Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:.: Na úsvitu dní :.
Clione (Občasný) - 16.11.2005 > Podle mne to je nejhezčí z kreseb, které tu zatím máš
U příspěvku:Černá melodie
Clione (Občasný) - 16.11.2005 >
U příspěvku:Tarja Turunen
Clione (Občasný) - 29.8.2005 > Max Bubakoff> Jestli všemu, co tu kritizuješ říkáš infantilní kresbička, tak se ukaž ty, co umíš TY:-) To musíš být doopravdy profík:-))) Upřímně si myslím, že umíš velký prd (a to říkám ještě velmi slušně), protože kdybys něco uměl, tak bys kritizoval konstruktivně a neplácal jenom samé bejkárny! Totiž lidi, co něco umí, se chovají a vyjadřují jinak!
U příspěvku:Tarja Turunen
Clione (Občasný) - 24.8.2005 > Jo a ještě jsem chtěla říct, aby sis nedělal nic z takových poznámek jako má třeba Max Bubakoff - to je totiž ta kritika, kterou nikdo nepotřebuje. Je jednoduchý napsat: fuj, to je ošklivý a tak podobně, ale to umí každý blb. Těžší je poradit, jak na to, aby to příště bylo lepší.
Takže maluj, maluj, já se přijdu příště podívat:-)
U příspěvku:Tarja Turunen
Clione (Občasný) - 23.8.2005 > jak tu radí fanýs - nejdřív studie částí obličeje
a hlavně si příště vyber lepší fotku - přirozenou, bez šíleného zmalování a jiných nepřirozených stínů. Obličej se musí vymodelovat.
Jo a zkus si namalovat taky jenom lebku. Ale hlavně to nevzdávej a maluj! :)
U příspěvku:Trifid
Clione (Občasný) - 18.8.2005 > čtenář> Je to podle skutečné předlohy. Trifid je jedna (podle mne) z nejhezčích mlhovin, také se jí říká M20 a je v souhvězdí střelce a podle mne má naprosto úžasné barvičky:-)
Vlastně všechny mlhoviny, které jsem zatím namalovala, tak byly podle předlohy. Doma jich mám víc, ale sem jsem je ještě nedala, možná časem ...
Moc děkuji za tvojí reakci. S olejem se teprve učím, zatím se s ním víc peru, ale moc se mi ta technika líbí :-) Nejvíc předloh jsem asi čerpala na stránkách www.astro.cz Tam je právě i ten Trifid (http://www.astro.cz/apod/ap020424.html)
Ráda se taky podívám na tvoje mlhoviny, tak kdybys chtěl, tak mi napiš na sona.machova@atlas.cz nebo se podívej do mé galerie na www.ao.cz (Machová), tam mám mlhovin víc.
U příspěvku:Smrt
Clione (Občasný) - 11.8.2005 > Rawen> jojo, je to takové klíšovité:-)
U příspěvku:Poslední přání
Clione (Občasný) - 11.8.2005 > Tak to jsem přece neřekla ... jen jsem řekla, že když píšu, tak se neřídím soudobou poesií, ale píšu to tak, jak to cítím já. Poesie mne zajímá, stejně jako každé jiné umění. Jen se nechci nechat svazovat nějakými pravidly ... buď se mi báseň, obraz, povídka nebo písnička líbí nebo nelíbí, buď mne osloví, donutí k přemýšlení, najdu v ní něco zajímavého nebo třeba i zábavného a nebo ne. To je celé. Soudobou poesii čtu, ale doopravdy se jí zase tak přespříliš nevěnuji, to je pravda. Ale nemyslím si, že by to bylo na škodu ... myslíš, že je správné, že když je trend psát nějakým stylem, tak to napodobovat?
U příspěvku:Poslední přání
Clione (Občasný) - 10.8.2005 > šedé> Inspiraci nehledám v soudobé ani jiné poesii - inspirace mne nachází sama a je to ze života, z jiných osudů či příběhů, prostě z věcí, které se mne nejvíce dotýkají a ovlivňují. Když píšu básničku tak se neřídím pravidly a už vůbec ne soudobou poesií. Ale děkuji moc za tvojí reakci.
U příspěvku:Čas
Clione (Občasný) - 8.8.2005 > Honzo, jak jako z národního obrození? :-)) No dobrá, možná to tak působí, když tak nad tím přemýšlím ... asi přidám něco jiného;-)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter