Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 27.11.
Xenie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 24.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:_oln_
Mishka (Občasný) - 8.9.2006 > ten vrsek nad strechou jsi dodelaval, ne?
pusobi to na me (ten vrsek) umele a neprirozene tmave ke zbytku fota.. ale libi se mi to i tak! :)
U příspěvku:Domov č.11
Mishka (Občasný) - 8.9.2006 > TheThing> viz už proběhlé reakce:
já to ani netónovala, fotila jsem na čb film a oni mi z toho vyvolali fotky tónované do téhle barvy, tak jsem to tak nechala, i když jsem o stáhnutí barvy přemýšlela...
U příspěvku:/bez názvu/ ... NEFOTO ...
Mishka (Občasný) - 8.9.2006 > TheThing> už se stalo ;)
holt si budu pod vousy aspoň mumlat "jak lvové bijem o mříže"...
U příspěvku:/bez názvu/ ... NEFOTO ...
Mishka (Občasný) - 8.9.2006 > TheThing> ok, já samozřejmě to foto zaregistrovala, jen si pořád s tou škatulkou nefota nevím rady ;) ok, jdu "tam" a zareaguju...
U příspěvku:Šaman
Mishka (Občasný) - 8.9.2006 > Mima> dík! je to miniaturka cca 5x10cm.. původně je tam jen jeden šamaní profil, ale pokuď si jich tam divák najde víc, jen dobře :)
U příspěvku:Šaman
Mishka (Občasný) - 8.9.2006 > doupovec> dostala jsem zdarma radu a jeste bonus... objevila jsem ted Tvuj web... prijemne si to projit pohromade..
U příspěvku:Šaman
Mishka (Občasný) - 8.9.2006 > doupovec> ses blbe vyspal a potrebujes se trosku vybit, co?!
bez prosim radeji na pisek a neres kraviny... ;)
U příspěvku:Šaman
Mishka (Občasný) - 8.9.2006 > doupovec> měli by Ti vrátit prachy! ;)
U příspěvku:/bez názvu/ ... NEFOTO ...
Mishka (Občasný) - 8.9.2006 > TheThing> ano, to je má fotka z občanky!... a je to venku, sakra! ;)
U příspěvku:Šaman
Mishka (Občasný) - 8.9.2006 > doupovec> až tam poneseš tu svou přihlášku, nahlaš mě taky!
U příspěvku:Šaman
Mishka (Občasný) - 8.9.2006 > Nikkarin> :) dík, poeto! ;)
barvičky v originálu vypadají daleko lépe, jsou sytější, lepší, ale ani skenem, ani nafocením se mi nepovedlo je zachovat (u jiných prací s tím problém nemám).. :(
U příspěvku:Deepo
Mishka (Občasný) - 8.9.2006 > prvni libi daleko vice...
U příspěvku:Má pod kulichem
Mishka (Občasný) - 8.9.2006 > ja jsem rada, ze to takto pekne mam zprostredkovano, protoze jsem nemela vcera silu vyjit ven a mrknout na to live ;) samozrejme foto jako takove moc invence nema, ale u zachyceni takoveho jevu to ani necekam :)
U příspěvku:Šaman
Mishka (Občasný) - 8.9.2006 > akryl na kartónu...
U příspěvku:Krásna žena z klipu Hung Up (Madonna)
Mishka (Občasný) - 7.9.2006 > Karhaj(Sinner)> 

ja tady tu delsi verzi neznam a tu slecnu jsem taky hledala az na zaklade tohoto obrazku ;)

jinak pokud vas bavi tyhle BD "tanecky" a zvlast u slecen, tak Madonna nabizi pokracovani na svych koncertech.. http://www.youtube.com/watch?v=q3d0LubrtnM (vcera jsem si z toho malem nazivo ucurkla ;))

U příspěvku:Matlála
Mishka (Občasný) - 7.9.2006 > Lumig> :) ja taky pockam, jestli z toho trosku neco casem bude ci ne... ;) pod dozorem Tecka... zatim se s temi klasik. technikami seznamuju a bud to bude jen flirt nebo vasnivejsi trvalejsi vztah.. ;)
U příspěvku:Stairs 1
Mishka (Občasný) - 7.9.2006 > .
U příspěvku:Matlála
Mishka (Občasný) - 7.9.2006 > Zuzzz> protoze chci! ;) to by melo jako odpoved stacit!
u vetsiny prispevku si tady rikam, proc to tady autori vlastne prezentuji, ale asi k tomu meli duvod a necim se jim to zajimave asi zdalo (jako mi) ;)
U příspěvku:Matlála
Mishka (Občasný) - 7.9.2006 > Zuzzz> jo, jo, je to jen "esteticka (a to je jeste ke zvazeni;) patlanice", ktera vznikla nahodou, resp. behem pracovniho procesu... na nic vic si to nehraje... "planovane" motivy uz ale lezi a cekaji.. bruste si zuby a drapy! ;)
U příspěvku:Výchova
Mishka (Občasný) - 7.9.2006 > klasika = vyborne!
U příspěvku:Dvě vdovy
Mishka (Občasný) - 7.9.2006 > ach joo ;)
U příspěvku:Zrada života
Mishka (Občasný) - 7.9.2006 > mňamka!
U příspěvku:Láska
Mishka (Občasný) - 7.9.2006 > se mozna hodilo predvest original, kdyz slo o reprodukci...




MM mam rada, muzu muziku i dilka... tohle je bohudik vice "volna reprodukce".. libi se mi to!

U příspěvku:no. 130
Mishka (Občasný) - 7.9.2006 > zupa!
U příspěvku:indián 01
Mishka (Občasný) - 7.9.2006 > +
U příspěvku:Krásna žena z klipu Hung Up (Madonna)
Mishka (Občasný) - 7.9.2006 > Karhaj(Sinner)> 

http://www.youtube.com/watch?v=JXtslFTQSpE=

hned v osmé vteřině.. ;)

U příspěvku:On a chlapec
Mishka (Občasný) - 7.9.2006 > tak to je mazec!
U příspěvku:/bez názvu/ ... NEFOTO ...
Mishka (Občasný) - 7.9.2006 > pro mě příjemné zátiší ;)
U příspěvku:[nefoto] Superego
Mishka (Občasný) - 7.9.2006 > +
U příspěvku:Na lazoch
Mishka (Občasný) - 7.9.2006 > chvilema jako malovane tuzkou.. zvlast zadni staveni :)
libi moc!
U příspěvku:Matlála
Mishka (Občasný) - 7.9.2006 >

seznamovani s vlastnostmi akrylu (na kartonu) + softwarova manipulace s barvami

  <<< předchozí 
24.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter