Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:riot folk
Santiago (Občasný) - 23.8.2006 > Jo pecka!!!Pekna atmo...!!!Ten týpek je tak trochu retro...A ten s tou cepici vpravo za nim taky...:-)
Nebo to je nekdy z dob pred dvaceti,triceti lety??
U příspěvku:Open Air Music II.
Santiago (Občasný) - 22.8.2006 > Ten kluk zady na jednicce je jak kdyz ma tanga(teda doufam ze je to kluk...)
U příspěvku:Podzim automobilu
Santiago (Občasný) - 21.8.2006 > Jo parada...:-)
U příspěvku:Tichý břeh
Santiago (Občasný) - 21.8.2006 > Myslis ze tichy...ani mi neprijde...
U příspěvku:Niham
Santiago (Občasný) - 21.8.2006 > Jo tohle se mi fakt libi...Ten vystrasenej pohled...Technice nerozumim...
U příspěvku:Vzedmutí...
Santiago (Občasný) - 20.8.2006 > No v neděli je to tu fakt absolutně mrtvý...!!!
U příspěvku:Vzedmutí...
Santiago (Občasný) - 20.8.2006 > born to be child> No tak dobrá,já Ti to teda beru!!!Ale ty se braň srabe!!!;o)
U příspěvku:nebe
Santiago (Občasný) - 20.8.2006 > No tohle vubec...sorrac...
U příspěvku:Vzedmutí...
Santiago (Občasný) - 20.8.2006 > born to be child> No když myslíš...já Ti to brát nebudu...
U příspěvku:JUDr. Vlado Chlupý
Santiago (Občasný) - 20.8.2006 > Jo líbí....!
U příspěvku:Roztrhanské
Santiago (Občasný) - 20.8.2006 > Pokud je to malovany tak je to pecka!!! (Spis mi to pripada vyfoceny a dodelany v PS;o) )
U příspěvku:Eve
Santiago (Občasný) - 18.8.2006 > Jo tohle jo....!
U příspěvku:Jen tak...
Santiago (Občasný) - 17.8.2006 > michalch> Díkes moc za názor a i za rady "jak"...!!!
U příspěvku:bylo nás pět
Santiago (Občasný) - 17.8.2006 > Ta fotka je fakt husta!!!A naprosto souhlasim s Mishelou s tim rozdelenim!!!
U příspěvku:Skoro neviditelní jezdci...
Santiago (Občasný) - 16.8.2006 > tomv> No právě.....
U příspěvku:Skoro neviditelní jezdci...
Santiago (Občasný) - 15.8.2006 > Ježiš číst samozřejmě umim ty chytráku čtenářská!!!!Ale jen jsem chtěl vedět,jak to pochopil tady The Thing,jakej preferujete Vy ideální rozměr!!!!
U příspěvku:Skoro neviditelní jezdci...
Santiago (Občasný) - 15.8.2006 > zvirze> No inu dobrá,zkusim se zařídit...
U příspěvku:Skoro neviditelní jezdci...
Santiago (Občasný) - 15.8.2006 > No tak jednou pro vzdy,jakej je idealni rozmer?
U příspěvku:Skoro neviditelní jezdci...
Santiago (Občasný) - 15.8.2006 > No do hajzlu,zase se to rozostřilo až u toho vkládání!!!Co je s tim....??!
U příspěvku:Bez názvu
Santiago (Občasný) - 15.8.2006 > Ale i jo....ale vypada to spis jako by Ti padal stativ kdyz jsi to fotil...:)
U příspěvku:Sunset01
Santiago (Občasný) - 15.8.2006 > Prepal strasnej to urcite,to dole to cerno bych taky asi oriznul,ale zaujali me barvy a hlavne ten kousek fotky co jsou mezi tema stromama ty mraky.To se mi libi!!
U příspěvku:..podvečer..
Santiago (Občasný) - 14.8.2006 > No vypadá to dost uměle ale...
U příspěvku:Samota
Santiago (Občasný) - 14.8.2006 > Toho rybniku bych tam dal min....
U příspěvku:Do nicoty..
Santiago (Občasný) - 14.8.2006 > nitka> Jo díkes....!!!
U příspěvku:Na vsi
Santiago (Občasný) - 13.8.2006 > No musim souhlasit...I ten orez nahore je blbej...
U příspěvku:Sleeping Beauty
Santiago (Občasný) - 13.8.2006 > Mne se to taky libi!!!
U příspěvku:WienEye
Santiago (Občasný) - 12.8.2006 > Jo tohle se mi mooooc libi akorat bych mozna volil jinak ten vyrez...
U příspěvku:WienUbahn
Santiago (Občasný) - 12.8.2006 > ale u tohodle vim!!!Libi a hlavne zaujalo!!!
U příspěvku:WienDonau
Santiago (Občasný) - 12.8.2006 > Mno taky uplne nevim...
U příspěvku:WienBahnhofMitte
Santiago (Občasný) - 12.8.2006 > Mno nevim...
U příspěvku:Jen tak...
Santiago (Občasný) - 12.8.2006 > Kerinka> No aspon ze nekomu se to zamlouva;o)!
To rozostreni mi taky pekne sere ale to az tady!!!Nerikam ze normalne je to sqele ostre ale urcite vic nez tohle!!!
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter