Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
fanýs
(muž)
Občasný
Na Totemu: 35186x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Dvou věcí si nikdy nesmíš všímat: utrhání a pochlebenství. První ti totiž nemůže uškodit a druhé pomoci.
George Horace Lorimer

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:NO Dirk Aites Bohemia
fanýs (Občasný) - 24.11.2006 > DeadKennedys> O psech si s Vámi nepopovídám neb jim nerozumím. Tento patří sestře, která se cvičením psů živí, a byla s ním tak spokojená, že jsem jí ho musel dát i na vizitku. Pes je to pracovní a prý je víc chlupatý než by měl.
U příspěvku:NO Dirk Aites Bohemia
fanýs (Občasný) - 21.11.2006 > Jestli to nebude perspektivou. Kdyby se otočil z profilu, bude ho mít o kousek delší.
U příspěvku:Úplný stolek asociace
fanýs (Občasný) - 7.6.2006 > Miluji chmýřníky.
U příspěvku:(báseň, která má název na konci)
fanýs (Občasný) - 3.5.2006 >
U příspěvku:Sestra Sergeje Mičurina
fanýs (Občasný) - 3.5.2006 >
U příspěvku:kouše
fanýs (Občasný) - 15.4.2006 > Susan ukázala zoubky. Hezky se usmívá.
U příspěvku:Šifra mistra Leonarda - Dan Brown
fanýs (Občasný) - 16.3.2006 > Max Bubakoff> Škoda. Nepotřebuji klasické recenze, mne hlavně zajímá názor na knihu.
U příspěvku:Šifra mistra Leonarda - Dan Brown
fanýs (Občasný) - 16.3.2006 > Max Bubakoff> 

Nechcete tento svůj názor uveřejnit jako samostatnou recenzi ? www.hint.cz/recenze

Uvítal bych, kdybyste byl ochoten občas něco napsat o knihách, které čtete. Tady Váš názor zmizí v přívalu dalších příspěvků. U mne bude k dispozici stále.

Mimochodem o recenzi na Anděle a démony bych rád rozšířil svou sbírku. Již jen pro srovnání.

U příspěvku:Úkryt
fanýs (Občasný) - 1.3.2006 > Netušil jsem, že o Vás psal již Jerome Klapka Jerome: Teprve zavražděný otec, utopená milenka, zneuctěná matka, duch a odkráglovaný premiér vyvolali v Hamletovi emoce, které bezvýznamný moderní básník prožívá, když se na něj zamračí sboristka, nebo když nastane dočasný propad akcií.
U příspěvku:Úkryt
fanýs (Občasný) - 28.2.2006 >
U příspěvku:Neznámý neznámý
fanýs (Občasný) - 28.2.2006 > Raimund> Když má člověk 11 pomocníků, tak to jde až do smrti. Dokonce třes ruky je žádoucí.
U příspěvku:Neznámý neznámý
fanýs (Občasný) - 28.2.2006 > Raimund> Čísla jsem kupodivu pochopil dřív než ostatní básně, ale nemohu to přiznat, abych si mohl dělat legraci.
U příspěvku:Neznámý neznámý
fanýs (Občasný) - 27.2.2006 > Raimund> Ještě byste mohl básnicky vyjádřit číselnou hodnotu křivky spinů elektornů obsažených v onom krystalu. Dejte však pozor, aby si čtenáři Vaše básně nepletli se sudoku.
U příspěvku:Neznámý neznámý
fanýs (Občasný) - 27.2.2006 > Raimund> Na smrt jsem nenarážel. Měl jsem na mysli něco horšího např. nějaký trapas.
U příspěvku:Dana 4
fanýs (Občasný) - 26.2.2006 > Nemocný> Na můj web.
U příspěvku:Neznámý neznámý
fanýs (Občasný) - 26.2.2006 > Raimund> To máte pravdu,k dobrému pití patří i pěkná ženská a to může být někdy náročné (ve Vašem pokročilém věku).
U příspěvku:Dana 2
fanýs (Občasný) - 26.2.2006 > jiri-jirik> 
U příspěvku:Dana 2
fanýs (Občasný) - 26.2.2006 > jiri-jirik> Příště bych pro zdejší znalce mohl nakreslit Mrs. Smith http://www.hint.cz/grin.htm#41
U příspěvku:Dana 2
fanýs (Občasný) - 26.2.2006 > jiri-jirik> Jak jí koukají z výstřihu jsem si nestačil všimnout, ale když se narovná, tak je má nudně normální.
U příspěvku:Dana 2
fanýs (Občasný) - 26.2.2006 > jiri-jirik> 

No a kde myslíte, že jsem ji uhnal.

 

U příspěvku:Neznámý neznámý
fanýs (Občasný) - 26.2.2006 > Raimund> Absťák je horší než pít.
U příspěvku:Neznámý neznámý
fanýs (Občasný) - 26.2.2006 > Dnes jste toho asi vypíl víc a spletl si slovník, ze kterého obvykle losujete s Balounovými matematickými příklady. Chudáci kritici jsou z Vás zmatení.
U příspěvku:jentak
fanýs (Občasný) - 26.2.2006 > Nedokončené vlasy vzadu nevadí, ale pravé oko (vzdálenější) je výrazně větší.
U příspěvku:Dana 2
fanýs (Občasný) - 25.2.2006 > jiri-jirik> Proč trváte na povětrnosti? Potřebujete AIDS ? Telefon 906 123 456.
U příspěvku:Kontrast prožívání - božské versus lidské
fanýs (Občasný) - 24.2.2006 > romann> 

Ještě poslední dotaz, když máte kontakt na tu Hyperinteligenci. Kdo stvořil Stvořitele?

Je dobře, že se některé věci ve školách neučí. Ať si to každý najde sám.

U příspěvku:Být stále mlád
fanýs (Občasný) - 24.2.2006 > Ilustrace pro reklamu na krém proti vráskám a pro věčné mládí.
U příspěvku:Dana 2
fanýs (Občasný) - 24.2.2006 > mamirka> Není za co se omlouvat je to Vás názor. Kdybych byl háklivý na kritiku, tak to necpu na totem.
U příspěvku:Kontrast prožívání - božské versus lidské
fanýs (Občasný) - 24.2.2006 > romann> Kdyby Bůh chtěl, abych v něj věřil, tak si to dovede zařídit, je přeci všemohoucí. Jestliže o to nestojí, tak si myslím, že ho nepotřebuji. Doporučuji přečíst tuto knihu http://www.hint.cz/naty/index.htm#060118  možná se pobavíte.
U příspěvku:Kontrast prožívání - božské versus lidské
fanýs (Občasný) - 24.2.2006 > romann> 

Jestli mne stvořil Stvořitel, tak je pěkně zlomyslný a mohl si dát víc záležet.

Myslím si, že za můj vznik má vinu právě karma a tak se ji snažím překonat, aby na mne neměla vliv nebo alespoň zlepšit, kdyby se mi to první nepodařilo již v tomto životě.


Pod pojmem karma rozumím neúprosný zákon příčiny a následku nikoliv něčí vůli.
U příspěvku:Kontrast prožívání - božské versus lidské
fanýs (Občasný) - 23.2.2006 > Natasha_> Vaše ego Vám neberu, ale pro sebe se domnívám, že žádné neexistuje. Není důvod se nějak vyčleňovat až sem jsem to já a dál je to cizí. Představuji si ego jako kapku vody, která spadla do moře. Vy hrdě říkáte já kapka se vyvíjím byla jsem kusem ledu a nyní jsem krásně aerodynamická. Není lépe říkat si já moře a nerozlišovat jednu kapku od druhé?
U příspěvku:Kontrast prožívání - božské versus lidské
fanýs (Občasný) - 23.2.2006 > romann> Karma a stvořitel mi moc nejdou dohromady. Odkud to máte?
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter