Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Sud, dort a mince
vikinga (Občasný) - 28.2.2015 > kranad=fernet> Sud, dort a mince je od mého syna. Při jedné takové polohře v písku zhmotňoval symboly toho, co je pro něj cenné a co si musí bránit. Byl to sud, dort a mince. Půjčila jsem si tyhle tři věci, abych pojmenovala to, co je cenné pro mě - vnitřní čistota, resp. snaha o ni.
Asi nebude srozumitelné, co píšu, ale to je jedno :) To jen proč se od sudu, jídla a peněz dostáváme vlastně k ukřižování Krista...
U příspěvku:Sud, dort a mince
vikinga (Občasný) - 21.2.2015 > kranad=fernet> Umím si představit poměrně plodnou a dlouhou diskuzi na téma Kristova oběť... kdybych se nezasekla já a přišla za tebou tehdy do Fra.
Nevím. Jsou lidé, kterých se bojím. Tohle k tomu asi patří...
U příspěvku:Milostná nepopej kudlanky nábožné
vikinga (Občasný) - 20.2.2015 > fernet=kranad> Řekla bych, že tohle už dost souvisí s vnímáním hudebního rytmu, který má každý člověk trochu jinak... asi na to nejde odpovědět obecně ani učebnicově. Prostě buď to zní, nebo to nezní...
U příspěvku:Sud, dort a mince
vikinga (Občasný) - 20.2.2015 > fernet> Jestli si vzpomínám, tak jsem trvala na zvukomalebném rytmu... což není totéž jako pevné metrum a homogenní stopy :)
Ono se s tím dá různě hrát totiž, což je super. Jako nejsem si jistá, jestli se mi to tady povedlo, ale je to pokus o takové hraní si s různými metrickými stopami...
Ve výsledku tam stejně jde o ten vnitřně osobní obsah. Ačkoli mě napadá, že by to vlastně mohlo mít i lehce velikonoční podtext.
U příspěvku:Milému z Madridu
vikinga (Občasný) - 5.3.2014 > anae> Hudba asi tahle:
http://www.youtube.com/watch?v=Z83BAO-sr_Y
U příspěvku:12 let zpět
vikinga (Občasný) - 1.5.2013 >
U příspěvku:Farewell Řeznické ulici
vikinga (Občasný) - 29.4.2013 > Kranad> 

Něco :-)

Ten Karlák trošku svádí k myšlence, jestli jsem neutekla z protialkoholní záchytky :-)... (ačkoli...)

U příspěvku:Therapeutix
vikinga (Občasný) - 19.4.2013 > Nejde o popis, jde o převedení pocitu... Ráda slovíčkařím :)
U příspěvku:Therapeutix
vikinga (Občasný) - 19.4.2013 > fernet> 

Na jedné z terapií jsem měla zhmotnit v představách bolest a popsat ji: viděla jsem požár a sebe, jak v něm hořím. Tohle je pokus převést to do kultivovaného jazyka. Narozdíl od ostatních to nemá co dělat s čarodějnicemi :)

U příspěvku:Obřanská pole
vikinga (Občasný) - 16.3.2013 > Na tebe nezvykle poetické ;)
U příspěvku:..a do podpalubí prší...
vikinga (Občasný) - 16.3.2013 >
U příspěvku:Entropie
vikinga (Občasný) - 16.3.2013 > Holoubci darují ulici perutě....
U příspěvku:oheň
vikinga (Občasný) - 14.2.2013 >
U příspěvku:Zrcadlení
vikinga (Občasný) - 14.2.2013 >
U příspěvku:Lampa
vikinga (Občasný) - 14.2.2013 >
U příspěvku:Marionetta II
vikinga (Občasný) - 13.2.2013 > maria keis> Díky... ano, je syrovější a také k ní mám i jako autor upřímnější vztah.
U příspěvku:Fantazie stromů
vikinga (Občasný) - 13.2.2013 > lada34> Nevím. Nepíšu z něhy, píšu většinou z bolesti a občas z rozumu :)
U příspěvku:Fantazie stromů
vikinga (Občasný) - 13.2.2013 > lada34> Chtěla jsem k tomu včera něco připsat, ale nevěděla jsem pořádně jak. Protože v tom je něha. A něha je něco, co mne vždycky nepříjemně zasahuje...
U příspěvku:Marionetta I
vikinga (Občasný) - 13.2.2013 > lada34> Děkuji... takové reakce vždycky dávají mé bolesti zcela jiný smysl...
U příspěvku:Fantazie stromů
vikinga (Občasný) - 12.2.2013 >
U příspěvku:Marnost
vikinga (Občasný) - 12.2.2013 > Hm.... přemýšlím, co si o tom mám myslet... Není to vůbec zlé... jen je to takové - JINÉ. :)
U příspěvku:Marionetta I
vikinga (Občasný) - 12.2.2013 > Mima> Je zvláštní, co píšeš... pár dní předtím, než jsem tohle napsala, jsem někomu tvrdila, že to, co cítím, nejde slovy sdělit...
U příspěvku:bezmoc
vikinga (Občasný) - 12.2.2013 >
U příspěvku:Angor
vikinga (Občasný) - 11.2.2013 > Kranad> V klidu. Anonymy jsou potřeba, abychom si uvědomili, že my, neurotičtí básníci, máme stále ještě dostatek sebehodnoty k tomu, abychom se zvládli podepsat :)

Újmu člověku zvyšuje jen to, co si připustí k tělu.

A děkuju.
U příspěvku:Marionetta I
vikinga (Občasný) - 10.2.2013 > Kranad> Díky, cením si té kritiky...

A abych se přiznala, motiv "řeku nepřetlačíš" je půjčený (Probouzení tygra).
U příspěvku:Marionetta II
vikinga (Občasný) - 10.2.2013 > čtenář> To není milostná poezie.
U příspěvku:jdu berlí
vikinga (Občasný) - 10.2.2013 >
U příspěvku:Momentka
vikinga (Občasný) - 10.2.2013 > Mno... nejlepší věc (z volného verše), co jsem tady četla za (pěkných pár) posledních dní...
U příspěvku:Marionetta II
vikinga (Občasný) - 9.2.2013 > fernet> Jsem tolik zvyklá na FCB, že jsem chvilku marně u tvého komentáře hledala bottom LIKE... :)

Je to strohé. Přesně z těch samých důvodů, o kterých jsem mluvila u tvé básně.
U příspěvku:běžná bylina
vikinga (Občasný) - 9.2.2013 > Kranad> Nemám nic proti schizofrenii :)
Každej si neseme nějakej ten psychickej hendikep...
U příspěvku:Vánoční II
vikinga (Občasný) - 9.2.2013 > Kranad> Volný verš je dneska znásilňován hromadou výblitků různých -manů, kteří netuší, co je skutečné trauma... proto raději tíhnu k rýmu. Poezie je tu od toho, aby zkreslovala. Jinak si vystačíme s literaturou faktu :)

Dnes bych to ale napsala jinak. Protože otec nedávno nečekaně zemřel.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter