Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:*
the_dark_side_of_me (Občasný) - 25.8.2011 > neostré, bez kompozice, bez nápadu, beze všeho...
U příspěvku:*
the_dark_side_of_me (Občasný) - 25.8.2011 > hrůza a děs, co to má být?
U příspěvku:Rozvíjej se, poupátko
the_dark_side_of_me (Občasný) - 23.8.2011 > baobab> to si nemyslím; kompozice je tu dobrá, ale právě tyhle "dotyky" mě osobně vadí ze všeho nejvíc. poodstoupit, jinak se natočit, hlavně aby na fotce nebylo nic spojenýho... můj názor :)
U příspěvku:sprchy
the_dark_side_of_me (Občasný) - 23.8.2011 > hezký nápad, jen vážně nechápu ty podpaly kol dokola (to je nějaký totemácká úchylka?) - pokud tam bylo něco hnusného, co si na snímek nezasloužilo, tak ořiznout nebo změnit kompozici. takhle to prostě kazí celý snímek.
U příspěvku:__Street story__
the_dark_side_of_me (Občasný) - 23.8.2011 > souhlas se superfly + podpaly v LHR, ve dveřích, a navíc pro mě kompozice je poskládaná halabala jak se to cvaklo (sice chápu, že to asi byla momentka, ale to není omlouvou).

a ještě celý snímek padá doleva
U příspěvku:uzlík
the_dark_side_of_me (Občasný) - 23.8.2011 > barevnou skladbou mi to přípomíná letnilky, takže fotka má pro mě i "chuť" :) pěkné
U příspěvku:Komín
the_dark_side_of_me (Občasný) - 23.8.2011 > viz. Jaro, stotožním se - krom toho, ještě LHR je naprosto prázdný a zbytečně nevyvážený

brýle (a ani nic jiného) nejsou omluvou pro výsledný snímek ;)
U příspěvku:Stínová lampa
the_dark_side_of_me (Občasný) - 23.8.2011 > zajímavé, ale rozhodně bych si počkal na jiné světlo - je to málo kontrastní a spodní 1/3 je naprosto o ničem
U příspěvku:Hřebeny
the_dark_side_of_me (Občasný) - 23.8.2011 > příliš mnoho negativního "prázdného" prostoru na můj vkus... za 3
U příspěvku:Rodinka
the_dark_side_of_me (Občasný) - 23.8.2011 > sadaf> to je sice pozoruhodné (obzvlášť že to není v téhle rychlosti mázlý - ale asi to bylo dost daleko), nicméně to není omluva, to podmínky pro foto nikdy nejsou :)

ať tak či tak, rozhodně jedna z lepších ;)
U příspěvku:Popelka
the_dark_side_of_me (Občasný) - 22.8.2011 > toto pěkné, mě se líbí i kompozičně - jen škoda těch pár podpalů
U příspěvku:ještě jedna Chorvatská
the_dark_side_of_me (Občasný) - 22.8.2011 > kácí se nám to kácí...
U příspěvku:Cesta
the_dark_side_of_me (Občasný) - 22.8.2011 > nice one - co je ten černej pruh přes louži?
U příspěvku:..
the_dark_side_of_me (Občasný) - 22.8.2011 >
U příspěvku:Rodinka
the_dark_side_of_me (Občasný) - 22.8.2011 > pěkná "středovka", škoda toho rušivého popředí...
U příspěvku:Rozvíjej se, poupátko
the_dark_side_of_me (Občasný) - 22.8.2011 > já nevím... všichni se snaží o "cool" fotky ve grayscalu a nepohlídají si základní věci - jako že pravej list ti utíká do stínu a je to imo zbytečně tmavé. snímek s velkou perspektivou, ale bylo by nutno na něm zapracovat a ne vypouštět do světa hned první verzi!
U příspěvku:*kiss*
the_dark_side_of_me (Občasný) - 22.8.2011 >
U příspěvku:Sadlands /1-5/
the_dark_side_of_me (Občasný) - 21.8.2011 > všechny fotky jsou pro mě nuda, pokusy o neobvyklou a "líbivou" kompozici ti moc nevyšly.

ovšem poslední fotka - to je jiná. jen kvůli ní dávám 3jku a Dčko, jinak bych hodnotil za 2 a bez D.
U příspěvku:Pěší zóna
the_dark_side_of_me (Občasný) - 21.8.2011 > Mishka> hlavně že ty se po zádech poplácávat nenecháš... přikláním se spíše na Cvakalovu stranu, že fotka jako taková stojí za prd.

třeba si něco z mého komentu vezmeš... ale spíš asi ne.
U příspěvku:Znamení vody
the_dark_side_of_me (Občasný) - 21.8.2011 >
U příspěvku:Jedna z cest
the_dark_side_of_me (Občasný) - 1.3.2010 > Sakora> taky jsem netvrdil, že je píšeš plánovitě, ale máš prostě styl psaní který obyčejně "bere za srdce i duši" :) tady tomu tak úplně nebylo.
U příspěvku:Jedna z cest
the_dark_side_of_me (Občasný) - 26.2.2010 > tož taky pěkné, ale není to tvoje obvyklá "dojímačka". semtam pár chybek (romča-renata, vypnutý motor - zpátky do tepla vozu), ale jinak standart.
U příspěvku:Anděl s fantazií
the_dark_side_of_me (Občasný) - 23.2.2010 > >>Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku<<

Jak hluboko se dá kritizovat něco, co vyvěrá z nejniternějších pocitů a zážitků člověka? Jak se dá kritizovat realita každého z nás, když jsme každý jiný? Pokud bych chtěl soudit, musel bych se nejprve obrátit sám do sebe - a pochopení toho, co je ve mě, by zabralo nekonečně mnoho času - proto nekritizuji, pouze hodnotím.
U příspěvku:Americká krása
the_dark_side_of_me (Občasný) - 29.10.2009 > jo, moc dobré.
U příspěvku:Dopis z lásky
the_dark_side_of_me (Občasný) - 29.10.2009 > Hezké, byť dle mě nemožné. Ale jestli se to opravdu stalo, tak palec nahoru ;)
U příspěvku:Skrytá pos(t)elství
the_dark_side_of_me (Občasný) - 29.10.2009 > Lamarski> v podstatě všechna moje "témata" jsou na jedno brdo :)

jinak díky za zastavení a přečtení, i za kritiku. zkusíme to pro příště třebas vylepšit :)
U příspěvku:Mladý muž a bílá žába
the_dark_side_of_me (Občasný) - 22.10.2009 > řemeslně strašně hezký odvedená povídka, ale nemá to tu správnou šťávu kterou jsem u tvých dílek vždycky tak hltal. dočetl jsem to do konce a líbilo, ne že ne, ale umíš psát i líp...

nicméně asi půjdu někam líbat žáby, taky jsem "vodník" :D
U příspěvku:v místnosti do níž vane vítr
the_dark_side_of_me (Občasný) - 18.8.2009 > whispermoonlite> občas se mi to taky stane - pomohlo mi editovat příspěvek a uložit ho prázdný, měl by se sám smazat.
U příspěvku:Akta A
the_dark_side_of_me (Občasný) - 18.8.2009 > krásný námět, ještě krásnější objekt :)
U příspěvku:Síla ženy
the_dark_side_of_me (Občasný) - 18.8.2009 > zajímavé :)
U příspěvku:svoboda
the_dark_side_of_me (Občasný) - 5.8.2009 > OSAejdžnt> to ano, ale na mě osobně to dost zapůsobilo. jak nemám rád verše a "skrytá" poselství, tak tohle se mi líbí.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter