Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Změny klimatu
Sallybill (Občasný) - 13.8.2021 > Těžko se žije v Evropě? Zhubnul jsi hladem?
U příspěvku:Cesta k nám
Sallybill (Občasný) - 13.8.2021 > Hele, jsem tu po dlouhé době a jedu to popořádku. Nic osobního. Zkritzuj si to sám.
U příspěvku:schody
Sallybill (Občasný) - 13.8.2021 > Byl jsi tam, cvak a je to. Namítáš?
U příspěvku:/Ne/dokončené miniatury 56
Sallybill (Občasný) - 13.8.2021 > Tohle vypovídá a pochopí je don quijotské srdce. Povolán k bolesti. Mír vole.
U příspěvku:Za návrat doby radostné
Sallybill (Občasný) - 13.8.2021 > Václave, srdce vede do nevědomí. Zamysli se a osvěž rozum.
U příspěvku:Večer u zdymadel.
Sallybill (Občasný) - 13.8.2021 > Tohle chápu, to prostě nešlo nevyfotit. Až to nastene příště, udělej nemožné. Rozdíl bude patrný.
U příspěvku:Mraky
Sallybill (Občasný) - 13.8.2021 > Larique, toto mohlo zústat v šuplíku a nic by se nestalo. Je v tobě víc.
U příspěvku:Poblíž vrcholu u Vonoklas
Sallybill (Občasný) - 13.8.2021 > Do píčí redakrore, vzpamatuj se.
U příspěvku:Šumavský pyj
Sallybill (Občasný) - 13.8.2021 > Hm... promiň,ne.
U příspěvku:Agamečka kakala
Sallybill (Občasný) - 13.8.2021 > Kamarýde, ty jsi nezastavitelný.
U příspěvku:Šála
Sallybill (Občasný) - 13.8.2021 > Jsi nácek?
U příspěvku:Večer pod hradem Střekovem.
Sallybill (Občasný) - 13.8.2021 > Odpusť, ale tohle je slabý. Vystavuješ ačkoli na amatérském, přeci jen na uměleckém serveru. Teď se zamysli kolik úsilí tě stála tato fotografie. Máš na víc?
U příspěvku:O školství
Sallybill (Občasný) - 13.8.2021 > Příteli, opravdu jsem zvědavý na tvůj pozměňující návrh.
U příspěvku:Emil
Sallybill (Občasný) - 13.8.2021 > Myslím Martine, že by ti slušela větší soudnost.
U příspěvku:Paralely IV
Sallybill (Občasný) - 13.8.2021 > Srdce básnící se pere s prostředky však potenciál je přítomen.
U příspěvku:Kusy vzpomínek
Sallybill (Občasný) - 19.11.2020 > Marco rain> Ahoj. Tohle napsal někdo, kdo má odžito a odsoudit to jako říkanku není fér. Ano, je to krátké a je asi třeba určité rozpoložení aby na to čtenář nastoupil, ale rozhodně je to funkční. A stejně tak, jako se ti jedna událost v závislosti na tvém rozpoložení může jevit k pláči, nebo k popukání, tak i já jsem se rozešel s autorem ve vnímání jeho textu. Ale protože je to funkční, vložený náboj zůstal zachován a tím i účinek.
U příspěvku:Kusy vzpomínek
Sallybill (Občasný) - 11.9.2020 > Nevím jestli to je záměr, ale působí to na mě svěže-vtipně.
U příspěvku:..
Sallybill (Občasný) - 11.9.2020 > Ta první super. Čtvrtá převážně atmosferická a ten rozpolcenej portrét, taky dobrý. Na zbytek nestačím.
U příspěvku:LITOVEL PŘEDSTAVUJE BOHUŇÁKA
Sallybill (Občasný) - 10.9.2020 > Máma tě zabije, až zjistí, že rabuješ rodinné album.
U příspěvku:Vzpomínka na zimu
Sallybill (Občasný) - 3.9.2020 > Sallybill> Ze by nevyčerpal?
U příspěvku:Vzpomínka na zimu
Sallybill (Občasný) - 3.9.2020 > Pojmout průhled větvovím jako vitráž je zajímavý nápad. Působí to až chrámovým dojmem. Nějak se mi to spojuje s "Hrou o trůny". Dal bych D, ale vyčerpal jsem.
U příspěvku:Puzzle
Sallybill (Občasný) - 3.9.2020 > Jsem tu potřetí. Je to klidný, chytrý, vtipný.
U příspěvku:.: The Flag :.
Sallybill (Občasný) - 3.9.2020 > Zdravím. Ty víš, že to není špatný, jinak bys to sem nedal...
Ono je to vlastně hodně dobrý. Co to kurva je? Jak je to vysoko? To je vozidlo na kraji cesty, jsi to ty? To pak ale ta cesta musí být neuvěřitelně široká. Vypadá to jako prstence Saturnu.
Nejdřív se člověk podívá, uklidní a pak už klid nenajde.
U příspěvku:1778 moraprácenazahrade
Sallybill (Občasný) - 3.9.2020 > Svatá prostoto.
U příspěvku:Pokroucená abstrakce
Sallybill (Občasný) - 31.8.2020 > Tohle mi sedí. ale s mojí povahou bych to nechtěl mít pořád na očích.
U příspěvku:Mundstock
Sallybill (Občasný) - 31.8.2020 > Asi se mi nelíbí záměr (jestli přibližně chápu), ale je to dobrě uděláno.
U příspěvku:Noční po Lucce
Sallybill (Občasný) - 31.8.2020 > čtenář> Nazdar deprivanti.
U příspěvku:Smutek
Sallybill (Občasný) - 31.8.2020 > romann> Jsem tu poprvé po delší době. Děkuju za odkaz i pozvání. Podívám se na to. Jinak jsem ten. Ta fotka v mém nicku je autentická, jen už nemám brýle.
U příspěvku:Děkuji Redaktoři
Sallybill (Občasný) - 14.7.2020 > Miroslavek> Můžeš mě urážet, nebo se mnou diskutovat. Obojí mít nebudeš.
U příspěvku:/Ne/dokončené miniatury 17
Sallybill (Občasný) - 12.7.2020 > Myslím, že je to krásné, snivé...
U příspěvku:Konec příběhu
Sallybill (Občasný) - 12.7.2020 > Megaira> Děkuji za ocenění. K tomu začátku, protože to nikdo nepochopil. Stará, ve smyslu otřískaná zkušenostmi. A přesto hladká- nepoučená.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter