Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Konec příběhu
Sallybill (Občasný) - 12.7.2020 > Megaira> Děkuji za ocenění. K tomu začátku, protože to nikdo nepochopil. Stará, ve smyslu otřískaná zkušenostmi. A přesto hladká- nepoučená.
U příspěvku:neprospaná
Sallybill (Občasný) - 2.7.2020 > To je doslova báseň plná dětských her. Ten konec tomu dodává vážnosti a vlastně to obrací. Je to fakt pěkné, ale jeden bodík si musím nechat, abych mohl gradovat.
U příspěvku:Zelená
Sallybill (Občasný) - 2.7.2020 > j.f.julian> Ahoj Julku. "Co by si nepískal," tam rozhodně patří, na tom trvám. A ten krokodýl taky, protože to souvisí s jistou ilustrací.
Nicméně, chápu, že tu chybí kontext. A ano, je to říkačka, ale protože je to portrét, už se svou povahou blíží básni, což asi dokáže posoudit jen portrétovaná. Shrnul bych to tedy slovy: je to milá říkačka.
Dal jsem to sem, protože jsem si řekl, že tohle můžu. Rozhodně ne proto, že bych to považoval za seriózní umění. Z toho mě snad ani nemůžeš podezírat. Tohle je taková lehká radostná tvorba. Takže oznámkovat jsi mi to klidně mohl.
A co pro tebe ještě udělám? Podívám se na tvůj článek o kritice. Ale zas mě tolik nepodceňuj. Věřím, že každodenní studium nebude třeba.
U příspěvku:/Ne/dokončené miniatury 15
Sallybill (Občasný) - 1.7.2020 > František Vyrut> Tak ta mě nenapadla, a přitom je ze všech asi nejlepší. Napadla mě černá, ale to by přeci bylo úplně blbé. Šedá sedí, ale dá se čekat. Ale ta bílá, hm... Asi to nebyla snadná volba.
U příspěvku:/Ne/dokončené miniatury 15
Sallybill (Občasný) - 30.6.2020 > František Vyrut> To by mě zajímalo, jaké další barvy byly ve hře.
U příspěvku:/Ne/dokončené miniatury 15
Sallybill (Občasný) - 29.6.2020 > Musel jsem se tomu smát. Byl to hořký smích. Je to dobré.
U příspěvku:Co vidí oči louží
Sallybill (Občasný) - 29.6.2020 > Lei> Děkuju za nečekanou reakci a pro mě zásadní vysvětlení. Teda, neřeším, že nekomentuješ. Věřil jsem, že máš důvod a teď jsi to jen potvrdil. Pro mě je důležitější, že jsi papírovej. Beru to jako potvrzení kvality a z respektu u tebe vynechám komentáře. Jen zanechám značku, že jsem tu byl. Ať se dál daří a zdravím.
U příspěvku:Zelená
Sallybill (Občasný) - 29.6.2020 > vlas.ta.há> Zdravím.
Baví mě dělat básnické portréty. Buď jsou o člověku kterého jsem nějak poznal, anebo, v tomto případě těžím jen z několika informací.

Mám obchůdek na Fleru. Pokaždé když mě tam někdo navštíví a zanechá milou stopu. Já se naoplátku podívám do jeho obchůdku, má-li ho a uctivě poděkuju. Pokud mě jeho tvorba emotivně zasáhne, mám nutkání poděkovat básní. Pak se z toho, co o sobě tvůrce píše a jeho tvoby, snažím vcítěním se, sestavit veršovanou vnitřní podobu. Zde, tvůrkyně Zelená měla tuším vlastní ilustraci s krokodýlem.

Když jsem si básničku s odstupem přečetl, přišla dobrá k publikování zde i bez kontextu. Je možné, že jsem se zmýlil, i když to tak necítím.
doufám, že tě má vyčerpávající odpověď uspokojila a děkuju za zpětnou vazbu.
U příspěvku:"...Pojeď se mnou…
Sallybill (Občasný) - 28.6.2020 > Když na celou tu tvou recyklační akci koukám v kontextu, mám neodbytné nutkání považovat ji za geniální tah. Připadá mi stejně neuvěřitelné, jak si to sedlo ve správný čas na správné místo, jako to, že jsi to dělal s tímle záměrem.
K textu samotnému: Už jsem ti nejednou psal, jaký mám problém s tvojí stylizací a interpunkcí. Je možné, že najdou-li mě jednou viset, budu v prstech svírat tvůj text. Přesto je to vážně dobře napsané.
U příspěvku:Vistárie
Sallybill (Občasný) - 28.6.2020 > Pěkné postapo. Vytváříš dobré obrazy bez kudrlinek. Umíš ze situace vysekat takové postřehy, že mám pocit, jako bych se díval tvýma očima. I když to považuji za dost dobré, dám čtyři, abych pak mohl vyznačit (u tebe), co se mi líbilo ješte víc.Čili, moje body u tebe patří tobě a nesouvisí zcela s tím, jak boduju u ostatních.
U příspěvku:Předprodej mé knihy Protože neexistuješ
Sallybill (Občasný) - 28.6.2020 > Vopice> Právě se dívám na tvý věci. Ty jsi inteligentní básnířka která patří do knih. Až si udělám čas, půjdu na ty odkazy. Zlom vaz.
U příspěvku:Předprodej mé knihy Protože neexistuješ
Sallybill (Občasný) - 28.6.2020 > No, držím palce a předem gratuluju. Příspěvek neslibuju ani nepopírám.
U příspěvku:Sbalím si kufr
Sallybill (Občasný) - 28.6.2020 > El condor> Ať to uděláš jakkoli, vždycky se najdou mudřeníni, kteří ti řeknou, žes to měl udělat jinak. Jinde jsi to v anotaci zmínil, protože jsi to považoval za logické, protože to logické bylo. Samozřejmě, že to teď vnímám jinak. Víc tomu rozumím. Můj komentář by byl příznivější.
U příspěvku:Když jsi se ráno probouzela
Sallybill (Občasný) - 28.6.2020 > Teď, když vím, že jsi poeta "libozvuku", můžu hodnotit to, co je pro tebe podstané.
Má to atmosféru prosluněného vlahého rána. Přes všechnu závažnost života, je toto klidné smírčí místo. Celá věc (až na tři místa) pomaličku hladce uplývá k přiměřeně gradujícímu závěru.
Ano, je to vcelku milá, konejšivá záležitost.
U příspěvku:S kapslí jedu v ústech
Sallybill (Občasný) - 28.6.2020 > abcdefgh> Na nic se nelepí snobismus víc než na uměmí a design. Zlatým pravidlem toho snobismu je, tvářit se, že všemu rozumím a přitom poočku pokukovat po ostatních, aby mé reakce byly "na úrovni." Vysvětlovat např. filozofické texty patří k věci, protože v těchto kruzích se pohybují přemýšlivý lidé v upřímné snaze pochopit. Ale vysvětlovat umění je něco sprostého. To by totiž vedlo k tomu, že by měchuřiny splaskly. A stejně jako ve filozofii jsou texty snadné a složité, tak v umění to platí dvojnásob. Dokonce ti, jejichž měchuřina ční nad ostatní, si troufají přiznat, že je dílo nesrozumitelné, což je výhradně chybou autora, protože kdyby tam nějaký význam byl, jim by přece neuniknul.

U tvého dílka jsem nevěděl, jestli to není odkaz na něco známého, co mi uniká. A ano, beru to jako svou nedostatečnost, ne tvoji. Je mi jasné, že ta trojka na případné další hodnotící zapůsobí jinak než pětka, ale o nic nejde. Pamatuj, někteří ti zobou z ruky, aby se dostali k prstům.
U příspěvku:S kapslí jedu v ústech
Sallybill (Občasný) - 28.6.2020 > abcdefgh> Mate mě panika těch lidí. Jaký k ní mají důvod? To se skutečně propadá země, nebo je to básnický obrat?
U příspěvku:Realita
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > Zeanddrich E.> V podstatě ano.
U příspěvku:nepřebené bohatství
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > čtenář> Tak to vidíš. Tvé jednání tě dovedlo k potřebě omluvit se. To se nám, kteří jsme toho schopni stávat nepřestane, ale můžeme snížit ten počet.
U příspěvku:pod dhledem
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > Vtipný název. Čistá, uklidňující věc.
U příspěvku:Bohuňo, takhle má vypadat ženská!
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > Opět neotřelý vtípek. Kam ty na ty nápady chodíš?
U příspěvku:Červená..
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > Tek čmelák mi na první podívání unikal a dává tomu trochu jiný rozměr. Taková zenová fotografie.
U příspěvku:S kapslí jedu v ústech
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > Nějak nedokážu pochopit, jde-li tu o něco konkrétního, nebo jen o osobně zbarvenou momentku. Ale obraz je to plný.
U příspěvku:ANO ANO, TOTEM JE UŽ JEN O DVOU ZMRDECH
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > čtenář> Moc si vážím tvé rady, ale jsem tam, kde chci být.
U příspěvku:K Totemu
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > čtenář> Souhlasím s tebou. Jenže vše začíná a končí u tebe. Můžeš jít příkladem, můžeš na to upozornit a tam to končí. Co jde dál, je nepříjemné pro tebe i pro ostatní.
Někdo se třeba třese na to, až usedne ke klávesnici a duhý, ač sám píše básně, by musel daleko z komfortní zóny, aby něco napsal. Samozřejmě jsou i sebestřední salámisti, kteří pasou po obdivu a ostatní jim nestojí za pohled. A to je realita. Nelíbí se ti? Tak si vyber lepší pozorovací úhel, protože to je jediné, co s tím můžeš a smíš udělat. Ty jsi taky nebýval, jaký jsi teď a teď jsi jiný, než budeš příště. To je tvá cesta. Dopřej ji i ostatním a radši si všímej těch, kteří jsou před tebou, protože ti tě mohou vést. A popohánět ty za tebou je přinejmenším nevkusné.
U příspěvku:napůl
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > Teď koukám, že je to tvoje první věc tady. Tohoto si umím představit ilustrovanou publikaci. Taková kniha pohádek pro duši.
U příspěvku:ANO ANO, TOTEM JE UŽ JEN O DVOU ZMRDECH
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > Aspoň změň rubriku.
U příspěvku:napůl
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > Krásný příběh. Až mi naskočila husina.
U příspěvku:Co vidí oči louží
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > čtenář> "měli by jistou inteligencí vládnoucí poctivější autoři věnovat alespoň kousek svého času a energie pro to, co dělat mohou -a sice pro to pravidlo 5:1."
Ono: měli by, je pro tebe zbytečná zátěž. Nepsané pravidlo nelze vyžadovat a pokud ano, je třeba ho zapsat. Tohle například je věc, jejímž neřešením se ti hodně uleví a naopak její řešení, nemá řešení.
Chápu tvé rozhořčení, ale nesdílím ho. Je nás tu hodně a každý jsme jiný. Pokud má Lei důvod nekomentovat, a jistěže má, plně to respektuju. Pokud nedosáhnu žádné komunikace s ním, asi s tím přestanu a budu komunikovat s těmi, co o to mají zájem.
Já jsem taky moc nehodnotil, ale věřím, že to smysl má, tak jsem se přes jisté přemáhání do toho pustil a ty, protože tomu taky věříš, čiň rovněž tak. A tady tvá práce a tvé možnosti končí. Tam, kde nemáš jistotu, zkus vzít v potaz, že lidi jsou lepší, než si zrovna myslíš, a uvidíš kolik ubyde zmrdů v tvém okolí.
U příspěvku:K Totemu
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > vlas.ta.há> Zdravím a děkuji za podporu. Ustojíš právě to, co ustojíš. To je otázka budoucnosti a proto vždycky potřebuješ aspoň kousíček víry v to, že to ustojíš.
U příspěvku:K Totemu
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > čtenář> Á, zdravím. Hezký postřeh. Nejsem křesťan křestem, ale poznáním. Jestli bych z toho měl mít radost? Vhodnější otázka je: Překvapilo mě to? Věř, že nemám žádné ambice a nehledím k domělým cílům. Jen dělám, co považuju za nutné. Nečekám ničí podporu, nesrocuju lid, abych se pak ukryl za jeho zády. Snažím se jít tou cestou, kterou mi káže svědomí. Když se mi daří zůstat v souladu se svědomím, vím, že nemůžu udělat chybu.
U příspěvku:Ve stopách
Sallybill (Občasný) - 27.6.2020 > Snad přichází soumrak otevírat dveře
mezi světy, které jsou zde mezi námi
nebo kdosi cizí za kliku právě béře
kdo je němý zpívá, kdo mrtvý, stál by před branami.

Kdyby to bylo moje, spíš bych volil takovou podobu této části. Ten poslední verš to rozbíjí. Ale jinak hezká báseň s dobrými příměry a obrazy.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter