Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 13.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:zjevení
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 28.7.2008 > Spodok skvelý, vrch pre mňa akoby zbytočný. PRekryl som si to v úrovni konca ľavého "pohoria" a funguje skvelo.
U příspěvku:cica2
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 28.7.2008 > davidhuge> Tak takýto koment som od čias minimalistu nezažil.
U příspěvku:kolín-praha 15.25
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 26.7.2008 >
U příspěvku:labutice
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 26.7.2008 > Zaujímavé.
U příspěvku:Úplněk
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 26.7.2008 > Pozadie áno, postava nie. Ešte poprosím čím je to robené???
U příspěvku:Víra za plotem
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 22.7.2008 > Nie najšťastnejší rámček, kľudne by som to orezal zhora, aby viac upozornilo na kostol a menej na prázdne nebo, inak v pohode fotka : ) Ešte otázka. na čo bolo ostrené? NEVIDIM : )
U příspěvku:přímý zásah :-)
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 22.7.2008 >
U příspěvku:Krev a mlíko
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 22.7.2008 > Morrella> Nazveš to gíčom a potom jedným dychom experimentom? Netradičné : )
Práca mi nesedí ani obsahovo, ani farebne, ani technicky.
U příspěvku:Nevyvlékám hlavu z kruhů
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 22.7.2008 > Čo sa tlačí a ryje je pre mňa španielska dedina : ) Ale výsledok pecka. A náhľad hrôza! som sa poburoval, ako to môže byť tak D-čkované : ) Odvaha : )
U příspěvku:Nevyvlékám hlavu z kruhů
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 22.7.2008 > Čo sa tlačí a ryje je pre mňa španielska dedina : ) Ale výsledok pecka. A náhľad hrôza! som sa poburoval, ako to môže byť tak D-čkované : ) Odvaha : )
U příspěvku:stmívání
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 22.7.2008 > Snáď že len dotyk stromu z okrajom nemusel byť, ale prekvapivo (keĎže na takéto veci veľmi nie som) páči.
U příspěvku:Artista
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 22.7.2008 > SKúšal som niečo podobné, nepodarilo sa. Obdivuje ostrenie na oči bez presvetlených miest. Som zástanca úprav v PS, ale fotka páči technicky : )
U příspěvku:LETNÍ OSVĚŽENÍ
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 22.7.2008 > rámček sa mi nevidí najšťastnejší, dal by som čiernu linku na jasné oddelenie fotky od bieleho rámčeku a ten čierny na okraji by ani nebolo treba : )
K fotke. Dnes som videl niečo podobné, v horizontálnom umiestnení, len to bolo hra s hlbkou ostrosti a tu to nie je najšťastnejšie. Ak sa jedná o bublinky v tekutine ( v nápoji), skús malú clonu, fotiť to zospodu, nech to nadobudne priestor a zaostriť na malý úsek, môže to byť zaujímavé + úprava v PS (digitál je blbec : )
U příspěvku:Proměna
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 9.7.2008 > Prvá mi pripomenula Nightmare before X-mass. Toho zloducha, neviem ako sa píše, ale asi vieš : )
U příspěvku:Velehrad 4-5.VI/08
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 9.7.2008 > Nečítam komenty, fotky učarili, niektoré až zamrazili. Klobúk dole.
U příspěvku:Žárlí(m)
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 12.6.2008 > Mám rád Tvoje práce (Okrem štúdií, ale tie celkovo nemusím) a preto len nechápavo kývem hlavou nad komentmi. Prosto neviem čím, ale páčia sa mi. Držím Ti prsty a viem, že keď sa uvoľníš, tak sa mám na čo tešiť. Hlavné sú námety, podanie sa so skúsenosťami bude meniť.
U příspěvku:lavička
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 30.4.2008 > Takéto "projekty" mám veľmi rád : )
U příspěvku:princezna s přehledem
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 29.3.2008 > Suprový názov : )
U příspěvku:Lichtemburk
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 26.3.2008 > Prefocovaný negatív? alebo si podexponoval záber a vyťahoval ho z tmavej? len ten šum hore mi pripomína moje problémy s mojím olympusom..tak sa pýtam : )
U příspěvku:ruka
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 26.3.2008 >
U příspěvku:Eden
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 15.2.2008 > Magid> na tuš je to extrém. Klobúk dole! pôsobí to ako suchá ihla. Dobrá práca.
U příspěvku:Tabletka
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 17.1.2008 > kin> Sklamať sa nedá, štýl mi sedí a zas poznám obdobia, keď sa nedarí a keď (dúfam, že sa také nestane) na Teba také príde, budem čakať, kedy to prejde a zas budem unesený..ale stromu by som pridal korene..úchylka : )))
U příspěvku:Tabletka
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 15.1.2008 > Vieš že u mňa Tvoje práce fungujú..
U příspěvku:Na konci tunelu
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 14.1.2008 > By som sa vykašlal na siluetu postavy, keď nie je ani abstraktná, ani sa neblíži reálu..
U příspěvku:huba
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 14.1.2008 > Chvááááááááááálim! Ale straaaaaaaaašne to padá doľava!! Inak atmosféra ááááááno! Ak je na originále viac miesta, tak by som pridal dole a vyrovnal to! PECKA! Chcem sa spýtať, akými úpravami si to dosiahol???
U příspěvku:Stříbrná rybka
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 23.12.2007 > Ani technika, ani motív, ani kompozícia..výcvak zo zoo..nič viac..má to aj väčšie ambície? ak nie, potom v pohode : ))
U příspěvku:Glass brake hotel
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 23.12.2007 > Vidí sa mi to preostrené..ale dosť páči..
U příspěvku:Africké slunce
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 23.12.2007 > Ak správne rozumiem technike, tak to je vystrihnutá šablona a nastriekaná farba..dosť slabé! a myslím, že pripomienky ako 30 Dkg sú k veci..a keď dáš do názvu to slnko, tak automaticky naň upozorňuješ..
U příspěvku:Výzkum
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 22.12.2007 > Ak tomu správne rozumiem, tak sa jedná o prelínanie viacerých priestorov (aspoň ja tomu tak rozumiem), tak ako to vidím sa mi to páči, len postavičky "tvorov" pod koreňmi sa mi vidia naviac, tvory dole by si mohol skúsiť väčšie (a bez tých do očí bijúcich "prepalov" na chrbte) aby si podporil priestor : )) Viem, že som tlčhuba teoretik, ale tak si to predstavujem : )
Čo sa týka osobných pocitov, vidí sa mi to smutné, lebo "výskumníci" sa mi vidia ako lekári a ak tam je "neživé hmoty" tak objekt umrel..to sa mi vidí smutné..a ten druhý priestor, čo tam vidím je akoby po smrti..preto sa "výskumníci" strácajú..páči..
U příspěvku:Renoir promine (140x100)olej
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 18.12.2007 > Nikkarin> Kľud, lebo sa prezradíš, že si KUFR : )))
U příspěvku:STAŘEC
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 18.12.2007 > kolargrafika> Tiež som sa chcel spýtať, že čo to má byť to tmavé v kútikoch..niežeby som prúdil, lebo naozaj obdiv, ale nerozumiem..a uberá na "dokonalosti"..Ďakujem za odpoveť.
  <<< předchozí 
13.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter