Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Dialog
Sklepní galerie (Občasný) - 18.10.2005 > porezana_sluncem> víš, mě vlastně taky...
U příspěvku:Dnes se posmíváme nicku Smetiprach
Sklepní galerie (Občasný) - 17.10.2005 > Kelly> cože? proboha s tím to nemá vůbec nic společného... čau
U příspěvku:Dnes se posmíváme nicku Smetiprach
Sklepní galerie (Občasný) - 17.10.2005 > Kelly> nejspíš v tom, že mám totemu a některých lidí tady na delší dobu plné zuby... tak už mě nějak i ta sranda přešla... :-(
U příspěvku:Dialog
Sklepní galerie (Občasný) - 15.10.2005 > Naty> hoj Naty, zdravíme a děkujem za návštěvu... :-) :-)
U příspěvku:Dialog
Sklepní galerie (Občasný) - 15.10.2005 > Luk Malér> děkujem a ta neděle Lukáši ??? :-) :-)
U příspěvku:Dialog
Sklepní galerie (Občasný) - 14.10.2005 > drfaust> seš, no... :-))

do Besedy tentokrát neé, koliduje to bohužel s jinou akcí na Smíchově... takže až příště... měj se...
:-) :-)
U příspěvku:Dialog
Sklepní galerie (Občasný) - 14.10.2005 > hajka> ale vyjímečně zdařile...
U příspěvku:Dialog
Sklepní galerie (Občasný) - 14.10.2005 > drfaust> zkusím to vzít stručně:
za prvé, nevím, jak si přišel na to dítě... myslím v kurzívách...
v prologu stojí puzzlíme si, puzzle to je taková ta hra, kdy vybíráš z hromady drobných kousků a skládáš a skládáš a na konci toho skládání je z jednotlivejch kousků obraz. a tady šlo skutečně o skládání a hodně taky o překvapení, jak nám některé věci časově i dějově zapadají. vlastně šlo prvotně o radost z puzzlení jako hry a ta, hře předcházející, snaha napsat báseň, ustoupila do pozadí. jinými slovy, pokud tam cítíš stylizaci ve smyslu snahy oblafnout čtenáře, je to tvůj pocit, za nás můžu říct, že to byla prostě hra a radost, a byli jsme zvědaví jestli to je radost přenosná. navíc, původně jsme to vůbec nechtěli publikovat, k tomu nás dovedla právě ta zvědavost, jestli to může pobavit ještě někoho jiného... a zdá se že ano, což nám úplně stačí ke spokojenosti. co se týká té délky, jak už jsem ti psal, tím předem zamýšleným čtením to má pochopitelně jiný formát a pokud můžu soudit, při prezentaci se nikdo nenudil (ale to může být i tím, že jsme mluvili hezky nahlas a zřetelně a všichni se tudíž probudili a tvářili se zaujatě...)

co se týká napětí a epičnosti, to je zajímavá a inspirativní myšlenka do budoucna, možná si to vyzkoušíme, už proto, že to je přesně to co je nám oběma cizí...

uff, tak jsem snad na nic nezapomněl a teď to nejpodstatnější, seš hodnej, žes tomu věnoval tolik času a něco napsal, ceníme si toho a děkujeme...
:-) :-)
U příspěvku:Na okraji střechy roste nezvaný host
Sklepní galerie (Občasný) - 14.10.2005 > to není špatný...:-)
U příspěvku:Dialog
Sklepní galerie (Občasný) - 14.10.2005 > egil> a tos nás ještě neslyšel číst strejdo... :-) :-)

děkujem, od tebe těší zvlášť...
U příspěvku:Dialog
Sklepní galerie (Občasný) - 14.10.2005 > porezana_sluncem>velmi děkujeme, milá obrázková slečno... :-) :-)
U příspěvku:Dialog
Sklepní galerie (Občasný) - 13.10.2005 > ..........> Děkujeme... :-) :-)
U příspěvku:Dialog
Sklepní galerie (Občasný) - 13.10.2005 > lhostej> děkujeme hezkypěkně, máme radost... :-) :-)
U příspěvku:Dialog
Sklepní galerie (Občasný) - 13.10.2005 > drfaust> jistě, stojí to v prologu... je to puzzle, nebo montáž, chceš-li... z již publikovaných textů Pilar a jan(ka). V knihovně na Letné...
U příspěvku:Dialog
Sklepní galerie (Občasný) - 13.10.2005 > drfaust> je to text který vznikl pro naše společné čtení v knihovně... proto ta poněkud nezvyklá délka... při čtení se to samozřejmě ztratí.
U příspěvku:Kraj
Sklepní galerie (Občasný) - 13.10.2005 >
U příspěvku:Dialog
Sklepní galerie (Občasný) - 13.10.2005 > hajka> ty seš nějaká chytrá, zdá se mi.... :-))))
U příspěvku:objevování nových území
Sklepní galerie (Občasný) - 13.10.2005 > ..........> no vida, a potom že nechápe... :-)))
U příspěvku:Dialog
Sklepní galerie (Občasný) - 13.10.2005 > ..........> my děkujeme... :-) :-)
U příspěvku:Přímořská
Sklepní galerie (Občasný) - 13.10.2005 > my zase nechápeme, že někdo nechápe proč se do zdi sází včelí křídla, zvláště, když to autor hned vzápětí vysvětluje...
U příspěvku:Smrt
Sklepní galerie (Občasný) - 13.10.2005 > Bodat meče do srdce? to mě nějak nejede... ale ten zbytek také ne, čili nic...
U příspěvku:Hej člověče
Sklepní galerie (Občasný) - 12.10.2005 > trošinku neohrabané... :-)
U příspěvku:Dnes se posmíváme nicku Smetiprach
Sklepní galerie (Občasný) - 12.10.2005 > Kelly> neříkej dvakrát... :-)
U příspěvku:Dialog
Sklepní galerie (Občasný) - 12.10.2005 > Barča> děkujeme... :-) :-)
U příspěvku:Záznam života kolem novinového článku
Sklepní galerie (Občasný) - 12.10.2005 > ale jo, to není zlý... :-)
U příspěvku:Zhasínání
Sklepní galerie (Občasný) - 12.10.2005 > honza_bordovicky> ale nojo, furt... :-))
U příspěvku:Jak měsíc chřadnu a dorůstám
Sklepní galerie (Občasný) - 12.10.2005 > líbí se, jenom ta grafika je nějak zbytečně výrazná..
U příspěvku:Dialog
Sklepní galerie (Občasný) - 12.10.2005 > lhostej> budeme se těšit...
U příspěvku:Dialog
Sklepní galerie (Občasný) - 12.10.2005 > šedé> Honzo, my z toho byli taky docela překvapený, jak to najednou začalo zapadat... :-) :-)
kupujou? tyhle se dávaj darem...
U příspěvku:Labutě, potápky, kachna a pelikán!
Sklepní galerie (Občasný) - 12.10.2005 >
U příspěvku:objevování nových území
Sklepní galerie (Občasný) - 12.10.2005 > hmm a já myslel, že šamani maj dobrou paměť...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter