Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
R.Samildanach
(muž)
Občasný
Na Totemu: 15257x
Napsat zprávu

Jsem kniha, co jí písař, kdysi rozmáz řádky Jsem příběh, co se v srdci, časem přebolí... Když ohlédnu se psanou mlhovinou zpátky, můžu já být vlastně kdokoli...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Přešlapy
R.Samildanach (Občasný) - 28.2.2015 > Není zač!
U příspěvku:Přešlapy
R.Samildanach (Občasný) - 1.12.2014 > Michelle> Jj. :-)
U příspěvku:Budoucí tmy
R.Samildanach (Občasný) - 11.7.2013 > :c)
U příspěvku:Včera na Sázavě u Čtyřkol
R.Samildanach (Občasný) - 23.12.2012 > Jsou to opravdu nutrie. Vydra neni hlodavec, ale vodni selma. Bobr ma placaty ocas. Daleko podobnejsi je ondatra, ale ta ma trosku jiny tvar hlavy a tela. Nutrie do nasi prirody nepatri. Kdysi nekomu utekli a dnes se jim u nas pomerne dobre dari. Ja je pozoroval nekolikrat na Ploucne a na Chrudimce.
U příspěvku:Názory na samotu
R.Samildanach (Občasný) - 12.10.2012 > Michelle> Vylet? To jako nekam sem? Dej vedet. Zajdem nekam... zas, po letech :c)
U příspěvku:Názory na samotu
R.Samildanach (Občasný) - 6.10.2012 > Nevím jak na krku španělky, či italky, či skotky, nebo sontaranky (s tim má nejspíš největší zkušenosti Othelo :c)), ale na mém krku nikdo přehmaty, hmaty a ani ohmaty dělat nebude. Jo a básnička.. Ta se mi líbí. ;-)
U příspěvku:Ke kořenům duchovnosti
R.Samildanach (Občasný) - 14.8.2012 > Je mi líto, ale na Tvé, poněkud scestné výpady se nedá odpovídat...

Člověk s Tebou mluví normálně a Ty jej napadáš za něco, co netvrdí. Házíš do jednoho pytle věci, které spolu nesouvisí...

ale o tom už mluvil Ježíš... Tahle diskuze nemá cenu, dokud se s Ježíšem, či Duchem svatým opravdu nesetkáš. Tebe nezajímá pravda. Tebe zajímají jen Tvé pravdy...
U příspěvku:Krajina a stín
R.Samildanach (Občasný) - 19.7.2012 > trochu rozkecané... ale líbí... :c)
U příspěvku:Antropogeneze
R.Samildanach (Občasný) - 19.7.2012 > Hmmmm.....
U příspěvku:Jezevčík
R.Samildanach (Občasný) - 19.7.2012 > Takoví jsou i někteří lidé... nikdo jim nikdy neřekl, že už ... a vlastně si tu myšlenku nechám pro sebe :c)
U příspěvku:Zátiší s parníkem
R.Samildanach (Občasný) - 11.7.2012 > Hezké :c)
U příspěvku:Dřív než potkáš...
R.Samildanach (Občasný) - 6.7.2012 > Nojo... jenže mi to neukládá změnu....
U příspěvku:Dřív než potkáš...
R.Samildanach (Občasný) - 6.7.2012 > JJ... máš pravdu. Já si toho všiml už včera, ale nešel mi internet. Stejně je zvláštní, že si toho nikdo nevšiml dřív. 
U příspěvku:Pro nikoho
R.Samildanach (Občasný) - 22.6.2012 > Trošku moc polovyjádřených myšlenek beze stylu... jakási zvláštní entropie slov, co by se mohla, či časem chtěla přetransformovat do dadaismu... Máš na víc.
U příspěvku:slepičí sny
R.Samildanach (Občasný) - 22.6.2012 > Michelle> Dávat nohy na stůl, je děsně nehygienické. Každý takový stůl bych dva dny desinfikoval, než bych ho k čemukoli jinému použil... brekeke!
U příspěvku:slepičí sny
R.Samildanach (Občasný) - 22.6.2012 > :c)
U příspěvku:Prase sapiens Prase sapiens Prase sapiens
R.Samildanach (Občasný) - 22.6.2012 > Aha... tak tady už jsem byl... :c) Líbí... znovu: líbí!
U příspěvku:Ve tvém pojetí
R.Samildanach (Občasný) - 23.5.2012 > ;-)
U příspěvku:Místy život
R.Samildanach (Občasný) - 2.5.2012 > Fiha! Ted se cejtim dotcenej... tady kazdymu rozdavas polibky a kyticky.... a ja nic? :-O To je nespravedlivy...
U příspěvku:Místy život
R.Samildanach (Občasný) - 26.4.2012 > Povedené... :c)

a hezké... :c)
U příspěvku:Sněhobraní
R.Samildanach (Občasný) - 22.2.2012 > Mno... Dobrá tedy... :c)
U příspěvku:Pondělí na římsách
R.Samildanach (Občasný) - 27.1.2012 > :)
U příspěvku:Všem ztraceným
R.Samildanach (Občasný) - 27.1.2012 > Michelle> Aha! Tak přeci jen jsi to špatně pochopila. Není to tak, že bych já Sheldonovatěl. To Sheldon Foxovatí. :-p A jak by, jiz zmineny dotycny dodal, ,,pochopitelna, lec, neomluvietelna chyba." :p
U příspěvku:špatná zpráva
R.Samildanach (Občasný) - 22.1.2012 > pusobive. :)
U příspěvku:Ke kořenům duchovnosti
R.Samildanach (Občasný) - 22.1.2012 > romann> Jasne ze das spousty citatu, ale to proto, ze budou vytrzene z kontextu a protoze jsi stale nepochopil, co Ti tu pisu.
U příspěvku:Už ne...
R.Samildanach (Občasný) - 22.1.2012 > líbí. :c)
U příspěvku:votravná
R.Samildanach (Občasný) - 22.1.2012 > :c)
U příspěvku:Lovec
R.Samildanach (Občasný) - 22.1.2012 > velmi povedené :c)
U příspěvku:JAK TO?
R.Samildanach (Občasný) - 22.1.2012 > hezké :c)
U příspěvku:Na světlo!
R.Samildanach (Občasný) - 22.1.2012 > milé...
U příspěvku:Nešťastník
R.Samildanach (Občasný) - 22.1.2012 > Posledni radek sedi. jinak mi to pripada... takove napul.. nevim... mam z toho divny dojem. Libi se mi, jak rika Naty pulopakovani. Myslenka je dobra... Mno.. nevim, tak nejak nedopilovane.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter