Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Připraven k letu
>E1eJ< (Občasný) - 10.12.2005 >
U příspěvku:*MRÁZ*
>E1eJ< (Občasný) - 10.12.2005 >
U příspěvku:Hexacon
>E1eJ< (Občasný) - 8.12.2005 > Lenki> Tak doufám, že bude stát zato.
U příspěvku:Hexacon
>E1eJ< (Občasný) - 7.12.2005 > dobrý příběh, ale mne by se líbil více s nečekaným koncem. Hrůzným, to by mělo nádech. Možná za 6 let.
U příspěvku:Na Doubravce
>E1eJ< (Občasný) - 7.12.2005 > V tomhle nejsem žádný expert takže nemohu říci ni jiného než 5b.
COOL
U příspěvku:Ohnivý anděl
>E1eJ< (Občasný) - 6.12.2005 > Vidíte také obrys té bytosti?
U příspěvku:Já dub
>E1eJ< (Občasný) - 6.12.2005 > Lamarski> Doggieho povídka je opravdu velmi podobná te mé. Ale přísahám, že vznikla zcela nezávazně jedna na druhé. Asi jsem to špatně napsal. Myslel jsem to jako povídku nad kterou je třeba se zamyslet. Forma podání asi nebyly ta pravá. Tento námět mně napadl, když jsem procházel kolem stromu, který tam stal pořád i loňi, ale vmé životě bylo něco jinak. Stesk. Je jedno proč, ale přišlo mi to vhodné napsat.
U příspěvku:Já dub
>E1eJ< (Občasný) - 5.12.2005 > DondedoG> A jak se to jmenuje? Rád bych si to přečetl ať můžu porovnat dvě na sebe nezávazná díla, jak říkáš.
U příspěvku:Já dub
>E1eJ< (Občasný) - 5.12.2005 > Mám pravdu?
U příspěvku:Pohled do lidské duše, odraz duše
>E1eJ< (Občasný) - 30.11.2005 > Skafloc> Jak to myslíš???
U příspěvku:Nemoc
>E1eJ< (Občasný) - 28.11.2005 >
U příspěvku:portrét
>E1eJ< (Občasný) - 28.11.2005 > cool.
U příspěvku:jistota
>E1eJ< (Občasný) - 28.11.2005 > Líbi.
U příspěvku:Myslím, že je to slza
>E1eJ< (Občasný) - 28.11.2005 > Lamarski> Příště se poučím a pokusím psát srozumitelně aby se to lépe četlo. Mi, to ani tak nepřišlo nesrozumitelné, jelikož vím co chci říci a co se tam jedná. Jsem také rád, že si myslíš, že jsem si nasadil vysokou laťku a proto jsou mé chyby alespoň trochu ospravedlněny.
U příspěvku:novej pokus
>E1eJ< (Občasný) - 27.11.2005 > LOPY> 
V tom případě tato fotografie fungovala. A věř cigaretou jsem neviděl nikdy nic podpálit a seno už vůbec ne a to jsem v seníku každej den, skoro.
U příspěvku:Hábitué
>E1eJ< (Občasný) - 27.11.2005 > čtenář> Máš pravdu, ale taky ne. Není krutý, když nechal ukřižovat krev své krve? Krutost podle mne nepatří k dokonalosti. Můj názor na Boha je: Chtěl vybudovat lepší svět, než jaký znal sám, tudíž Zemi. Jelikož byl osvícen, ubgradován měl velikou moc a tak stvořil zemi, lidi..., ale zlo nestvořil. Když lidé a stvoření jim vypracované, začali umírat, přičinil se o to, aby dosáhly také osvícení a stali se znich andělé. Začal pověřovat anděli úkoly a sám hovno dělal. Potom, když měl svět, své posluhovače (Anděle a lidi)Začal se proviňovat. To za jakým účelem stvořil zemi úplně opadlo a on se stal vládcem a ne nadějí za lepšími věcmi. Když ste nebili s ním, tak vás postihli různé jeho rány. A když se archanděl Gabriel vzepřel bohu, bůh ho potrestal a prohlásil za zlo, S Gabriela se stalo největší bohem prohlášené zlo, satan. Jelikož v dnešních dobách nejsou zmínky o tom že by bůh prokázal svou existenci usuzuji, že ho další andělé nezabili ale vyhnaly! Satan je jenom nasranej mrtvej abděl za toco mu bůh spůsobil a bůh je nasranej na celý svět co stvořil i na satana. Myslím že už nad námi nikdo nedrží ochranou ruku! Bůh je pryč!
Toto byl můj názor, můj vlastní názor a byl by jsem velice rád kdybys mi na to řekla ten svůj. DĚKUJI
U příspěvku:Hábitué
>E1eJ< (Občasný) - 27.11.2005 > LOPY> Jsem rád, že se ti to líbilo a děkuji za 5b. Složité to sice je, ale myslím, že si mne pochopila. Když ti lítají otazky hlavou a ospovědi na ně taky, nezabýváš se tím, aby to bylo snadno pochopitelné, ale prostě píšeš.
U příspěvku:novej pokus
>E1eJ< (Občasný) - 27.11.2005 > LOPY> Zaujalo! A vysvětlit mi to nemusíš někdy, ale třeba teď!
U příspěvku:neviditelná
>E1eJ< (Občasný) - 27.11.2005 > Ujde, ale to světlo slunce, jak se vyjímá na listech, je fakt cool. Vzniká tam skvělej stín předchozích listů, skoro jako by to nebyla fotka! Takže líbí.
U příspěvku:hřib2
>E1eJ< (Občasný) - 27.11.2005 >
U příspěvku:ostrov
>E1eJ< (Občasný) - 27.11.2005 > Líbí se mi, jak ostrov odděluje nebe a moře!
U příspěvku:jezírko
>E1eJ< (Občasný) - 27.11.2005 >
U vás za barákem se mi to líbí, opravdu!
U příspěvku:novej pokus
>E1eJ< (Občasný) - 27.11.2005 > LOPY> Takhle to má taky svůj puvab, ale já si nemohu pomoct. Prostě mi to nesedí!
U příspěvku:podzim nad řekou
>E1eJ< (Občasný) - 27.11.2005 > Mně se to líbí.
U příspěvku:Mandala
>E1eJ< (Občasný) - 27.11.2005 > COOL. Připomíná mi to zlatou slunečnici. Podle mne velice vydařené!
U příspěvku:novej pokus
>E1eJ< (Občasný) - 27.11.2005 > LOPY> Já to myslel, že mi tam nesedí to pozadí. npř na letní louce by se mě to více líbilo, ale to je pouze můj názor! Jinak vydařené!
U příspěvku:Black Greek Cat
>E1eJ< (Občasný) - 27.11.2005 > COOL
U příspěvku:-O-
>E1eJ< (Občasný) - 27.11.2005 >
U příspěvku:Myslím, že je to slza
>E1eJ< (Občasný) - 27.11.2005 >
Jsem rád, že tě to zaujalo a působylo to natebe chladně. To byl můj záměr. Co se týče toho chlapce, ten v mém snu opravdu nebyl a já si to pouze vymyslel. Ale obávám se, že kdyby tam byl, tak mu asi stejně nepomůžu, je to boj jednotlivce...¨
A jsem velice rád za 5b.
U příspěvku:novej pokus
>E1eJ< (Občasný) - 26.11.2005 > Pěkné, ale na mne, trochu moc svůdné nato, že je to někde ve slámě "ve starém JZD!"
U příspěvku:Láska první, láska poslední
>E1eJ< (Občasný) - 26.11.2005 > Teď si tyto věci uvědomit není tak těžké jako, když taková situace nastane. Láska!
Důležité je, nenechat se logikou unést a nepřemýšlet, ale plavat, topit se v lásce! Jinak by to nebyla láska, teda podle mne.
Chtěl bych vědět jestli se mnou souhlasíš i když tvoje práce vyvrací můj názor
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter