Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Můj ostrov
eternity (Občasný) - 22.10.2005 > Mishka> Mishka...je mi to luto ze ti este stale nedoslo o co vlastne naozaj ide...na to ze si teda stara ako pises som si myslela ze ti to dojde ale asi nedoslo...ked som sem zacinala davat fotky tak namiesto podpory som sa od teba dockala iba ponizenia...a nevraciam ti to nizkymi znamkamy, proste to tak citim a preto tvoju tvorbu tak hodnotim...skor by som povedala ze tvoja reakcia bola dost uboha ked si mi moju 4 tebe prisla vratit 4...a neshadzujem samu seba, len je tazke zabudnut na tak bolestive ponizenia akych sa mi dostalo od teba...ale to si ty uz asi ani vobec nepamatas, vsak...preto tu pises stale dookola nejake nezmysli...a cim sa zivis je mi fakt ukradnute...
U příspěvku:Můj ostrov
eternity (Občasný) - 20.10.2005 > Mishka...dala si sa na vytvarne umenie...?
U příspěvku:Ve smyčkách
eternity (Občasný) - 14.10.2005 > obycajny cvak z vlaku...hodnotim cisto pocitovo...
U příspěvku:AMERICA THE BRUTAL
eternity (Občasný) - 14.10.2005 >
U příspěvku:La Petite Sonja (Moimir Papalescu)
eternity (Občasný) - 14.10.2005 >
U příspěvku:Ve smyčkách
eternity (Občasný) - 14.10.2005 > ...postradala...
U příspěvku:Ve smyčkách
eternity (Občasný) - 14.10.2005 > uz som ta tu postradla...
U příspěvku:mezi
eternity (Občasný) - 7.10.2005 >
U příspěvku::/
eternity (Občasný) - 7.10.2005 > trosku stmavit...tak je to spravne...
U příspěvku::/
eternity (Občasný) - 7.10.2005 > pekna fotka...viac doostrit...a tosku stmavit...
U příspěvku:autoportrét...(zase)
eternity (Občasný) - 22.9.2005 >
U příspěvku:na plný plyn
eternity (Občasný) - 15.9.2005 >
U příspěvku:Proste Sára
eternity (Občasný) - 15.9.2005 >
U příspěvku:Pozdrav slunci
eternity (Občasný) - 12.9.2005 >
U příspěvku:SAN ANDREAS
eternity (Občasný) - 12.9.2005 >
U příspěvku:..bydlet.
eternity (Občasný) - 12.9.2005 >
U příspěvku:Rodný
eternity (Občasný) - 7.9.2005 > Mishka> mishka, zena v tvojom veku by mala mat pamat este dobru...je to smutne ze tebe uz tak nesluzi...tvoje komentare si citam stale lebo mne ich ukazuje aj napriek tomu ze uz tam fotky nemam...vynikajucou,ospevovanou fotografkou som sa nechcela stat z jedneho dna na druhy...fotim lebo ma to bavi nie preto aby mi nejaky amater alebo zaciatocnik pisal primityvne posklebky na moje fotky...keby to boli rady tak ani nepipnem ale bolo to ponizenie na moje fotky...neprehrala som mishka...to o tebe by sa to dalo povedat...len zalezi za aky dlhy cas nato prides sama...v kazdom pripade je mi uz teraz jedno co si o mne a mojich fotkach myslis...dosiahla som vo svojom foteni najvacsi uspech...a to uspech v podobe uznania na celosvetovej stranke fotocommunity.com...takze teraz ma uz mishka vobec nevytocis ani neodradis...v kazdom pripade ti prajem este vela nafotenych, dobrych fotiek...
U příspěvku:Cesta na břeh
eternity (Občasný) - 6.9.2005 > velmi pekne...
U příspěvku:...
eternity (Občasný) - 5.9.2005 > pekne ale neostre...
U příspěvku:nuda
eternity (Občasný) - 5.9.2005 > pekne, ale bolo by dobre zaostrit viac na oci...
U příspěvku:Rodný
eternity (Občasný) - 4.9.2005 > Mishka> ale takto isto si reagovala ty pri mojich fotkach, tak mi tu prosim ta nevypisuj o zlobe a komplexoch...este stale ti to nedoslo preco som radcsej vsetky fotky zmazala...? lebo ty prva si vzdy mala na kazdu jednu moju fotku hlupu pripomienku...vela stastia pri hladani dalsej obete na ktorej fotkach si budes moct vybit svoju zlost s komentarov na tvojich fotkych...a v kazdom pripade mi je ta mishka luto... 
U příspěvku:Rodný
eternity (Občasný) - 2.9.2005 > Mishka, je mi luto ze mas tak slabu pamat...a ked sme pri tom sucite, ty si robila to iste...len zalov trochu v pamati...mozno si pri troche stastia spomenies...vela uspechu v spomynani...
U příspěvku:Rodný
eternity (Občasný) - 1.9.2005 > Mishka> inspiraciu hladam u profesionaloch, keby som ju mala cerpat s tvojich mizernych fotiek uz davno by som sa venovala radcsej niecomu inemu...
U příspěvku:Rodný
eternity (Občasný) - 1.9.2005 > Mishka> a co si cakala, ze tvoje fotky prehliadnem...?
U příspěvku:Rodný
eternity (Občasný) - 31.8.2005 >
U příspěvku:Tři
eternity (Občasný) - 27.8.2005 > Minerva> 

pokial ma pamat neklame nic take som nenapisala...len to nech skusi dat tuto fotku na ten portal...to je vsetko...bolo to velmi tazke pochopit...?

U příspěvku:Tři
eternity (Občasný) - 24.8.2005 > Fredy_Brown> prepac, ale v tomto pripade som to pisala mishke...
U příspěvku:DeepBlue
eternity (Občasný) - 24.8.2005 > neostre, slaba TK a o kompozicii radcsej pomlcim...
U příspěvku:Tři
eternity (Občasný) - 24.8.2005 > Mishka> budem velmi rada ked sa aj ty zamyslis trochu nad tym co si napisala mne...som zvedava ako dlho ti bude trvat kym ti to ozivy trochu pamat...
U příspěvku:Tři
eternity (Občasný) - 24.8.2005 > Fredy_Brown> ked vies, ona ta slovna kritika urcitych ludi moc boli a potom sa odbavuju na fotkach druhych...myslim si ze body jasne dokazu vystihnut kvalitu a kompo fotky...
U příspěvku:Bubáci
eternity (Občasný) - 24.8.2005 > len taky obycajny cvak...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter