Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Sváteční karafiát
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 22.4.2020 >
U příspěvku:Kos černý
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 22.4.2020 >
U příspěvku:domácí sluníčko
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 22.4.2020 >
U příspěvku:madame sosostris, slavná věštkyně, moc nastydla
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 2.6.2017 >
U příspěvku:...
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 4.7.2016 > TRMAN> Zas kreslis? Ci to je stara vec? Viem, ze si fotil a robil noze : ) Pan je pan : )
U příspěvku:...
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 21.8.2014 > čtenář> Su to 'dve tvare' jednej a tej istej macky.
'Skriatok' ju hladka a nim sme my. Deti, co starnu, bez toho, aby vobec dospeli.
U příspěvku:...
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 21.8.2014 > dagmara> Hlavne som nestaly, ale som tu uz relativne dlho..so zdravotnymi prestavkami..
U příspěvku:...
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 20.8.2014 > Cedrik> Svetlo som kreslil z praveho horneho rohu (par cm nizsie po diagonale). Rukam som sa ako kazdy dlhodobo vyhybal, ale si vravim, ze radsej ich cmarat a postupne sa ich snad naucit, ako ich nekreslit vobec.
Vdaka za pristavenie.
U příspěvku:Muzeum
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 28.5.2014 >
U příspěvku:..
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 19.9.2013 > Za prevod.
U příspěvku:krajina česká
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 17.9.2013 > zla fotka po upravach ostane zlou fotkou.
U příspěvku:Koněpruské jeskyně II.
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 16.9.2013 > lada34> Ak si stiahnes obrazok, potom pravym kliknes a das properties, hodi Ti nejake info o casoch, clone, ise a type fotaka..KODAK EASYSHARE Z8612 IS Digital Camera : ) Predtym fotil na Panasonic DMC-TZ1.
Co sa tyka tejto fotky, nemyslim, ze nahoda, lebo je tam dlhy cas 1/10 a aj tak je to ostre, cize tipujem na pouzitie stativu..samozrejme vo vsetkom sa mozem mylit : )
U příspěvku:Omluva
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 11.9.2013 > Neboj nic, ako vsetko na toteme, aj toto prehrmi : )
Za seba tri rady.
NEKRADNI : )
Dokaz, ze nie si diletant a nech je kazda Tvoja fotka lepsia a lepsia..
Prestat 5dckovat vsetko, potom to vyzera, ze nemas svoj nazor.

Ak by sa vyssie spominane splnilo, tak verim, ze budeme este vsetci radi, ze sa Ti ten preslap stal, lebo Ti pomoze niekam sa posunut.
U příspěvku:Nejzachovalejší středověký hrad v Čr!
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 10.9.2013 > Znizujes latku, aby fotky novym fotakom lepsie vynikli, vsak Ty betar? : )
U příspěvku:NESVATÝ
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 10.9.2013 >
U příspěvku:Příhrazké skály VI.
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 9.9.2013 > popleta79> Vdaka za odpoved, kludne zacni knihu citat uz teraz, neuskodi, mas mesiac na to, aby si mal nejaky startovaci bod : )
U příspěvku:Příhrazké skály VI.
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 9.9.2013 > Zdar Popleta. Budem rad, ak mi pomozes pochopit ciel Tvojho fotenia.
Chces len prezentovat miesta kde si bol, aby niekto z Totemu tam mohol tiez ist? Nemyslis, ze na take by bol lepsi blog? Mozes tam robit popisy a davat info ludom, ktori maju o to zaujem.
Chces sa zlepsit vo foteni? Ak ano, je to spravny web, ale co je Tvoj 'akcny plan' dobuducna. Chces kupit lepsi fotak, sledujes fora, vzdelavas sa? Prosim odpovedz uprimne. Lebo odpoved, chcem sa zlepsit, len nic pre to nerobim je podla mna kontraproduktivna.
Neber to prosim v zlom, len chcem lepsie pochopit Tvojim pohnutkam.
DIK
Prosim nech nikto nereaguje na tento komentar okrem autora.
Dakujem aj ostatnym za porozumenie.
U příspěvku:Pulci
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 6.9.2013 > Marod> Poriesil by to polarizak?
Nemam, tak sa pytam, co sa da od neho ocakavat : )
U příspěvku:anděl
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 6.9.2013 > Motiv aj tvar v tattoo branzi uz klise, aj ked Tvoje spracovanie klasickej temy je svojske.
Pekne ciste az graficke. Menej tienovania a Linka. Bol by som zvedavy kam by Ta taketo smerovanie zaviedlo. Ak mas este podobne, rad by som ich videl.
U příspěvku:sen o snu
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 28.8.2013 > Na spodnu tretinu by som sa dokazal dlho divat a neomrzela by.
U příspěvku:Dolet
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 28.8.2013 > Mas to pekne az na biely trojuholnik v pravom hornom rohu a ze holubici vyrasta tycka z hlavy.
U příspěvku:saab 99
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 28.8.2013 > Ak by som sa takejto tvorbe venoval, tak by som sa trochu pohral s hlbkou ostrosti. Vzdialenejsie koleso nedefinovat linkou tak 'exaktne', len nadhodit, pridat tmavsie tiene, alebo chladnejsie farby (ale nezabit to ciernou) pod blatnik (ci ako sa to vola) a spodok naraznika+podvozok lepsie definovat vsadenie svetiel (ak su 3d, tak taktiez niekde musi byt tien, alebo silnejsia linka), svetla sa mi nevidia, ze by sa perspektivne zmensovali+druhe zadne koleso sa nejako presne ukrylo za prednymi, takto to posobi trojkolesovo, mozno to tak bolo aj na predlohe podla ktorej si kreslil, to netusim, len vravim ako to na mna posobi....ukotvene to mas pekne a rovnako sa mi paci ako zadok presvita v prednom skle, celkovo tie vodovky, alebo akvarel, ci co to je (materialy neriesim) Ti pristanu.

Vsetko je osobny nazor a to, co si pod hlupsi kritikou predstavujem.
U příspěvku:Slnečná mandala
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 28.8.2013 > Podla mna krok vedla, radsej na to rychlo zabudnem a pockam na Tvoje dalsie fotky, ale kazdopadne sa nie je treba branit experimentu.
U příspěvku:Cyril a Metoděj
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 27.8.2013 > Na mna to posobi dost 'nazakazku' tiez som skusal kresby, kde bol motiv 'dany' a potom sa vytratila ta spontannost, ktora robi kresby vynimocnymi..Technicky to mas pekne ciste ako stale, ako ilustracia ok, ale Tvoj art to nie je..OSOBNY NAZOR.
U příspěvku:Konečná
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 21.8.2013 > Tiez by ma mrzelo, keby si ich vyhadzoval. Daju sa 'zrecyklovat' nespocetne mnohymi sposobmi : )
U příspěvku:Malý Zvíře
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 20.8.2013 > Pekna fotka. Asi by som rezal pod kolenami, lebo taska dole privelmi pritahuje zrak, alebo nechal cele nohy, ale tasky dal zo zaberu prec.
U příspěvku:Blue dreams´
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 19.8.2013 > sadaf> Alebo nikto zo spominanych.
Prosim vykasli sa na prezentovanie cudzich fotiek a rozne vejny, ktore vedu len k tomu, ze sa zhorsuje tvorive prostredie a doveryhodnost autorov.
Zvlastne je, ze skor veris anonymovi, ze je jeden z Tebou doporucovanych ako miestnym uzivatelom..
Opat budem komentovat az Tvoje prace, ako som sa vyjadril davnejsie, anonymovia mi viackrat pomohli a som proti ich vyluceniu z miestnej komunity.
U příspěvku:Slunce vyhrálo - druhá varianta
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 18.8.2013 > Kompozicne myslim lepsie, ale orezanim si stratil priestor, ktory Ti zbiehanie stromov vytvaralo a kazdym orezom stracas na detailoch.
U příspěvku:Karlův most I.
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 18.8.2013 > Kompozicne tam konare zprava nemaju co robit. Vyborne 'pouzitie' chodca do zaberu..technickou kvalitou (rozumej fotak) to je tak zle, az to je dobre, horsie, ze Ti niektore budovy padaju..
Ak je to v Tvojich moznostiach kup si zrkadlovku a popozeraj si kvalitne fotky na roznych internetovych galeriach a podumaj, co ich robi dobrymi..casto to nie je len technicka stranka.
Alebo si na tejto stranke najdi svoj aparat a pozri sa na fotky, ktore nim spravili, aby si vedel kde su jeho silne a slabe stranky, ako ini s Tvojou vybavou komponovali, alebo aky obsah volili, nesnazim sa menit Tvoj vkus, alebo styl..
http://www.pixel-peeper.com/
U příspěvku:Pobleje
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 15.8.2013 > sadaf> 
Fotka paci, skoda, ze je tak mala+ja by som sa pohral s upravami, aby kolajnice (na ktore mam uchylku) viac vynikli.
To neber ako hlubsi kritiku, len ako osobny nazor : )
U příspěvku:Slunce vyhrálo
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 15.8.2013 > Ta slnieckova hviezdicka sa Ti podarila. Nedaval by som ju na vertikalny stred, ale viem, ze Ty tradicnu kompoziciu obchadzas.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter