Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 10.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ztraceni
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 2.2.2013 > Na prvej skoda tych rusivych bylin vpredu, inak som sa chystal na 1 po rozkliknuti sa mi to paci : ) Mozno by som skusil fotit s poklaknutia, pridalo by to na priestore..mozno..
U příspěvku:"TO je tady pro mě?"
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 2.2.2013 >
U příspěvku:Vrchol Radobýlu
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 2.2.2013 > mily autor. Presne pristup 'vsetkym sa nezavdacim' Ta predurcuje na to, aby si stale fotil na rovnakej urovni. Reagujes len na chvaly a nepytas sa na vytky kritiky, nemas zaujem sa zlepsovat. Verim, ze presne kvoli tomu to tu viaceri naozaj dobri zabalili. Potlapkavanie po pleciach, hladanie 'filozoficko-intelektualneho' odkazu vo vycvakoch a mobilom fotenych chabotach..co sa tyka fotky, aj keby si tam nestrasil v stredovej kompozicii bola by to bieda.
S pozdarom Karhaj (nie som ten isty, co kritizoval vyssie)
U příspěvku:...
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 25.1.2013 >
U příspěvku:Diagnóza
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 12.3.2012 > Maly sa mi lubi : )
U příspěvku:ok
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 12.3.2012 > Ja horror rad..nerozumiem mihalniciam..akoby to bol len cierny papier pod ocami podlepeny..ta biela linka tam..prosto ma to rusi..cierna linia v pozadi trosku pada, chcelo to zrovnat..vertikalna ciara z hlavy pri dlhsom pozerani tiez nie najstastnejsia..inak kludne..horrorove serie mozu byt fajn..pohrat sa s hlbkou ostrosti, pridat nieco na dynamiku..dramaticku pozu, otvorene usta, alebo natiahnute ruky akterky..aj ked mozno nie prave tento motiv..to su moje pokrivene predstavy..ale co je hlavne..skusit nasvecovanie do mavsia..kompozicne paci..ruka pridala priestor aj 'pribeh' .. dobre.
U příspěvku:Koník
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 15.1.2012 > Pekne. Rad by som sa spytal aky druh farieb pouzivas a ci prirodne, alebo synteticke stetce, moje sa pekelne nicia, ked robim akrylom. Obrysy si robila prikladanim sablony popriktorej bol robeny drybrush? alebo je to pregumovane? Posobive : )
U příspěvku:Už mi vlásky nezaplétáš
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 4.1.2012 > Technicky ano..art podla mna nie. Kazdopadne miestny nadstandard. Pekne.
U příspěvku:Co jako děti země...
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 4.1.2012 > Som fanusikom Tvojich prac, ale toto nie.
Dievca s rastlinou okopirovane a prevratene na dlzku..skoda..keby bola bud ona alebo iny clovek v inej poze..mozno..mala rastliva v popredi vyzera ako skopirovana mala pri velkej v zadu..pozadie sa mi paci : )
U příspěvku:Přáníčko
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 30.12.2011 > Toto je tak zle, az to treba doporucit..som sa po dlhej dobe prihlasil..nech tento den nezapadne do zabudnutia, ze tak strasna vec je medzi najdoporucovanejsimi. Az som rad : )
U příspěvku:Tažení zombies
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 15.9.2011 > Dobra praca , pripomina The walking dead, tiez ma podobne obalky. Kvalita.
U příspěvku:TANCEM DO JINÉ DIMENZE
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 15.9.2011 > aneleh> Hare hare..v kontexte pobavilo, inak tiez 1 : )
U příspěvku:3 koťata
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 8.9.2011 > Viem si to predstavit ako design na tricka. Art to nie je, ale je to skvele tak ako to je : )
U příspěvku:TANCEM DO JINÉ DIMENZE
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 8.9.2011 > aneleh> Vidim tam hrozu kompozicie a orezane koncatiny, oci ako z fotohorroru, nic viac : )
U příspěvku:TANCEM DO JINÉ DIMENZE
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 8.9.2011 > Obcas by bodlo tlacitko 'Kos'. Za kompoziciu + oci + orezane koncatiny + fotenie bleskom + nulovy vypovednu hodnotu.. Prudici neprudici, je to hroza : )
U příspěvku:Comeback?
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 22.8.2011 > Pozdravuj spolocneho priatela. Fotka nepaci, kazdopadne rad Ta vidim :)
U příspěvku:Los a vlci
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 13.4.2011 > Janahe> V lese by paroh zrali zajace..urcite nie skoda : )
U příspěvku:Los a vlci
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 12.4.2011 > Tvoja najlepsia praca. Dokonale vyuzitie priestoru, dynamika 'odpruzujuceho'sa vlka, pohyb zvyrazneny zilkami az po struktury papradi..zuby laveho vlka trosku divne, ale ako vravim..pre mna nad nadpriemer.
U příspěvku:Zlatý sen
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 28.3.2011 > Ujo Freud by mal radost : )
Napad dobry.
U příspěvku:a few years later
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 22.3.2011 > Detaily to robia skvelym. Vyborne..kresba pripomina the walking dead..a to sa mi paci..nevravim o kopirovani, ale o pozitivnych asociaciach a o tom, ze je to vo velkom style : )
U příspěvku:hit pro dnešní den
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 16.3.2011 > Mlž Svatý> Pripime na bozstvo recesie a 'nefotokundy' pripime na nefotopice a kundarske ostrovy, na jeho zbierku knih, kohuta,nevadnucu erekciu a billa tasky. Ach..proc nas musel opustit..tak mlad.
U příspěvku:hit pro dnešní den
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 15.3.2011 > Dobre vediet, ze na Ogysta nespominam sam..ak si to chcela povedat ikonkou : )
U příspěvku:...
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 8.2.2011 >
U příspěvku:mlčení
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 6.2.2011 > Spodok dobry (skoda. ze tam nie je trochu viac miesta), dotyk vody so spodnym okrajom je kompozicna chyba, oblohu prec.
U příspěvku:NY 5x100/70
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 8.10.2010 > Rad by som videl animaciu tych Tvojich veci, robis to aj tak na tony, myslim, ze rozpohybovat by sa to dalo a az potom by to bolo ako jazda na kolotoci, takto je stale moznost sa pri niektorej zastavit, kym v animacii by to bolo nekompromisne : )
5 za poslednu (menstruacnu) : )
U příspěvku:LH7,8 2*105/177
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 19.8.2010 > Tato kolekcia u mna hranici z gycom. Este aj ta fialova sa mi vidi v duchu sucasnej mody : )
Radsej nebodujem, inak 2 : )Vela zdaru.
U příspěvku:Demeter
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 4.8.2010 >
U příspěvku:PADLOPLAVBA
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 4.8.2010 > Paradna praca obscurou.
U příspěvku:děti
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 15.7.2010 > Pracuj na nohach a rukach, ma to naboj, aj prejav, pre mna SKVELE.
U příspěvku:děti
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 15.7.2010 > Pra
U příspěvku:šťastní
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 15.7.2010 > Zriedka vidiet nieco tak mrazive. PECKA
  <<< předchozí 
10.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter