašná zpráva"?
U příspěvku:Potácení (překlad)
MAO (Občasný) - 23.3.2005 > Buď je nudná kniha, nebo překlad.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter