Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Vysočina
Smetiprach (Občasný) - 2.8.2012 > výborné...
U příspěvku:Horizont
Smetiprach (Občasný) - 2.8.2012 > krása!
U příspěvku:Dědičný syn
Smetiprach (Občasný) - 21.7.2012 > labora pro nobis... /promiň, mi to nedalo/
á propos: http://www.totem.cz/ma/grf/149986_7.jpg
U příspěvku:Sedm Teček
Smetiprach (Občasný) - 23.4.2012 > A co je gůgl?
U příspěvku:PIČA MEZI OČIMA
Smetiprach (Občasný) - 21.4.2012 > Petr Měrka> neni zač, už pár dní využívám lehce poupravený citát z měrky "bezděky tak působíš dojmem piče"... mezi kolegyněmi jsem tudíž opět o něco oblíbenější...
U příspěvku:Sedm Teček
Smetiprach (Občasný) - 21.4.2012 > Teruše> Zjednodušeně řečeno, z principiálního aspektu se to celé jeví jako bazírování na platformě elementárního humanismu...
U příspěvku:Buldozer
Smetiprach (Občasný) - 21.4.2012 > Michelle> hele, jako za zenitem... si mohu dovolit... konstatovat... že existují... kdybys chtěla podrobnosti, pošlu ti pár odkazů... :-))
U příspěvku:Buldozer
Smetiprach (Občasný) - 17.4.2012 > S těma mrňavejma písmenkama jdi do řiti, kdo to má krucinál luštit? :-)
U příspěvku:Sedm Teček
Smetiprach (Občasný) - 16.4.2012 > To lechtání mě navnadilo k dalšímu průzkumu. Očekávání nebylo zklamáno.
U příspěvku:KLATOVSKÁ DEPKA
Smetiprach (Občasný) - 16.4.2012 > Hotové zjevení. Ono to jde i bez vší té "nezbytné" poetické veteše! Jediné co mi trochu vadí je ten reepán... toho v sobě máš nějak zaseklýho. Ale to je fuk.
U příspěvku:Defenestrace
Smetiprach (Občasný) - 13.4.2012 > I když uznávám, že defenestrace patří k neprávem pozapomenutým folklorním zvyklostem rázovitého českého lidu, ten text je strašně neohrabaný a působí než rozhořčeně spíše směšně.
U příspěvku:Smetiště duší
Smetiprach (Občasný) - 13.4.2012 > Puzení psát jako antistressová terapie frustrovaných?
U příspěvku:samuel_beckett_1963
Smetiprach (Občasný) - 11.3.2012 > bez znalosti tvých věcí by mi to asi nic neřeklo, ale takhle jsem se pobavil... :-)
U příspěvku:Cesta
Smetiprach (Občasný) - 9.3.2012 > měl by sis začít dávat pozor na uši... :-)
U příspěvku:Sbohem pane Václave Havle
Smetiprach (Občasný) - 24.12.2011 > guru1> věř tomu, že není zač...
U příspěvku:Sbohem pane Václave Havle
Smetiprach (Občasný) - 21.12.2011 > ten text je takřka nadpozemský... strašná škoda, že si ho v.h. už nepřečte, jsem přesvědčen, že by se nadchnul...
U příspěvku:tygr nad králičí norou
Smetiprach (Občasný) - 21.12.2011 > na ty hokejisty v národě mě tehdy dovlekli... museli mě předtím opít... myslel jsem, že už si na tu šou nikdy nevzpomenu a najednou to tady vyskočilo z básně... to je samozřejmě zcela nevhodná a nepřípadná poznámka uzlíku, tak promiň... :-)
U příspěvku:Zlomkobraní - inventura
Smetiprach (Občasný) - 11.8.2011 > kink> mlask uzlíku... a pozdrav za mě i vousáče!
U příspěvku:Prdel 2*105/177
Smetiprach (Občasný) - 10.8.2011 > tak to vidíš prase, nebýt vánoc, vůbec by se ti nedostalo zasvěcené kritiky... :-)
U příspěvku:Krajiny 10*100/100
Smetiprach (Občasný) - 10.8.2011 > sem vyprsk u té marťanské vsuvky... :-)
U příspěvku:Mandolinista
Smetiprach (Občasný) - 10.8.2011 > krása...
U příspěvku:v hlavě se mi rozbila lahvička
Smetiprach (Občasný) - 10.8.2011 > tuže???
U příspěvku:Oprátka za čtyřlístků
Smetiprach (Občasný) - 10.8.2011 > nešlo by něco udělat s těmi překlepy?
U příspěvku:Zoufalství
Smetiprach (Občasný) - 10.8.2011 > ti co dění utvářejí o tom většinou nemusí moc přemýšlet... :-)
U příspěvku:PROKLETÍ aneb jak se prohnala Kájovi myš po ksichtě
Smetiprach (Občasný) - 10.8.2011 > fajn nápad...
U příspěvku:Zapomenuté ticho
Smetiprach (Občasný) - 10.8.2011 > čtyři první řádky by úplně stačily, ten zbytek to spolehlivě zabil...
U příspěvku:kocka
Smetiprach (Občasný) - 10.8.2011 > prima ilustračka by to byla... působí tak lehkoruce...
U příspěvku:Zlomkobraní - inventura
Smetiprach (Občasný) - 5.8.2011 > Šílená svině> s čárkou máš pravdu, já ta interpunkční znaménka využívám občas dost svéhlavě a navzdory pravidlům... je to asi špatně, ne asi, určitě... ale říkám si, že mi to jako diletantovi snad projde... :-)
U příspěvku:Zlomkobraní - inventura
Smetiprach (Občasný) - 5.8.2011 > oxytocin> vlastně sis odpověděl sám a správně, jsem prostě chorobný puntičkář... toho se už asi nezbavím...
U příspěvku:Zpozdné
Smetiprach (Občasný) - 26.6.2011 > dotýkavě: Jonáši, já neumím hodnotit poezii, takže čistě subjektivně... půl hodiny jsem se zkoušel přihlásit (kdo si má po těch letech pamatovat heslo) abych ti mohl napsat, že tohle je asi nejlepší co jsem od tebe četl... děkuji za vytržení z letargie... ad uzlík: ne že bych netušil, ale nečekal bych, že mě čtenáře to neurazí... ale kruci!
U příspěvku:Zlomkobraní /8/
Smetiprach (Občasný) - 29.4.2008 > anae> to samozřejmě není tahle, nebo tam snad vidíš nějaké kosti?
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter